Probs med Getmore.dk

  • Hejsa


    har købt nogle sager hos Getmore.dk for 1200 kr og fik da også en pakke fra dem Tirsdag d. 4/04-2006 men da jeg endelig kom hjem fra job fandt jeg ud af at de ikke havede sendt det hele med, jeg havede bestilt to dvd brændere men havede kun fået det ene og de andre sager.


    skriver derfor hurtigt en mail til dem at der må være sket en fejl osv.


    prøver også at ringe til dem men får kun en telefonsvare som ber mig om at maile !


    jeg har skrevet flere mails til dem og ringet ca 40 gange men intet svar det pisser mig sku af da de jo har hævet pengene for alle sagerne !!!
    :boxing:
    det er kun 305 kr det handler om men at de ikke svare eller bare inoreger en det er sku for meget !!! X(


    hvad syntes i jeg skal gøre ??? :O


    Edit: dato

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

    Rettet 3 gange, sidst af Brumbassen ().

  • De er jo også mennesker. De kan også lave fejl. Og der er jo ikke ret mange som er på arbejde i weekenden. Så hvis du kontakter dem i morgen(Mandag) så får du sikkert svar på hvad der er sket....


    De skal jo også have lov til at holde weekend.


    Håber at I finder en løsning når de igen har åben....

  • Nej nej det her er typisk Getmore.


    Havde tidligere problemer med en returneret laptop til 13.000 som de ikke kunne få nosset sig sammen til at give mig pengene tilbage på. Jeg ringede og skrev mail på mail uden svar. Så googlede jeg lidt rundt og fandt ud af, at det åbenbart er praksis hos dem at skide på supporten.
    Så jeg prøvede at sende en mail til dem fra en anden mailadresse hvor jeg spurgte til salg af et eller andet produkt. Svarede inden for en halv time. Skrev en mail til dem fra min rigtige adresse og konfronterede dem. Ingen respons. Begyndte at true dem med bål, brand, forbrugerklagenævnet og mit pressekort og SÅ skete der endeligt noget.


    For latterligt man skal helt derud! Lortefirma!


  • No offense, men du er fandme for dum hvis du ringer på en søndag.. Så er det sgu klart at du får en telefonsvarer!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • til jer som ikke ved noget om priser og avancer indenfor computerdele for tiden, kan jeg tilføje at en typisk avance er mellem -2% til 10%


    så må du selv regne ud hvor god service man får ved at købe den ved den billigste...


    sådan er det altså. hvis man ikke vil give det ekstra for service, hvad er der så at sige..

  • Quote

    Originally posted by Tarantula


    No offense, men du er fandme for dum hvis du ringer på en søndag.. Så er det sgu klart at du får en telefonsvarer!


    ja flot er ikke 7 år ved godt det er søndag kan det tænges at der er gået et stykke tid inden jeg har henvænt mig her?


    det er snart tre uger siden jeg modtog min pakke og har stadig ikke hørt noget fra dem :rolleyes:

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

    Rettet en gang, sidst af Brumbassen ().

  • Quote

    Originally posted by mrflashbag
    til jer som ikke ved noget om priser og avancer indenfor computerdele for tiden, kan jeg tilføje at en typisk avance er mellem -2% til 10%


    så må du selv regne ud hvor god service man får ved at købe den ved den billigste...


    sådan er det altså. hvis man ikke vil give det ekstra for service, hvad er der så at sige..


    Det er INGEN undskyldning for så dårlig en respons, og som jeg siger, så har de jo åbenbart ressourcer nok når det kommer til salg.


    Og hvis man overhovedet ved en smule om retailbranchen, så ved man forhåbentligt også, at man ikke tjener flere penge på at skide på sine kunder. Også selvom ens avance er pisse dårlig.

  • Quote

    Originally posted by Lecter


    Det er INGEN undskyldning for så dårlig en respons, og som jeg siger, så har de jo åbenbart ressourcer nok når det kommer til salg.


    Og hvis man overhovedet ved en smule om retailbranchen, så ved man forhåbentligt også, at man ikke tjener flere penge på at skide på sine kunder. Også selvom ens avance er pisse dårlig.


    det sagde jeg heller ikke :) dette var bare en opfordring til folk, som fx. køber ved getmore, express-delivery osv :)


    andet er det ikke, og jeg giver dig ret i, at det simpelthen ikke kan passe.

  • Quote

    Originally posted by Lecter


    Det er INGEN undskyldning for så dårlig en respons, og som jeg siger, så har de jo åbenbart ressourcer nok når det kommer til salg.


    Og hvis man overhovedet ved en smule om retailbranchen, så ved man forhåbentligt også, at man ikke tjener flere penge på at skide på sine kunder. Også selvom ens avance er pisse dårlig.


    lyder rimeligt i mine øre det du siger her Lecter

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • Problemet er lidt at beløbet er så lille, at du ikke kan hive den igennem forbrugerklagenævnet. Så det eneste du faktisk har tilbage, hvis de ikke vender tilbage, er at true dem med en politianmeldelse. Men igen, vil politiet nok ikke gide gøre noget ved så lille et beløb.


    DET ER BARE ALT FOR NEMT AT VÆRE HUSTLER I DANMARK! X(

  • Quote

    Originally posted by Lecter
    Problemet er lidt at beløbet er så lille, at du ikke kan hive den igennem forbrugerklagenævnet. Så det eneste du faktisk har tilbage, hvis de ikke vender tilbage, er at true dem med en politianmeldelse. Men igen, vil politiet nok ikke gide gøre noget ved så lille et beløb.


    DET ER BARE ALT FOR NEMT AT VÆRE HUSTLER I DANMARK! X(


    arbejder du selv i branchen ?

  • lyder slet ikke som getmore.dk


    har købt 2 x 19 tft ved dem, ville kun have den ene, sendte den tilbage og havde pengene 5-6 dage efter.


    ingen problemer der overhovdet.

  • Forleden havde jeg bestilt en vare jeg dog valgte afbestille. Tænkte det var nemmest lige at ringe, men de tager aldrig deres telefon, så måtte jo skrive en mail. Fik intet svar på dagen, dog den efterfølgende.

  • Quote

    Originally posted by Lecter
    Ikke mere ;)



    okay, for jeg kan sige dig, at hustlerne som du kalder dem er rimelig presset for tiden... når man begynder med at sælge sit produkt under indkæøbspris er det ikke helt nemt at køre en super forretning ;)