Er der noget værre end helligdage?

  • Ikke mig bekendt? Idag et min nye Zepto 6214W (specs i sig) blevet afsendt fre PC-Direct. Hvis det havde været en almindelig uge, havde den ligget på mit dørtrin imorgen formiddag kl. 10:45 - men nu er det jo */%¤#& helligdag! Så, nej der kommer IKKE nogen computer til mig - den kommer først PÅ TIRSDAG!?


    Andre der står i samme situartion? (Jeg føler med jer!)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by Dare_Devil
    Ikke mig bekendt? Idag et min nye Zepto 6214W (specs i sig) blevet afsendt fre PC-Direct. Hvis det havde været en almindelig uge, havde den ligget på mit dørtrin imorgen formiddag kl. 10:45 - men nu er det jo */%¤#& helligdag! Så, nej der kommer IKKE nogen computer til mig - den kommer først PÅ TIRSDAG!?


    Andre der står i samme situartion? (Jeg føler med jer!)


    Jeg har først fået ferie i dag og har ikke længere end jer, hvis ikke kortere.


    Håber du føler med mig :crazyeyes:


    Mvh. Christian | HuleFanden.

  • Nææ, jeg står ikke i samme situation, bestilte min fladskærm og højttaler-sæt søndag aften, og får varene tirsdag ved middagstid. Nu er det jo ikke sådan at helligdage er noget der lige pludselig opstår dagen før :rolleyes: Så hvis du ville undgå den situation du står i nu, kunne du jo bare have bestilt dine varer noget før...
    For mig at se, ligger du bare som du selv har redt... :roller:


    Kan ikke se hvorfor du starter denne her tråd - du har ikke andre end dig selv at bebrejde, og istedet for at nyde et par ekstra feriedage, sidder du nu her og klynker over at dit hardware bliver en ½ uge forsinket... :$ En smule ynkeligt, hvis jeg skal sige min ærlige mening..... ;)

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Nææ, jeg står ikke i samme situation, bestilte min fladskærm og højttaler-sæt søndag aften, og får varene tirsdag ved middagstid. Nu er det jo ikke sådan at helligdage er noget der lige pludselig opstår dagen før :rolleyes: Så hvis du ville undgå den situation du står i nu, kunne du jo bare have bestilt dine varer noget før...
    For mig at se, ligger du bare som du selv har redt... :roller:


    Kan ikke se hvorfor du starter denne her tråd - du har ikke andre end dig selv at bebrejde, og istedet for at nyde et par ekstra feriedage, sidder du nu her og klynker over at dit hardware bliver en ½ uge forsinket... :$ En smule ynkeligt, hvis jeg skal sige min ærlige mening..... ;)


    Hehe, nu skal du se, at Zeptos 6214W IKKE er en vare man bare lige kan bestille lidt før ;). Computeren bestilte jeg for 2 måneder siden, og den er først lige udkommet :)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by Lecter
    Hvordan kan man ikke lide helligdage? Dage hvor ALLE har fri og er glade. Det er da klasse :D


    Så ja du måtte jo bare have bestilt dine varer lidt før.


    .. mere end 2 måneder før :roller:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by Lecter
    Hvordan kan man ikke lide helligdage? Dage hvor ALLE har fri og er glade. Det er da klasse :D


    Så ja du måtte jo bare have bestilt dine varer lidt før.


    Syn's nu også det er rart med nogle dage, hvor man ikke skal tænke så meget - andet end på sig selv og sine nærmeste.
    Hygge, hygge og mer' hygge - det er da fedt. :cheers:

  • Quote

    Originally posted by Dare_Devil


    Hehe, nu skal du se, at Zeptos 6214W IKKE er en vare man bare lige kan bestille lidt før ;). Computeren bestilte jeg for 2 måneder siden, og den er først lige udkommet :)


    Godt godt - men stadig - nyd ferien, se tingene på den lyse side. Du har jo din stationære, den kan du vel bare bruge så længe...

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Godt godt - men stadig - nyd ferien, se tingene på den lyse side. Du har jo din stationære, den kan du vel bare bruge så længe...


    Aaah, nogle skal bare altid se det lyse :P.. Arrgh :)) - Jeg har brug for noget medynk ;)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Så må du jo finde nogen der gider give dig det. Du kunne da have kontaktet forhandleren for et par dage siden når du nu har været klar over den lange leveringstid, og så have bestilt lørdagsekspres ;)


    Øv endelig en, der kommer med ÆGTE konstruktiv kritik :\.. Aaargh, der fik du mig burger :(.. Hvorfor tænkte jeg ikke på det!!!!!!!! X(

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by Dare_Devil
    Ikke mig bekendt? Idag et min nye Zepto 6214W (specs i sig) blevet afsendt fre PC-Direct. Hvis det havde været en almindelig uge, havde den ligget på mit dørtrin imorgen formiddag kl. 10:45 - men nu er det jo */%¤#& helligdag! Så, nej der kommer IKKE nogen computer til mig - den kommer først PÅ TIRSDAG!?


    Andre der står i samme situartion? (Jeg føler med jer!)


    Præcis samme situation her, min monster af en computer står og venter på mig hos SHG, skal op og hente delene... Regnede selvfølgelig med at jeg lige ville tøffe til Århus torsdag, men nej..... De har 1. åben lørdag! :pokey: :pokey: :pokey:

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • Quote

    Originally posted by RasmusS


    Præcis samme situation her, min monster af en computer står og venter på mig hos SHG, skal op og hente delene... Regnede selvfølgelig med at jeg lige ville tøffe til Århus torsdag, men nej..... De har 1. åben lørdag! :pokey: :pokey: :pokey:


    Tja underligt de ikke har åbent på en helligdag. :$