Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 5. august 2003, 22:57

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23

onsdag, 6. august 2003, 01:32

Citeret

Originally posted by WizZarD

Tjah hva' ska' jeg sige - ca. det samme herfra. Ud over det, så har jeg stadig ikke fået noget svar omkring samarbejdet med - øh - det der firma ;) (ka' ik' huske hvad det hedder) ;) Jeg undres stadig !

24

onsdag, 6. august 2003, 02:20

Citeret

Originally posted by bentzin

Citeret

Originally posted by WizZarD

Tjah hva' ska' jeg sige - ca. det samme herfra. Ud over det, så har jeg stadig ikke fået noget svar omkring samarbejdet med - øh - det der firma ;) (ka' ik' huske hvad det hedder) ;) Jeg undres stadig !

Vi får nok aldrig svar :]

25

onsdag, 6. august 2003, 11:10

Jeg ved ikke hvad i har gang i, men nej vi fredede ikke chippen, vi slettede ham for at få fred for den diskussion.

26

onsdag, 6. august 2003, 11:34

Er det ikke bare det smarteste at gemme hele diskussionen omkring Chippen, forhandleranmeldelser, censur osv til Tweak.dk kommer tilbage ?

Husk at det ikke er vores mods opgave at finde ud af om der skal eller ikke skal være samarbejde med chippen. De skal bare sørge for at holde forummet kørende på en ordentlig måde.
Vi burde faktisk give dem en lille pause mht ovenstående. De kan trods alt ikke gøre andet end hvad de har gjort indtil videre ;)

27

onsdag, 6. august 2003, 14:26

Citeret

Originally posted by Aerial
Er det ikke bare det smarteste at gemme hele diskussionen omkring Chippen, forhandleranmeldelser, censur osv til Tweak.dk kommer tilbage ?

Husk at det ikke er vores mods opgave at finde ud af om der skal eller ikke skal være samarbejde med chippen. De skal bare sørge for at holde forummet kørende på en ordentlig måde.
Vi burde faktisk give dem en lille pause mht ovenstående. De kan trods alt ikke gøre andet end hvad de har gjort indtil videre ;)

.. Er Tweak.dk på ferie ?

28

onsdag, 6. august 2003, 14:52

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Originally posted by Aerial

.. Er Tweak.dk på ferie ?

Ja ... Han holder 8)

29

onsdag, 6. august 2003, 23:09

Jo vi venter da på at han kommer tilbage fra ferie og jeg tror også det er mest fornuftigt at jeg lukker denne tråd senere på aften ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.