Forårsupdate på reglerne på Tweak.dk

  • Hej Allesammen.


    Vi har i løbet af den senere tid set af flere brugere (rent ud sagt) skider på reglerne og kører de diskussionsklubber de selv har lyst til i samtlige tråde.
    Personlige hetz , flabede provokationer overfor yngre / ældre er på det sidste blevet helt "normalt" herinde.


    Jeg har lavet denne tråd for at minde jer om at dette stopper lige med det samme.


    Jeg har bedt resten af teamet slå hårdt ned på dette det næste stykke tid, så folk igen kan få den almindelige respekt for andre brugere tilbage.

    Dette betyder at hvis nogen kører deres eget ræs og bare sviner andre til, får de med det samme en uge til at tænke over tingene - og dette gælder ALLE brugere uanset rang og alder.


    Dette skal ikke lyde som diktatur fra teamets side, men mere ses som en nødvendighed af de sidste måneders problemer herinde.


    Jeg håber at vi med en opstrammer fra teamets side, kan få lidt bedre humør herind, så vi sammen kan nyde at vi går mod varmere tider :cheers:

  • Godt at høre :cheers:


    EDIT: Jeg syntes dog ikke vi har haft de store problemer de sidste par måneder.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

    Rettet en gang, sidst af Aagaard1000 ().

  • Det lyder bare godt Aerial ;)


    Jeg synes også, vi er nogle som har prøvet at lægge en dæmper for flere af dem. Men det er I sidste ende jer som skal gøre det, hvis det bliver for meget.


    Men det er godt, at I er opmærksomme på det ;)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina


  • Vil det sige at du bliver bannet en uge hvis du er flabet ? :))


    ej, bare en plat fredagsjoke :$


    Thumbs up [Blocked Image: http://img83.imageshack.us/img83/3111/thumbup0tl.gif]

  • Godt at høre... har måske ikke selv været den bedste på det område på det sidste, men godt at se at der bliver gjort noget ud af det for eftertiden - så slipper jeg også for at blive kaldt karlsmart og drengerøv ;)

  • det er rigtigt nok mikkel.....men brug report knappen istedet for at provokere videre......vi ved godt at dig og bentzin har noget kørende. din opførsel er ikke meget bedre på denne måde.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    det er rigtigt nok mikkel.....men brug report knappen istedet for at provokere videre......vi ved godt at dig og bentzin har noget kørende. din opførsel er ikke meget bedre på denne måde.


    For det første har jeg ikke noget kørende med Bentzin...


    For det andet HAR jeg skrevet en report...


    For det tredje er der intet provokerende ved at spørge efter hvor den opstramning blev af. Den er rettet mod Tweak Crewet, så det kan umuligt være provokerende overfor andre...

  • det var mere at du linkede til en bestemt tråd offentligt.......det kan altså nemt tolkes som en provokation og fortsættelse af tråden....måske var det ikke ment sådan, men sådan kan det nemt opfattes....ingen grund til at puste til gløder når man ikke har brug for ild.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Jeg synes også det lyder som en god ide, med sådan en regl tænker folk sig nok lige om en ekstra gang inden de poster :rules:


    Gør de jo nok desværre ikke men ved du hvad dem der ikke gør det kommer vi sgu nok heller ikke til at savne voldsom meget :))

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Synes nu det er trist at der er nødvendigt for teamet at komme med henstillinger om hvordan tonen skal være på tweak

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

  • Ja det er faktisk rigtig trist at folk ik selv kan holde den gode tone.... Man får jo ik rigtig noget ud af det andet udover en masse skænderier og dårlige timer på Tweak


    Og det der vel ingen der ønsker?!?

    The only thing comming to a sleeping man, is dreams!
    ------------------------------------------------------------------------
    X2 3800+@10x250, 2xBfg 7900gt(550/750), 2x1gb Gskill pc3200(1:1), Maxtor 200gb hd, Hp DVD-Brænder