Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

61

søndag, 9. april 2006, 20:22

Citeret

Originally posted by shahid_2dk
Grill, hvor mange aktier har du?

Mange :T

... Men ikke nok til at jeg bestiller en enkel-bilet til den franske riviera :))

62

søndag, 9. april 2006, 23:19

Jeg skal slappe af det meste af påsken :drink:, ellers skal jeg sætte nyt hegn op ud til vejen, da det gamle lave murstens hegn mere eller mindre braste sammen under snevejret da sneskraveren smed al det sne hen over det :rolleyes:

Go påske til jer alle :cheers:

63

mandag, 10. april 2006, 00:54

Citeret

Originally posted by The Hans
Nå ja, jeg kommer da lige i tanke om påskeferiens højdepunkt.

Påskedag til påskefrokost hos familien Påske.
Der gik godt nok lige påske i den sætning.:crazyeyes:

Hans. Nu stopper du med det der fjolletobak :dance:

Intel Core 2 Quad Q9300 2.5 GHz. - Køler: GlacialTech Igloo 5062Silent S775 Core2D - ASUS P5K SE - Bios 1008
A-Data Vitesta 2 x 2 GB - 800 MHz ( PC2-6400 ) Albatron GeForce 8800GT PCI-E 512MB RAM
1 x Samsung SpinPoint T166 HD501LJ 500GB - 2 x Seagate 160GB SATA
Performance Premium 500W - Creatives Audigy 2 ZS - Creative I-Trigue 2.1 3300 + 2 baghøjttalere
Logitech LX 500 - Acer AL1715 LCD - XP Pro SP2 - Kamera: Canon EOS 550D

64

mandag, 10. april 2006, 01:01

Citeret

Originally posted by Carsten_DK
Hans. Nu stopper du med det der fjolletobak :dance:

Det hører med til "det vilde studieliv" :))

Han er garanteret også begyndt at gå på natklub, høre Boogie, og spise fastfood :)) :crazyeyes:

65

mandag, 10. april 2006, 01:06

Hehe. Ja, det er skønt at gå i skole, når det er frivilligt

Intel Core 2 Quad Q9300 2.5 GHz. - Køler: GlacialTech Igloo 5062Silent S775 Core2D - ASUS P5K SE - Bios 1008
A-Data Vitesta 2 x 2 GB - 800 MHz ( PC2-6400 ) Albatron GeForce 8800GT PCI-E 512MB RAM
1 x Samsung SpinPoint T166 HD501LJ 500GB - 2 x Seagate 160GB SATA
Performance Premium 500W - Creatives Audigy 2 ZS - Creative I-Trigue 2.1 3300 + 2 baghøjttalere
Logitech LX 500 - Acer AL1715 LCD - XP Pro SP2 - Kamera: Canon EOS 550D

66

mandag, 10. april 2006, 09:24

Er lige ved at rykke på plads i den nye lejlighed, så jeg skal helt sikkert bruge hver dag på at ringe til TDC og sige at de skal fixe internet asap da jeg lider :))

Pt har jeg hverken kabeltv eller net derhjemme :(

67

mandag, 10. april 2006, 13:03

Citeret

Originally posted by Carsten_DK
Hehe. Ja, det er skønt at gå i skole, når det er frivilligt

Gid det var sådan. Det er ikke med min gode vilje, at jeg sidder på skolebænken. Ville hellere ud og lave noget el-arbejde og tjene nogle gode penge igen, men det tillader knæet ikke.
Projekt er blot et enkelt ord for slavearbejde i al din fritid og det sucks. :(

BTW... Mine svigerforældre hedder Påske. :))

-->Aerial.
Jeg håber at din computer virker og at du har nogle fede spil, for ellers er der ikke andet at lave, end at snakke med kæresten.
Stakkel... haha... :))

68

mandag, 10. april 2006, 13:09

Citeret

-->Aerial.
Jeg håber at din computer virker og at du har nogle fede spil, for ellers er der ikke andet at lave, end at snakke med kæresten.

he he ja - har købt det der Oblivion og selvom jeg ellers ikke er så meget for sådanne spil, er det gået fint indtil videre.

nej vores kabeltv er åbentbart slet ikke tilmeldt fra boligforeningens side, så jeg har ikke en eneste tv kanal før om ca 14 dage.

Så jeg gude-dyrker min nye espressomaskine og bruger mange timer på at holde den fit-for-fight, så jeg ikke skal snakke så meget med kæresten ;) :))

69

mandag, 10. april 2006, 13:24

Citeret

Originally posted by Aerial

Citeret

-->Aerial.

he he ja - har købt det der Oblivion og selvom jeg ellers ikke er så meget for sådanne spil, er det gået fint indtil videre.

nej vores kabeltv er åbentbart slet ikke tilmeldt fra boligforeningens side, så jeg har ikke en eneste tv kanal før om ca 14 dage.

Så jeg gude-dyrker min nye espressomaskine og bruger mange timer på at holde den fit-for-fight, så jeg ikke skal snakke så meget med kæresten ;) :))

Det går da først HELT galt hvis du hælder 20 espressoer ned :crazyeyes:

70

mandag, 10. april 2006, 13:34

Citeret

Originally posted by KarGa

he he ja men bruger meget lang tid på at forberede hver enkelt af dem, så de bliver helt perfekte - hvis kæresten sidder og hyler på at ville spille backgammon , så kan jeg pludselig bruge meget tid på min kaffe ;)

71

mandag, 10. april 2006, 13:39

Citeret

Originally posted by Aerial

Citeret

Originally posted by KarGa

he he ja men bruger meget lang tid på at forberede hver enkelt af dem, så de bliver helt perfekte - hvis kæresten sidder og hyler på at ville spille backgammon , så kan jeg pludselig bruge meget tid på min kaffe ;)

Du er måske en meget dårlig taber? :))

72

mandag, 10. april 2006, 13:42

Citeret

Originally posted by Burger
Du er måske en meget dårlig taber? :))

ja selvfølgelig :))

Seneste tests og artikler

0

Samsung Galaxy Tab S 10.5 Wi-Fi

Hvis du er på udkig efter en n
Læs Mere

1

AMD R7 Series SSD 240 GB

AMD har i samarbejde med OCZ u
Læs Mere

4

DasKeyboard 4 Professional

Sæt jer godt til rette og tank
Læs Mere

0

ADATA Premier SP610 256 GB SSD

For en gangs skyld skal vi på
Læs Mere
Seneste nyheder

2

ASRock X99 OC Formula teaser

De første billeder af ASRock X
Læs Mere

0

Ny HTC Desire 510 smartphone med 64bit processor

HTC har annonceret deres nye H
Læs Mere

2

Smartphones skal have en kill switch

Den amerikanske delstat Califo
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty X99 Professional

ASRock fortsætter med at komme
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.