Blank våbentilladelse..

  • Jeg kan ik lige finde en anden tråd jeg så her, men der stod noget med han søgte og ventede, ventede og ventede..


    Jeg afleverede ansøgningen her i tirsdag, og fik tilladelsen allerede fredag ret vildt hurtigt.. :T


    Så jeg skal have et sværd til pyndt her på min væg bare et til mellem 1000.- 3000.-

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Normalt er der ingen problemer med at få sådanne tilladelser og de gives næsten omgående syntes jeg. "Omgående" er dog lidt længere tid inden for det "offentlige" end det er i resten af verden ... :))


    IMO er dog komplet mangel på stil at have et eller andet fake samurai-sværd eller ligende hængende på sin væg. Men på den anden side, så findes der jo også folk der elsker Ikea-møbler :roller:

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    IMO er dog komplet mangel på stil at have et eller andet fake samurai-sværd eller ligende hængende på sin væg. Men på den anden side, så findes der jo også folk der elsker Ikea-møbler :roller:


    Helt enig :rolleyes: Mht. Ikea-møbler, kan valget jo så i visse tilfælde tages pga. økonomiske årsager, og ikke så meget det stilmæssige... ;)

  • Hov hov :P jeg har da flere LoTR United Cutlery sværd og knive og det syndes jeg da selv er god stil.. og har faktisk også købt mine dyner og hovedpuder i ikea :P hehe..


    Fed7haS

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS
    Hov hov :P jeg har da flere LoTR United Cutlery sværd og knive og det syndes jeg da selv er god stil.. og har faktisk også købt mine dyner og hovedpuder i ikea :P hehe..


    Fed7haS


    Ja, men du har også et avatar af Marilyn Manson, og det siger vist det hele... :$

  • Quote

    Originally posted by Meinder
    Jeg kan ik lige finde en anden tråd jeg så her, men der stod noget med han søgte og ventede, ventede og ventede..


    Jeg afleverede ansøgningen her i tirsdag, og fik tilladelsen allerede fredag ret vildt hurtigt.. :T


    Så jeg skal have et sværd til pyndt her på min væg bare et til mellem 1000.- 3000.-


    det har vel været min post - http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=62501&sid=


    de kan købes hos bladesofsteel.dk

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

    Rettet en gang, sidst af dkwolf ().

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Mht. Ikea-møbler, kan valget jo så i visse tilfælde tages pga. økonomiske årsager, og ikke så meget det stilmæssige... ;)


    Tja for visse folk er det jo nok. Men selvom man ikke har røven fuld af penge, så kan man jo godt have lidt stil alligevel.


    Men bruger man alle sine penge på andre ting som f.eks. bil eller sin computer og er ligeglad med resten, så ser det jo også ud derefter. Det vender sig helt i maven på mig når jeg ser billeder fra visse folks værelser hvor der står en ok nice computer på et crappy træk-og-slip spånplade-bord og omgivet af noget jeg boede i da jeg var 12 :boxed: ... men mange af disse folk er jo trods alt heller ikke ret gamle og bor ofte stadig hjemme hos deres moar :))


    Ville egentlig også tro at det kun er den type der kunne finde på at hænge et wannabe-samurai-sværd op på væggen ... :))


  • Ja :D Det gør jeg da! noget galt i det ? :))


    Og ja - mit værelse roder, og her er fyldt med IKEA-møbler ting jeg ikke har brug for. Men forklaringen er ret enkel: Mit værelse er så småt, at alt der hedder "indretning" og "stil" er fuldstændigt opgivet fra min side ... Men nu regner jeg også stærkt med at flytte til sommer, og til den tid får piben en helt anden lyd! ;)

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS
    hvad fanden er der nu galt med mit avarta? forklaring udbedes?

    Fed7haS


    Hvad er der at forklare? :roller: At om og ved ham er bare klamt og smagsløst - Efter min mening naturligvis... ;)

  • hvad koster et rigtigt godt sværd, har set nogle i holland til 15.000.- 30.000.-


    Tror jeg nøjes med det her..


    http://www.bladesofsteel.dk/show_product.php?product_id=2660


    [Blocked Image: http://www.bladesofsteel.dk/shop_images/42/2679.jpg]


    Gider bare ik kun bruge 1000.- på et sæt med 3 sværd og reol i syntes det er lige lovligt billigt for så meget..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 4 gange, sidst af Meinder ().


  • husk at et sværd som det der nok ikke er helt ok at købe ind på en blankvåben tilladelse, tjek derfor eventuelt med butikken inden. Det der er "combat ready" så det er skarpt og vil blive opfattet som et rigtigt våben. En god ide er at holde sig ude af "smedet" kategorien.


    Et "rigtigt" sværd er desværre ikke til at købe, det bliver dog lavet enkelt ude for Japan som tolkes som ægte da ham der har lavet den er fuldt uddannet i det, men laver dem i Kina. Den Japanske regering har meget meget strænge regler for om man kan få et sværd ud af landet og det er nærmest umuligt. Et godt replica svært (combat ready) ligger i som du skriver ca. 20.000kr og opefter og ca 40.000 for de rigtig gode og specielle sværd.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

    Rettet en gang, sidst af dkwolf ().

  • Quote

    Originally posted by dkwolf
    husk at et sværd som det der nok ikke er helt ok at købe ind på en blankvåben tilladelse, tjek derfor eventuelt med butikken inden. Det der er "combat ready" så det er skarpt og vil blive opfattet som et rigtigt våben.


    Blankvåben tilladelsen er ligeglad med hvor skarpt sværet, kniven eller øksen er og om det er "combat Ready" som du kalder det.... er det et "BlankVåben" er det tiladt.. længere er den ikke..


    Fed7haS

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Hvad er der at forklare? :roller: At om og ved ham er bare klamt og smagsløst - Efter min mening naturligvis... ;)


    Lol.. det vil sige at fordi du syndes at MM er klam og smagløs så tilader du dig at komme med simi provokerende komentare om hvordan jeg er i min dagligdag baseret på en terori du har om at jeg jo helt sikkert lever mit liv efter de samme "klamme og smagsløse" normer som du tildeler MM?


    Nu tror jeg du skal spænde hjælmen og tænke dig om inden du latterligøre dig selv endnu mere...


    Fed7haS

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS
    Lol.. det vil sige at fordi du syndes at MM er klam og smagløs så tilader du dig at komme med simi provokerende komentare om hvordan jeg er i min dagligdag baseret på en terori du har om at jeg jo helt sikkert lever mit liv efter de samme "klamme og smagsløse" normer som du tildeler MM?


    Nu tror jeg du skal spænde hjælmen og tænke dig om inden du latterligøre dig selv endnu mere...


    Fed7haS


    Jeg har slet ikke inddraget dit liv eller dagligdag i mine vurderinger - Det er helt og holdent noget du selv tilføjer nu...

  • Jeg fik nogle paragrafer hvor jeg lige kan læse lidt om hvad jeg må have hjemme..


    $ 14, stk 1 nr. 2-11.


    Kender i stedet hvor jeg kan læse det hende på nettet ???

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().

  • Hold jer fra det OT. TAK :9xo

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 2 gange, sidst af Meinder ().

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Jeg har slet ikke inddraget dit liv eller dagligdag i mine vurderinger - Det er helt og holdent noget du selv tilføjer nu...


    Det er da 110% du gjorde..


    Quote

    Originally posted by Mikkel


    Ja, men du har også et avatar af Marilyn Manson, og det siger vist det hele... :$


    Fed7haS