Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 4. august 2003, 21:27

Citeret

Originally posted by The_Unforgiven
Bare kom til mig Grill så skal jeg sgu ordne den for dig , jeg har en hurtigsliber og lidt blæk så er den fikset.

The_Unforgiven

Nej tak.... Fortrækker ham jeg brugte sidst... Han er top prof... 8) ..... Glæder mig også til at få lavet den næste, men den bliver sgu alt for dyr og fattig lærling som jeg er, så må det sgu vente.... Har desværre ikke en folkepension til at hjælpe mig med udgifterne. :))

22

mandag, 4. august 2003, 21:31

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Bare kom til mig Grill så skal jeg sgu ordne den for dig , jeg har en hurtigsliber og lidt blæk så er den fikset.

The_Unforgiven

Nej tak.... Fortrækker ham jeg brugte sidst... Han er top prof... 8) ..... Glæder mig også til at få lavet den næste, men den bliver sgu alt for dyr og fattig lærling som jeg er, så må det sgu vente.... Har desværre ikke en folkepension til at hjælpe mig med udgifterne. :))

Det hedder Førtidspension.
Og den bliver man ikke rig af , kun erstatningen.

The_Unforgiven

23

mandag, 4. august 2003, 21:33

Citeret

Det hedder Førtidspension.
Og den bliver man ikke rig af , kun erstatningen.

The_Unforgiven

Okey... ;)

24

mandag, 4. august 2003, 23:53

Skal helt sikkert aldrig have en piercing,og hvis det endelig skulle komme så vildt så skulle det hvertfald ikke være tungen,eller bollerne,eller patten,næh en i øjenbrynet ser fed ud,men er lidt en kylling,men skal som sagt heller aldrig have en!
Men en tatoo er feed. Dog er jeg for ung,synes jeg selv,til at få en,og må sikkert heller ikke. Men skal helt klart have en eller anden,enten 2 på "mullerne",i ved nok,eller oxo et andet sted. Men er sq oxo lidt bange for om det gør ondt, :].. Gør det det?

25

mandag, 4. august 2003, 23:56

du mangler en mulighed plague..

"Vil gerne have en, men har ikke pengene" ;)

Jeg vil vildt gerne ha en... og vil også selv designe den :) en af mine venner (cyrus herinde) har selv designet sin.. den er pænt fed :)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

26

tirsdag, 5. august 2003, 00:16

Citeret

Originally posted by marquis1
Skal helt sikkert aldrig have en piercing,og hvis det endelig skulle komme så vildt så skulle det hvertfald ikke være tungen,eller bollerne,eller patten,næh en i øjenbrynet ser fed ud,men er lidt en kylling,men skal som sagt heller aldrig have en!
Men en tatoo er feed. Dog er jeg for ung,synes jeg selv,til at få en,og må sikkert heller ikke. Men skal helt klart have en eller anden,enten 2 på "mullerne",i ved nok,eller oxo et andet sted. Men er sq oxo lidt bange for om det gør ondt, :].. Gør det det?

Nej, det gør ikke ONDT at blive tatoveret... Medmindre du har "pikhud" der hvor du bliver strukket... Men man kan godt mærke det... Man bliver jo trods alt stukket med en nål hundredevis af gange gennem huden...

27

tirsdag, 5. august 2003, 00:29

få tatoveret en spyflue på pikhovedet uden og besvime og du kommer i guiness rekordbog :)

det må satme gøre nas.. av av

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

28

tirsdag, 5. august 2003, 01:10

Citeret

Har ikke fået tid .... Men har da fået slæbt 10 blæsere til med hjem fra arbejdet... :))

Hvad koster så'n 4 stk. - uden stik... ?( ?(

29

tirsdag, 5. august 2003, 10:43

har mit stjernetegn på min skulder
ville godt ha lavet en mere
men den ville koste ca.10-15.000kr fik jeg afvide a en tatovør
men så fylder den osse det meste af ryggen og så sku den gerne gå ud over mine skuldre så ku den dække det stjernetegn jeg fik lavet for mange år siden ikk fordi jeg har fortrudt men mer fordi den ikk li ville passe ind i den stil jeg vil ha på ryggen

MSI R9 390X 8GB
3*27" Samsung syncmaster A350

30

tirsdag, 5. august 2003, 11:06

Citeret

så sagde jeg til hende at hun lige skulle tabe sig lidt fordi hun var tyk... *G*... Nu må jeg jo godt drille hende. *G* :))

he he . Du leger jo med ilden

Har selv en tribal over brystet og en på overarmen :)

31

tirsdag, 5. august 2003, 12:32

tatoos er noget sømænd har

Piercing
er klamt især når de sidder i hovedet.

32

tirsdag, 5. august 2003, 12:54

Citeret

Originally posted by DEVIL_DK

Piercing

hehe har haft i tungen fik en fra 6 år siden og pillet den først ud igen sidste år den var meget hyggelig :)

33

tirsdag, 5. august 2003, 12:55

Hvad er den der tribal i omtaler? :)

34

tirsdag, 5. august 2003, 13:25

Citeret

Originally posted by marquis1
Hvad er den der tribal i omtaler? :)

Her er lige et eks. (lidt kedeligt mønster i know ;))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Aerial" (05.08.2003, 13:26)

35

tirsdag, 5. august 2003, 17:54

Uhmm,det ser fedt ud Aerial..

36

tirsdag, 5. august 2003, 18:10

Citeret

Originally posted by Aerial

Citeret

så sagde jeg til hende at hun lige skulle tabe sig lidt fordi hun var tyk... *G*... Nu må jeg jo godt drille hende. *G* :))

he he . Du leger jo med ilden

Har selv en tribal over brystet og en på overarmen :)

Næ... Vi er ikke sammen mere.... Det betyder at jeg godt må være ærlig... :D ;)

37

tirsdag, 5. august 2003, 18:11

Citeret

Piercing

... Har du noget imod sømænd ?( 8o

38

tirsdag, 5. august 2003, 22:14

Citeret

Citeret

Piercing

... Har du noget imod sømænd ?( 8o

Ja de har tatoos.
Og kvinder i hver en havn.

The_Unforgiven

39

tirsdag, 5. august 2003, 22:18

Citeret

Ja de har tatoos.

The_Unforgiven

Jeps, bessefar... ;)

40

tirsdag, 5. august 2003, 22:21

Citeret

Citeret

Ja de har tatoos.

The_Unforgiven

Jeps, bessefar... ;)

He he ikke endnu.
Men lidt misundelig måske.
Ville også gerne have en i hver havn.

The_Unforgiven

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.