Senseo kaffemaskine

  • Da jeg skal ud og købe en gave til min mor, men ikke ved hvor jeg kan finde den billigste Senseo kaffemaskine, vil jeg spørge nogle af jer hardcore kaffedrikkere :T


    Jeg har set den i Bilka til 491 ca. ; mon den fåes billigere et andet sted ??? :crazyeyes:

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Originally posted by Artisan
    Da jeg skal ud og købe en gave til min mor, men ikke ved hvor jeg kan finde den billigste Senseo kaffemaskine, vil jeg spørge nogle af jer hardcore kaffedrikkere :T


    Jeg har set den i Bilka til 491 ca. ; mon den fåes billigere et andet sted ??? :crazyeyes:


    500 kr lyder da ikke så galt. Mener jeg gav noget ligende 7-800 for min i sin tid. Den "normale" pris ligger vist på omkring 600 så vidt jeg husker. Det er ihvertfald den pris jeg har set den til de sidste par gange kan jeg huske.


    Den laver en ok kop kaffe hvis man ikke lige "orker" at lave en rigtig kop kaffe, men dovenskab koster ... både kvalitet og penge.


    Hvis din mor er lidt af en nærrigrøv eller værdsætter en god kop kaffe, så er den IMO ikke lige den bedste gave.


  • Du mener at de ti år Philips har brugt på at udvikle skidtet ikke har båret frugt? :))
    Jeg har set at man på qxl kan købe en dimmer som man kan have kaffe i og sætte der hvor man ellers sætter de puder. Den er genbrugelig og huser ens almindelige kaffe. Det kan da bringe prisen pr kop noget ned.. Hvis den altså virker ordentligt. Bare som et tips, i ved ;)

  • Hun har smagt kaffen fra maskinen og hun er vild i varmen efter den :T

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Hmm den er nu imo ikke så god som en "ægte" kop kaffe. Jeg har en selv...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|