Sabbatårs job i Vejle?

  • Hejsa


    Ja jeg skriver her fordi jeg leder efter noget arbejde i Vejle til efter sommerferien.
    Jeg er færdig på HTX Herning til sommer, og flytter så til Vejle pga. kæresten. Jeg har kigget lidt efter jobs på http://www.af.dk, men det er jo langt fra alt som kommer der ind. Og ikke nødvendigvis det mest attraktive.
    Jeg tænker så om der er nogen som kender til nogle steder som er gode at arbejde, eller nogen som eventuelt kender en som kender en som kender en som mangler arbejdskraft? :D
    Som sagt skal jeg starte efter sommerferien, altså omkring august.

  • prøv at søge hos postdanmark.....hvis du har ren straffeattest og kørekort B

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    prøv at søge hos postdanmark.....hvis du har ren straffeattest og kørekort B


    Har selv overvejet det med PostDK. Ved godt man ikke skal være for kræsen, men nu har jeg en ven som er lørdagsafløser i Sunds. Det skulle være noget så forfærdeligt når det er koldt...jeg har det meget dårligt med kulde. Helst omkring de 30 grader indenfor til mig :)


    Ved du evt. om man kan blive landpost bare? :))

  • LOL


    har været dernede i 2 år nu...det er meget forskelligt hvor det er hårdt henne...i budstuen ja...i aftenpakker nej....og så er der meget stor forskel på afdelinger. Vejle er en af de mest rentable i DK så lederne er ikke så pressede som i fx kbh osv.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    LOL


    har været dernede i 2 år nu...det er meget forskelligt hvor det er hårdt henne...i budstuen ja...i aftenpakker nej....og så er der meget stor forskel på afdelinger. Vejle er en af de mest rentable i DK så lederne er ikke så pressede som i fx kbh osv.


    Hehe okay. Men kan man så selv bestemme hvilken afdeling man gerne vil ind under agtigt?
    Hvordan er lønnen forresten?

  • tjae det er standard ufaglært løn+ masser af tillæg....alt efter hvor du søger...og a du kan bare søge hos fx aftenpakke afdelingen eller hos budstuen..alt efter preference

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    tjae det er standard ufaglært løn+ masser af tillæg....alt efter hvor du søger...og a du kan bare søge hos fx aftenpakke afdelingen eller hos budstuen..alt efter preference


    Okay det kunne være man skulle overveje det. Det med masser af tillæg lyder da nice nok :))
    Hvor ligger centralen i forhold til østbyen, som er der hvor jeg forhåbentligt får lejlighed?

  • få 100 m derfra....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Hvis du vil score kassen i det års tid så skal du søge hos noget håndværker af en art. De mangler folk over hele Danmark.


    Jeg kender en der arbejder som ufaglært for noget entreprenør-firma. Han får omkring 160 kr i timen som grundløn. Derudover kommer overarbejde som de kan få alt det de vil af. Han arbejder på noget byggeri i Ørestaden.


    Om der er meget byggeri i gang i Vejle skal jeg ikke kunne sige, men det er da værd at overveje.


    Det er jo nok nogle jobs der kræver noget arbejde, men jeg kan jo se på din profil at du har musklerne til det :clap:


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

    Rettet en gang, sidst af dna ().

  • Lav en research, og så vælg en IT virksomhed hvis du kan finde en...
    Får 150kr/t for at sidde og pimpe varm kakao mens jeg programmere... =)
    Eller samle computere sker også fra tid til anden, til det vælger jeg performance lønning...
    Får gerne beløb og krav oplyst og over 2000kr/t som slutresultat =)

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    Okay det lyder jo faktisk rimelig optimalt. Hvad siger du så jeg skal gå efter hvis jeg gerne vil undgå sådan alt for meget cyklen i kulden/varmen og det ellers skal være en af de gode steder? :D


    helt klart hos os i aftenpakke teamet...men arb tiden er typisk 14-21:30 man til fre.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Bor også selv i østbyen, velkommen til byen - kunne jo være jeg også skulle se mig om efter et job hos postD, er selv færdig til sommer!

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • Quote

    Originally posted by Fragman


    helt klart hos os i aftenpakke teamet...men arb tiden er typisk 14-21:30 man til fre.


    Okay ja det er så rimelig dumme arbejdstider, det kan jeg godt se. Hovedårsagen til at jeg flytter er jo som sagt kæresten, og hun har fri klokken 14 - så det hænger ikke rigtig sammen.
    Er der ikke andre steder indenfor postDK som er attraktive og som har normale arbejdstider?

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    Okay ja det er så rimelig dumme arbejdstider, det kan jeg godt se. Hovedårsagen til at jeg flytter er jo som sagt kæresten, og hun har fri klokken 14 - så det hænger ikke rigtig sammen.
    Er der ikke andre steder indenfor postDK som er attraktive og som har normale arbejdstider?


    Tja der er jo ik' meget ved, at gå forbi hinanden og sige hej og så et lille møs og så igen sige godnat til hinanden. :rolleyes:


    Men ka' du ik' bare gøre som "Mr. Münchhausen" og tjene op til 2k i timen. :9xo

  • Det kan altid svare sig at tænke selvstændigt :)


    Find på kreative idéer for lidt alternative valg af erhverv, blot det at man har "the guts", frækheden til at opsøge noget som man reelt skal være faglært for, og så kan det, giver pote langt henne af vejen...


    Bentzin, de 120-200kr/t er skam muligt som 18-20 årig ufaglært hvis man vælger med lidt omhu...

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Det kan altid svare sig at tænke selvstændigt :)


    Find på kreative idéer for lidt alternative valg af erhverv, blot det at man har "the guts", frækheden til at opsøge noget som man reelt skal være faglært for, og så kan det, giver pote langt henne af vejen...


    Bentzin, de 120-200kr/t er skam muligt som 18-20 årig ufaglært hvis man vælger med lidt omhu...


    Hmm - du skrev 150kr/t og 2000kr/t i dit tidligere indlæg og nu kun 120 og 200 kr. Lidt svært at vide hvad du mener. Derfor jeg skrev, som jeg skrev.
    Det vil være noget nemmere hvis man kigger igennem, hvad man skriver - inden man poster ! Så opstår der ikke misforståelser og tvivl om rigtigheden i påstande ! :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Hmm - du skrev 150kr/t og 2000r/tk i dit tidligere indlæg og nu kun 120 og 200 kr. Lidt svært at vide hvad du mener. Derfor jeg skrev, som jeg skrev.
    Det vil være noget nemmere hvis man kigger igennem, hvad man skriver - inden man poster ! Så opstår der ikke misforståelser og tvivl om rigtigheden i påstande ! :rolleyes:


    Var skam også ment som 2000 i tidligere, vil jeg dog stærkt tvivle på man liiige skal regne med... :S
    Det er yderst unormalt at spørge om performance lønning med sådanne job... - Har været oppe på 2350 for ½ time, men er ikke noget man skal bestræbe sig efter, for er bestemt ikke normalt... :crazyeyes: - En timesløn på 120-200kr/t er derimod muligt...