gode råd til at fjerne bums

  • damn har fået en bums oppe i næsen som Gør mega ondt Ved ikke helt hvordan jeg skal lindre smerten Har prøvet med en hobbykniv fik da lidt hul på bumsen men har ikke hjulpet meget, Nogen der har nogle gode råd? på forhånd tak for svar

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Hæld noget vodka på et stykke vat og hold vattet op mod bumsen i 10 minutter... Vodkaen vil trænge op i bumsens "rod" og skubbe betændelsen ud efter et stykke tid (cirka 1 dag)

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

    Rettet en gang, sidst af Nice2u ().

  • har lige læst på en side at tandpasta Kan fjerne bumser Nogen der kan anbefale det?

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Quote

    Originally posted by jedimind
    damn har fået en bums oppe i næsen som Gør mega ondt Ved ikke helt hvordan jeg skal lindre smerten Har prøvet med en hobbykniv fik da lidt hul på bumsen men har ikke hjulpet meget, Nogen der har nogle gode råd? på forhånd tak for svar


    Pænt dumt at bruge en hobbykniv, da det kan gøre mere skade end gavn..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Tarantula


    Pænt dumt at bruge en hobbykniv, da det kan gøre mere skade end gavn..


    jaae men gør temmeligt ondt Så blev lidt desperart og snuppede hobbykniven :))

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • hobbykniv? Det gør bare det hele meget værre... den er jo ikke ren!


    Hvis din mor har en aloe vera plante stående, så prøv at brække et blad af, og duppe med den våde ende! Hvis du gør dette nogle gange i løbet af dagen, forsvinder bumsen i løbet af 1-2 dage!

  • Prøv tandpasta..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Tandpasta virker ikke, det er blevet dementeret flere gange.


    http://www.netdoktor.dk/sunderaad/fakta/bumser.htm


    Generelt kan jeg anbefale et produkt der hedder Dalacin, hvis man døjer med bumser. Gjorde jeg selv da jeg var yngre, og der hjalp det virkeligt godt. Det kan kun fås på recept, men hvis man bare siger til lægen at man er irriteret af bumser og, at de er ømme, så burde det ikke være et problem at få udskrevet.


    Som i kan læse på den side, opstår bumser ved en betændelse. Dalacin indeholder antibiotika, som går ind og fjerner bakterierne, så man derved undgår betændelsen og bumsen.

  • Bare paspå du ik spiser for fed mad..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Quote

    Bare paspå du ik spiser for fed mad..


    Den har jeg hørt lidt for mange gange :D Måske også fordi jeg drikker 1½ Cocio, på en dag :rolleyes:


    Selvom man spiser sundt osv. så er der altså også mange andre ting der spiller ind.. Det hjælper ikke noget at spise sundt, for så at sidde 24/7 inde foran computeren.. ;)


  • Det er nemlig helt korrekt. Fed mad har ikke noget at gøre med bumser. Læs evt det link jeg smed til netdoktor ;)


    Og som Burger siger, så er det en dum ide at presse bumser, da det øger risikoen for en infektion = værre bums.

  • Bare skær bumsen op, fyld den med sprit og fut lortet af! Så vil du ikke have problemer med bumser mere... Og hår i næsen for den sags skyld... To fluer i ét smæk, hvaa :D

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Quote

    Bare skær bumsen op, fyld den med sprit og fut lortet af! Så vil du ikke have problemer med bumser mere... Og hår i næsen for den sags skyld... To fluer i ét smæk, hvaa :D


    AV eventuelt:D8o


    Jeg synes du skal gå til din læge og få dig et eller andet bumse-fjerne-middel:)
    (Det koster nada, hvis du får det hos lægen)


    Eller hvis det er helt slemt så gå på bumse-kur, hvor du så nok ikke må drikke i ½-1½ år, men så er de også væk resten af dine dage :)


    Hvilket minder mig om at jeg lige har dukket 1½ liter cola og spist en portion popcorn :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by Nice2u
    Bare skær bumsen op, fyld den med sprit og fut lortet af! Så vil du ikke have problemer med bumser mere... Og hår i næsen for den sags skyld... To fluer i ét smæk, hvaa :D


    Det kan godt ske tråden er placeret i off-topic og mange måske vil undre sig over, at spørge om det et sted som her, men det kan jo meget nemt være et reelt problem, så hvad med at tage det seriøst?

  • Jeg tager det skam også seriøst... Jeg var den første til at skrive noget, som rent faktisk virker temmelig godt! Jeg prøvede bare at sætte lidt humor ind i tråden for at få nogle smil frem, men det skal jeg da nok lade være med, så.....

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE