Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Har lige haft 3 aftener i træk, plus jeg mangler i aften, hvor jeg har arbejdet til kl lort, så skal lige slappe af et par dage. Ellers har jeg ikke rigtig noget på planen, har stort set fri. Men bliver da nok til lidt fest og sån. Og så har jeg vist også en rapport jeg hellere må få skrevet.
Jeg ska over til bedsteforældrene imorn.. 2*fødselsdag i Århus, to gode venner fra min efterskole, og så hjem til kæresten fra onsdag til lørdag, som også bor i Århus, og det er 2 uger siden vi har set hinanden sidst.
Igår var jeg med en af mine venner og hans familie i Magasin og købe ind til deres udsalg med 25%.
Så var vi på Vesuvio i KBH og spise, så engang i Palads og se The insider, og så over på Boomtown og mødes med nogle venner der havde siddet der hele aftenen og gamet..
Så gik turen ellers bare hjem i elterns øse..
Så det var en gutes start på ferien!! Totalt hygge. EDIT: Og her om lidt skal jeg ned til en ven og spise karrysild (en lille ting som han og jeg har sammen det smager bare SÅ fråderen!!!)
Hvis det er i orden skriver jeg lige hvad jeg skal lave:
Jeg skal river håret ud af hovedet på mig selv, pga. jeg skal side en HEL ferie med et defekt GFX der ikke kan andet end af surfe på nettet
Det samme som jeg laver hver påske ferie...
...Prøve at overtage verdens herre dømmet
Eller står den nok bare på øl med gutterne
Og så blir der nok helt sikkert også lige leget lidt med spartel i løbet af ferien
Og så sommerhus de resterende dage (Lige ved siden af grænsen ) Blir nice
[size=5]Jaeh ved godt jeg er en dør til photoshop :p[/size]
øv . jeg skal arbejde . de korte aftenvagter er fra 17.00 - 02.00 man søn de lange 17.00 - 06.00 tors fre lør
men det er lidt fedt at køre taxa . for man høre meget sjovt i løbet af en vagt
hørte et meget dårlig skore trik en aften ( ahh kom nu , det tager ik ret lang tid )
Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home