Hundehvalp stjålet! og kommet hjem igen!

  • Synes lige jeg ville give denne videre, hvis der skulle være nogen herinde der ved noget, evt kender nogen der har fået en ny hvalp.


    **
    Tævehvalp på 14 uger stjålet fra privat bolig i Roskilde hos Kennel Vistruphus - Venligst kontakt Henriette på mobil 26 20 08 20 med alle relevante oplysninger
    Emergency; Thiefs has stolen a black/white/ brindlepointed female puppy at Kennel Vistruphus,
    please be aware and contact Henriette mobilephone +45 26 20 08 20 with any relevant information.


    Hova Bone's Amélie, reg.nr. 00876/2006 ID-nr. 208224000145109, født. 24/12-2005
    - This puppy is stolen! -
    Hvis du hører om hvalpen ring/please call tlf.: 46 32 83 84 eller 26 20 08 20
    Se billeder/pictures af hvalpen her


    Henriette skriver 31.3: Vi har d.d. hos kennel Vistruphus oplevet det at have indbrud. Denne gang gik man åbenbart efter noget mere end bare lige et kamera. Vores Lille Amélie på blot 14 uger er blevet stjålet, endvidere alle reg. papirer heriblandt stambog, desuden har man taget sig den frækhed at tage hendes halsbånd og hundesnor med. Amie er endnu ikke vaccineret, da hun har haft lidt maveonde, dette bekymrer mig meget. Jeg er i chok og kan ikke fatte hvad der her er sket..... - JEG BEDER ALLE: Hjælp mig, hold øjne og ører åbne, jeg vil så gerne have min Amie hjem igen!




    http://www.vistruphus.dk/Amie.htm

  • Quote

    Originally posted by ExobiT
    den ser da ekstremt sød ud den hund


    Ja også min yndlingshund , hvis det ikke lige var for allergien :boxed:


    Sådan en lille fætter koster hurtigt 6000,- ell mere, men jeg håber da at dem som har stjålet den, sørger for at den får en ordentlig behandling, for en syg ell død hund kan de sgu ikke have meget glæde af, de tåber! :boxing:

  • for satan hvor er den sød! minder meget om sådan en af de der små ulve med kæmpe øre som lever i ørkenen.. ved ikke hvad den hedder..


    Håber satmer den er okay :(

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Det er da en usædvanlig flot Corgie :D ... hehe...


    men fandme godt nok surt sådan noget. Men kan godt se hvorfor den er stjålet, tror hun skal se sine kunder lidt efter i krogene, for det lyder som en person der har været der før, som har set den.

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    :( Den er da godt nok kær ...


    Men tyvene skal da nok lægge mærke til alt det postyr ejerne gør for at finde den, og sørge for at den ikke kommer uden for hvor den kan ses ... eller måske er den allerede sendt til Øst-landene for at blive slagtet, og brugt som pels ... :boxed:


    Hvis den var blevet stjålet til pels formålet tror jeg ikke de havde godet at stjæle snoren og halsbånd også.


    Og nej hvor er den kær, håber den bliver fundet.


    EDIT: Nå den er fundet :D godt, der var nok en der blev bange for atl den opmærksomhed der kom omkring hunden.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

    Rettet en gang, sidst af nano ().

  • Quote

    blev fundet i Ballerup af en ung kvinde, som så hende flakke alene rundt


    :boxed:


    Er det mig der er meget mistænksom eller lyder det ikke lidt skummelt at de siger den er stjålet og så har de fundet den vandrende rundt i nabolaget...?
    Kombineret med den der mærkelige reklame for dogsdating

  • Quote

    Originally posted by AbeTis
    for satan hvor er den sød! minder meget om sådan en af de der små ulve med kæmpe øre som lever i ørkenen.. ved ikke hvad den hedder..


    Håber satmer den er okay :(


    det hedder en ørkenræv...


    nåååh den er søøød.


    de tyveknægte kan bare komme, så får de med fars alubat her for at have stjålet den. Og dobbelt antal slag til dem hvis sender den til slagtning eller afpelsning.


    ufølsomme imbiciler

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200