Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

tirsdag, 5. august 2003, 22:23

Citeret

Originally posted by The_Unforgiven
He he ikke endnu.
Men lidt misundelig måske.
Ville også gerne have en i hver havn.

The_Unforgiven

;) .... Ikke her.... Jeg har boet 4 år i Svendborg som er en havneby og kvinderne lugter af fisk.... *LOL*.... Ej, dog ikke...... men det er nu nice at "have sine muligheder åbne".... ;)

42

onsdag, 6. august 2003, 00:28

her er så billede af min piercing :D ikke noget særligt men synes lige den skulle ind :D

43

onsdag, 6. august 2003, 09:26

Citeret

Ja de har tatoos.
Og kvinder i hver en havn.
The_Unforgiven

Så vil jeg fandeme være sømand ;)

44

onsdag, 6. august 2003, 09:29

Citeret

Originally posted by GrillRotten
Næ... Vi er ikke sammen mere.... Det betyder at jeg godt må være ærlig... :D ;)

Damn - det må da være noget der er sket for nyligt ? Nå men jeg oplevede selv det samme for 14 dage siden, men se lyst på det - Masser af tid til KLIK ;)

45

onsdag, 6. august 2003, 14:19

Citeret

Originally posted by PLauGe
her er så billede af min piercing :D ikke noget særligt men synes lige den skulle ind :D

Hey... Skal du ikke træne lidt eller have et arbejde så du kan få nogle muskler. 8)

46

onsdag, 6. august 2003, 14:21

Citeret

Originally posted by Aerial
Damn - det må da være noget der er sket for nyligt ? Nå men jeg oplevede selv det samme for 14 dage siden, men se lyst på det - Masser af tid til KLIK ;)

Ja, det skete samtidig med dig..... og joh, der er masser af fordele... Ingen tvivl om det. ;)

Ulempen er så måske at jeg ikke har så meget tid til mine computere da jeg skal udnytte de fordele. ;)

47

onsdag, 6. august 2003, 14:57

Citeret

Hey... Skal du ikke træne lidt eller have et arbejde så du kan få nogle muskler. 8)

he he - Tonni Tyndarm :D

48

onsdag, 6. august 2003, 15:04

Citeret

Citeret

arbejder skam på en trælast :P så det er ikke fordi jeg mangler hårdt fysisk arbejde ..

jeg er både forbandet og velsignet .. kan ikke tage på .. men kan heller ikke få vildt store og synlige muskler .. både godt og dårligt .. men tror snart når jeg har lidt mere fritid at jeg begynder at træne

49

onsdag, 6. august 2003, 15:55

Citeret

arbejder skam på en trælast :P så det er ikke fordi jeg mangler hårdt fysisk arbejde ..

jeg er både forbandet og velsignet .. kan ikke tage på .. men kan heller ikke få vildt store og synlige muskler .. både godt og dårligt .. men tror snart når jeg har lidt mere fritid at jeg begynder at træne

Kender det godt det der med at være forbandet, men samtidig heldig ved at have et stofstifte der får barsebäk til at ligne et sterinlys... *G*.... Men det er intet som lidt protein-pulver samt god sund kost ikke kan hjælpe lidt på. Vi har jo så begge hårdt fysisk arbejde så musklerne skal have lidt mere at arbejde med modsat hvis man er kontor-nusser. ;)

Personligt har jeg aldrig styrketrænet da jeg mener at de ego-bøsser man finder i et træningscenter bare skulle lette røven og finde sig et rigtigt arbejde. Så skal de nok få trænet helt naturligt. :D

50

onsdag, 6. august 2003, 16:12

Citeret

Citeret

Kender det godt det der med at være forbandet, men samtidig heldig ved at have et stofstifte der får barsebäk til at ligne et sterinlys... *G*.... Men det er intet som lidt protein-pulver samt god sund kost ikke kan hjælpe lidt på. Vi har jo så begge hårdt fysisk arbejde så musklerne skal have lidt mere at arbejde med modsat hvis man er kontor-nusser. ;)

Personligt har jeg aldrig styrketrænet da jeg mener at de ego-bøsser man finder i et træningscenter bare skulle lette røven og finde sig et rigtigt arbejde. Så skal de nok få trænet helt naturligt. :D

jeg har også overvejet protein pulver .. eller rosiner :D

jeg synes sg det er ganske griner men fysisk arbejde.. dog vil jeg heller nusse på kontor .. men man skal jo prøve det hele .. :)

sjovt at nogle har problemet hvis de spiser en kage får de i løbet af no time et bildæk :D de kan slet ikke forstå at højt stofskifte også kan være et problem .. der er jo ikke noget fun ved at være tændstik :D

