Hvad gør man når man keder sig?

  • Hej allesammen :)


    8) Jeg sad tidligere og kedede mig, og tænkte derfor på hvad man kunne foretage sig når man kedede sig, og fandt så en side via Google som jeg syntes var ret sjov. Derfor har jeg nu har oversat og lagt ind her: Når man keder sig


    Nu er det søndag i morgen, og der skal da nok være nogle imellem her på Tweak der på et tidspunkt ikke længere har så meget at finde på... Det er det denne guide er til, eller også bare få et billigt grin :))


    Enjoy ;)

  • heheheh.. satmer nogle tåbelige nogle imellem :)


    men tror da jeg vil prøve nogle af dem på et tidspunkt :p

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Det ved jeg ikke ? Noget med et ordsprog ! :$ :D


    8o Ssshhhhh!!!!... :$ :))


    Quote

    Originally posted by Han$en
    LOL lame.. Men den med hår ind i øret har jeg prøvet ved en kammi engang.. Men han sov så tungt at det også blev kedeligs :rolleyes: :D


    Hehe, sikker på det ikke var en paryk? ;)

  • Tja, har da prøvet nogle af dem selv når jeg keder mig. Kender i hvert fald godt den der med at klø sig det samme sted hele tiden, til sidst blev min hud næsten flænset op, men det var hyle morsomt :)



    EDIT: Kender desværre også den når man er to, og keder sig, og man bestlutter sig for at have en vand konkurrence... endte med jeg kastede 4l vandt op :/ var ikke så rart..

  • keder mig sq aldrig, kan ikke få de 24 timer der ER til at slå til....så meget jeg gerne vil lave som jeg aldrig når :)


    rart man ikke har fast kæreste og den slags der tager tid.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • hej når jeg keder mig prøver jeg at finde på noget!
    hvis jeg ikke kan finde på noget så......
    keder jeg mig ja mit tip er: skriv en historie om en sanger eller et bandt som du virkelig kan lide jeg skrev om at jeg støder ind i zayn malik ;D