er det rigtigt???

  • jeg tænkte bare lige på hvad en af mine venner sagde.. han sagde at hvis man blev taget i at hente sange og film ville det koste omkring 20kr. per sang... er det rigtigt???

  • Quote

    Originally posted by niszen
    jeg tænkte bare lige på hvad en af mine venner sagde.. han sagde at hvis man blev taget i at hente sange og film ville det koste omkring 20kr. per sang... er det rigtigt???


    Jep

  • Quote

    Originally posted by niszen
    er det ikk rimeligt dyrt


    Joh, men du får også 500 kr i bøde hvis du pisser på en politibetjent selvom at det kun koster 50 kr at rense et par bukser.... Er det mere fair ?....


    Det er en BØDE !.... Det er ikke meningen det skal være fair.... Det skal jo være en straf så folk måske tænker sig om... ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Joh, men du får også 500 kr i bøde hvis du pisser på en politibetjent selvom at det kun koster 50 kr at rense et par bukser.... Er det mere fair ?....


    Det er en BØDE !.... Det er ikke meningen det skal være fair.... Det skal jo være en straf så folk måske tænker sig om... ;)


    Du får en bøde på 500 kr hvis du pisser op af en mur og en strisser ser det .. hehe.. ret plat..

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    Du får en bøde på 500 kr hvis du pisser op af en mur og en strisser ser det .. hehe.. ret plat..


    Også det ja.... Har desværre fået en bøde for begge ting.... Dog ikke samme dag. *G* :]

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Også det ja.... Har desværre fået en bøde for begge ting.... Dog ikke samme dag. *G* :]


    LOL.. whacko :D

  • Én sang koster 20,- og et album koster 60,-. Var der nogen der sagde mængderabat? :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Det er sgu da fair, jeg troede faktisk det var meget dyrere..

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by sJQLUND
    Det er sgu da fair, jeg troede faktisk det var meget dyrere..


    De snakker faktisk om at hæve priserne, så lad os nu se hvad det bliver til ;)