You Are Lame

  • Jeg grinede...måske fordi der på det sidste har været noget om snakken. Tænk at være så meget i lommen på butik C....... at man rask væk fjerner kritiske forumindlæg, samt butikken fra forhandlerlisten sammen med de negative anmeldelser. Enten er I ved at oprette jeres egen lille politistat herinde, eller også går penge bare langt forud moral.
    Synd, jeg var begyndt at synes om sitet, men med ovenstående metoder er I ved at grave jeres egen grav. Jeres troværdighed har i hvert fald nået bunden...

  • Quote

    Originally posted by Emerpus
    Jeg grinede...måske fordi der på det sidste har været noget om snakken. Tænk at være så meget i lommen på butik C....... at man rask væk fjerner kritiske forumindlæg, samt butikken fra forhandlerlisten sammen med de negative anmeldelser. Enten er I ved at oprette jeres egen lille politistat herinde, eller også går penge bare langt forud moral.
    Synd, jeg var begyndt at synes om sitet, men med ovenstående metoder er I ved at grave jeres egen grav. Jeres troværdighed har i hvert fald nået bunden...


    Ingen har gavn af Chippen.dk war som der har været på Tweakup.dk og Hol.dk .. personligt synes jeg det er waste of time .. og det ødelægger den gode tone på forumet ..


    Skal lige siges at jeg hverken støtter Chippen.dk eller dem der svinder chippen.dk .. synes det forgik i en direkte barnlig tone .. og jeg er utrolig skuffet over at se en forhandler optræde på den uprof. måde .. men også skuffet over de brugere som hoppet på vognen og gik nede på det utrolig lave plan ..

  • Quote

    Originally posted by Emerpus
    Jeg grinede...måske fordi der på det sidste har været noget om snakken. Tænk at være så meget i lommen på butik C....... at man rask væk fjerner kritiske forumindlæg, samt butikken fra forhandlerlisten sammen med de negative anmeldelser. Enten er I ved at oprette jeres egen lille politistat herinde, eller også går penge bare langt forud moral.
    Synd, jeg var begyndt at synes om sitet, men med ovenstående metoder er I ved at grave jeres egen grav. Jeres troværdighed har i hvert fald nået bunden...


    Det her indlæg har overhovedet ikke noget med den sag og gøre, synes det er lidt sørgeligt du tænker sådan.
    Det var kun for at tage lidt pis på Tweak.dk jeg postede det, ikke fordi jeg mener det der står når man trykker på linket, hvis flere skriver som dig må jeg jo bare bede Tweak.dk om at slette hele indlægget, synes det er lidt sørgeligt hvis det skal komme så vidt. ;(

  • Quote

    Originally posted by Emerpus
    Jeg grinede...måske fordi der på det sidste har været noget om snakken. Tænk at være så meget i lommen på butik C....... at man rask væk fjerner kritiske forumindlæg, samt butikken fra forhandlerlisten sammen med de negative anmeldelser. Enten er I ved at oprette jeres egen lille politistat herinde, eller også går penge bare langt forud moral.
    Synd, jeg var begyndt at synes om sitet, men med ovenstående metoder er I ved at grave jeres egen grav. Jeres troværdighed har i hvert fald nået bunden...


    Kan kun sige :] :] :] til den kommentar........

  • Quote

    Originally posted by X-Man


    Det her indlæg har overhovedet ikke noget med den sag og gøre, synes det er lidt sørgeligt du tænker sådan.
    Det var kun for at tage lidt pis på Tweak.dk jeg postede det, ikke fordi jeg mener det der står når man trykker på linket, hvis flere skriver som dig må jeg jo bare bede Tweak.dk om at slette hele indlægget, synes det er lidt sørgeligt hvis det skal komme så vidt. ;(


    sletter skam ikke hele tråden .. bare den slags indlæg :)

  • Quote

    Originally posted by marquis1
    Måske er jeg langsom.. Men sviner du Tweak.dk til med den der movie ting, eller..? :)
    Anyway,så synes jeg den er lam.. *No comment*!


    *No comment* ????


    Du har jo lige kommenteret den!!! :D:D


    Sry, kunne ikke lade vær' 8)

  • Quote

    Originally posted by Daniel | Oc-central.dk
    Kan i helt seriøst ikke se det komiske i det?
    Det er jo ikke andet end en joke, og jeg syntes faktisk personligt at den var ret morsom...
    X-Man keep em´comming;-)


    den var komisk nok hvis der havde stået grilrotten :P (no offence :D )


    men altså som Emerpus beviser så er der jo nogle som ikke kan tage en joke og derfor laver det om til angreb på tweak og kommer med latterlige beskyldninger

  • Jo-jo. Vist smurte jeg lidt tykt på, og det kan da også være at jeg tager fejl omkring motiverne til den Berlusconiagtige styring af ytringerne herinde.


    Lad mig dog slå en ting fast: Mit udbrud i denne tråd handler ikke om Chippen eller nogen anden butik. Jeg har ingen holdning til dem, og har aldrig handlet der.


    Men der må da være en grund til at man fjerner folks mulighed for at ytre sig om et bestemt emne, bare fordi der har været mange negative erfaringer??? Så kan man da kun tænke, at nogen har en interesse i at beskytte "emnet".
    Hvad denne interesse består i ved jeg ikke, men hvis folkene bag dette site har et minimum af integritet, så skylder de at fortælle brugerne om de eksakte relationer til den pågældende butik. Ikke mindst fordi der bliver linket til den her fra siden, og der p.t. kører en konkurrence med præmier derfra.


    Det var ovenstående der ansporede mig til at antyde, af der blev givet positiv særbehandling på grund af økonomi. Prove me wrong, please...