Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 5. august 2003, 15:17

her sidder man på Egen Mark produktion skole ... og stener gigant.... Pisse kedeligt.. burde lære asp og mySQL men der er ik installeret det hva der skal bruges til det :/

Hva ka jeg lave??!?!

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

2

tirsdag, 5. august 2003, 15:27

Citeret

Originally posted by OriGiN
Hva ka jeg lave??!?!

Fyr op i noget PANG ;)

Det klassiske gamle grillbar-spil ! he he

3

tirsdag, 5. august 2003, 15:28

Citeret

her sidder man på Egen Mark produktion skole ... og stener gigant.... Pisse kedeligt.. burde lære asp og mySQL men der er ik installeret det hva der skal bruges til det :/

Hva ka jeg lave??!?!

lave en fed knap til min hp.. :)) hvor der skal stå forside :))
;)

4

tirsdag, 5. august 2003, 15:55

Citeret

Originally posted by Aerial

Citeret

Hva ka jeg lave??!?!

Fyr op i noget PANG ;)

Det klassiske gamle grillbar-spil ! he he

LOL... det er sq sygt

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

5

tirsdag, 5. august 2003, 17:59

Du skulle prøve space ace! Det er faktisk rimelig underholdende både i singleplayer og multiplayer...
www.onlinegames.com mener jeg...

Held og lykke...

AMD Opteron Dual Core
10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.