51

onsdag, 6. august 2003, 16:16

Citeret

jeg har også overvejet protein pulver .. eller rosiner :D

jeg synes sg det er ganske griner men fysisk arbejde.. dog vil jeg heller nusse på kontor .. men man skal jo prøve det hele .. :)

sjovt at nogle har problemet hvis de spiser en kage får de i løbet af no time et bildæk :D de kan slet ikke forstå at højt stofskifte også kan være et problem .. der er jo ikke noget fun ved at være tændstik :D

Okey. Jeg er ikke en af de typer der kan sidde på min flade hele dagen. Det har jeg gjort engang. Gider jeg ikke mere. Der skal ske noget og det skal være udendørs... Så det er perfekt det jeg laver nu. Der er jo oven i købet en god udsigt. 8)

Et af mine mottoer : "Heller lidt for tynd, end lidt for tyk".... ;)

Jeg vil dog ikke sige at jeg selv er tynd. Jeg er bare slank.... Åbenbart nok til at give folk nedtur da jeg ikke har bildæk og slaskelår som åbenbart er blevet en landssygdom.... Dovne mennesker.... De skulle bare ud og lave noget. ;)

52

onsdag, 6. august 2003, 16:33

Citeret

Citeret

Ego bøsse????
Hvad fanden er det?????
vidste jeg ikke jeg var.
Men har heller ikke hørt det ord før.

The_Unforgiven

53

onsdag, 6. august 2003, 16:39

Citeret

Ego bøsse????
Hvad fanden er det?????
vidste jeg ikke jeg var.
Men har heller ikke hørt det ord før.

The_Unforgiven

Det er et utryk for de folk der enten træner for at stå og savle over sig selv i spejlet eller for at andre gør det.... Ego-Bøsser. ;)

EDIT : Når man kommer op i alderen, så er det noget andet da man der måske træner for at fjerne hængebugen og noget af den rynkede hud. ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (06.08.2003, 16:40)

54

onsdag, 6. august 2003, 16:43

Citeret

Hov hov :)

Jeg træner 4 gange om ugen og det er sg* bare for at få et alternativ til kontorarbejde og computertweak.

Vil gerne holde mig i form, men vil stadig have computeren og min kop kaffe som mit primære fag ;)

55

onsdag, 6. august 2003, 16:45

Citeret

Det er et utryk for de folk der enten træner for at stå og savle over sig selv i spejlet eller for at andre gør det.... Ego-Bøsser. ;)

Det lyder som de typer der kører krudt ! Sådan noget har jeg heller ikke meget til overs for :)

Men at man er interesseret i at holde sig i form og øge sin muskelmasse er sg* et tegn på viljestyrke og al respekt til dem der gider svede i et træningscenter i disse varme sommerdage 8)

56

onsdag, 6. august 2003, 16:45

Naaaaa det er da 10 år siden jeg gjorde det.
Så det var sgu ikke alderen , men den ro man havde i kroppen bagefter.
Og det med at glo i spejlet , den type er jeg ikke , har selv grinet over dem der gjorde det.
Arbejde?????????adrrrrrrrrrrrrrr
Ikke tale om , kunne jo komme til at svede.

The_Unforgiven

57

onsdag, 6. august 2003, 16:46

Citeret

Naaaaa det er da 10 år siden jeg gjorde det.
Så det var sgu ikke alderen , men den ro man havde i kroppen bagefter.
Og det med at glo i spejlet , den type er jeg ikke , har selv grinet over dem der gjorde det.
Arbejde?????????adrrrrrrrrrrrrrr
Ikke tale om , kunne jo komme til at svede.

The_Unforgiven

*G*.... he he.... Du er sgu underholdende... Min nasty-X er lige kommet for at hente noget post, så det er godt med et grin.... Takker...

Puha, der er varmt i dag. *G* :D

58

onsdag, 6. august 2003, 16:46

Citeret

men den ro man havde i kroppen bagefter.
The_Unforgiven

Præcis !

59

onsdag, 6. august 2003, 16:51

der er faktisk ikke noget bedre end den følelse man har efter at have trænet og presset sin krop til det yderst ..

giver som sagt en ro i kroppen

60

onsdag, 6. august 2003, 16:55

Citeret

der er faktisk ikke noget bedre end den følelse man har efter at have trænet og presset sin krop til det yderst ..

giver som sagt en ro i kroppen

Yep - jeg har det man populært kalder ''temperament'' , så jeg bliver jo helt fredelig, hvis jeg bare tager ned i centeret et par gange om ugen ;) he he

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.