Cencur

  • Igen Igen :) - jeg gi'r s.. Grillrotten ret. Der skal være kontrol ellers går det galt. Men jeg synes nu lige i den her sag, så ku' vi måske godt ha' undværet de der udbrud fra en af "mods'ene". Jeg synes ikke det virker særlig positivt, at han faktisk sviner os der har udtalt os negativt om den implicerede butik til. Og samtidig maner til positiv "tale" ! ?(?(
    Og så mangler jeg stadig et svar på om tweak.dk stadig har chippen.dk som samarbejdspartner ! For det ka' da godt undre mig lidt, at man ka' samarbejde med sådant et firma. Nu håber jeg ikke jeg jokker for meget i det. Dette er ikke for at starte en ny "wierd" diskusion - men kun for at få et svar.

  • Quote

    Men jeg synes nu lige i den her sag, så ku' vi måske godt ha' undværet de der udbrud fra en af "mods'ene". Jeg synes ikke det virker særlig positivt, at han faktisk sviner os der har udtalt os negativt om den implicerede butik til. Og samtidig maner til positiv "tale" ! ?(?(



    Nå der er andre end mig der blev "pissed" over den svada - vil tillade mig at ryste himmelråbende på hovedet over den slags..... :] :] :] :] :] :]



    Men jeg ryster nu endnu mere på hovedet over Grillfætterens udtalelser - da han vist var en af de mest ivrige i den tråd - virker lidt dobbelt moralsk synes jeg... 8)8)

  • Quote

    Originally posted by WizZarD
    ..Men jeg ryster nu endnu mere på hovedet over Grillfætterens udtalelser - da han vist var en af de mest ivrige i den tråd - virker lidt dobbelt moralsk synes jeg... 8)8)


    ... Hvis moral er godt, så er dobbel-moral dobbelt så godt.... *G*.... ej, dog ikke.... men i kampens hede, så tænker man ikke helt klart. Hvis jeg havde det, så gad jeg sgu ikke spilde min tid på at skrive til *BIIIIP* (Slettet af censuren) *G*... ;)

  • Okay - sorry - Master ! Det er da vel en el. anden form for censur, når dem som styrer tingene, lukker munden på os alm. "dødelige". Synes jeg altså !

  • jeg syntes egentlig også at det er lige grovt nok. nu fulgte jeg med i tråden uden at skrive i den. og jeg vil da indrømme at jeg har set nogle tråde der var værre hvor chippen også var indblanedet. jeg syntes endda at den var ligefrem underholdende indimellem

  • 1: Jeg hedder Thomas Axel og ikke Alex,


    2: Det var ikke min beslutning at tråden blev lukket, jeg var bare befalings mand.


    3: Jeg sagde ca 3 gange at folk skulle stoppe i DEN tråd, hvad skete der ved det? INTET andet end at jeg fik smidt en masse lort i hovedet!

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Originally posted by Axel
    1: Jeg hedder Thomas Axel og ikke Alex,


    2: Det var ikke min beslutning at tråden blev lukket, jeg var bare befalings mand.


    3: Jeg sagde ca 3 gange at folk skulle stoppe i DEN tråd, hvad skete der ved det? INTET andet end at jeg fik smidt en masse lort i hovedet!


    1) Sorry har rettet det Axel ;)


    2) Hvis var det så?


    3) Det er rigtig og det ville jeg heller ikke finde mig i,
    men tråden fra forleden var kun eks. som jeg brugte..


    Jeg har været ude for at diskutere med andre hvor tråden er blevet lukke af moderator pga. moderator var i modvind i et emne om ytringsfrihed, (vedkommende er ikke moderator mere) og da tråden fra søndag også blev lukket begynder jeg og tænke: Det her er da CENCUR :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by Axel
    1: Jeg hedder Thomas Axel og ikke Alex,


    2: Det var ikke min beslutning at tråden blev lukket, jeg var bare befalings mand.


    3: Jeg sagde ca 3 gange at folk skulle stoppe i DEN tråd, hvad skete der ved det? INTET andet end at jeg fik smidt en masse lort i hovedet!



    Til panelets forsvar lige jeg lige pointere at det var person kaldet Chippen - der smed lort i hovedet på dig - og i den forbindelse forstår jeg faaaandeme godt hvis du blev sur - for det var sgu tåbeligt ud over alle grænser det personen Chippen gjorde........



    Btw : HAVDE det været dig der skrev den svada om at folk skulle bruge hjernen før de postede - havde jeg sgu været en del mere forstående overfor den - eftersom det gik udover dig..... ;)

  • Så vil lige kommentere igen. Jeg har ingen problemer med alle dine fine øgenavne til mig. At du taler om mig sådan viser bare lidt om dig. Der er tydeligt delte meninger om den beslutning jeg tog...... men sådan er det bare.


    Min eneste hensigt var simpelthen at lukke ned for al den chippen snak. Mest fordi at Uffe kommer og blander sig og så ender det galt, ikke fordi jeres meninger ikke må komme frem, eller at vi skulle "frede" ham, men for at undgå yderligere tråde hvor det hele går over gevind.


    Og til dem som siger at der har været tråde der har været værre, så må jeg kun sige at moderatorne på det tispunkt ikke har set efter!


    Der skal være lidt kontrol med tingene, ellers ender det galt!

  • Quote

    Originally posted by Ulrik


    Tilsvining af personer hører ikke til her! Lær det!


    Må man så spørge hvor du har været tidligere ???


    Øhhh tilsvine personer, jeg er ikke ude på at tilsvine nogen som helst, jeg er ude på at skabe en seriøs debat om hvor går grænsen for at lukke en tråd,
    derfor provokere jeg med mine udtagelser.


    Som jeg skrev tidligere i denne tråd er jeg ikke ude på at diskutere Chippen.dk, men jeg fornemmer at folk generelt er sure over at tråden blev stoppet som den gjorde ved at blive lukket.


    Man kunne feks. ha bandet chippen og rotten i 24 timer til de var faldet lidt til ro........


    2) hvad mener du med " Må man så spørge hvor du har været tidligere ??


  • Til dig Lasse:


    Jeg er kun ude på at skab en diskution, jeg er ikke ude på at svine nogle af moderatorne til. ;)

  • Det er også helt fint. Folk skal bare fortstå at det eneste er at i ikke ønsker flere tråde hvor det går over gevind! That's all....


    Og diskuter i bare. Cencur er der intet af, men der en grænse. At jeg har stoppet tråde med chippen indhold er simpelthen for at forhindre ilden i at blusse op igen....