Sony Bravia reklame (hoppebolde)

  • Vil bare lige høre hvad folk syntes om denne reklame film, for Sony's nye Bravia LCD tv
    Colour "like no other" .. idéen og tekniske syntes jeg den er genial.
    Nok en har de bedste. Ved ikke mht. til at sælge, men syntes bare den er så flot, og så bliver man i godt humør efter man har set den.


    Derfor har fortjent en lille tråd her også :)


    Her er et par godt klip:
    Link 1 Reklamen i full version
    Link 2 lidt om hvordan de har lavet den.

  • Yes, det er en god reklame. Lækker stemning og genial idé og måde budskabet bliver vist på.


    Nu har jeg ikke lige stenet videoen om, hvordan den er blevet lavet. Men gætter på de bolde er animeret.

  • Boldene er absolut ikke animeret!! Det er skam helt rigtige hoppebolde ;) Det er en af de ting der gør reklamen så unik..


    For mig selv kan jeg sige, at det er den eneste reklame der har faktisk har givet mig ro og mag. Den giver intet "skynd dig ned og køb vores produkt" tegn, og at det er José Gonzales der spiller i baggrunden gør det jo bare tusinde gange bedre :D


    Så også lige Behind the Scenes.. Ham instruktøren lyder altså dansk! Er jeg den eneste der synes det?

  • Det er som tashda siger faktisk rigtige hoppebolde der var en del snak om hvad de skulle gøre men de blev enige om at gøre det rigtigt istedet for at animere. Gad sgu også godt have overværet den optagelse.


    Musikken er dog næsten det bedste ved reklamen :) Den kan købes btw :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Det er som tashda siger faktisk rigtige hoppebolde der var en del snak om hvad de skulle gøre men de blev enige om at gøre det rigtigt istedet for at animere. Gad sgu også godt have overværet den optagelse.


    Musikken er dog næsten det bedste ved reklamen :) Den kan købes btw :)


    Jeps.. José's album hedder "Veneer".. Virkelig godt afslapningsmusik, mange flotte numre..


    Der er også nogle optagelser på nettet af nogle der står i deres lejlighed da hoppeboldene bliver affyret, og står og filmer det.. Ser virkelig galt ud! Mon ikke bilerne har taget skade af så mange hoppebolde??

  • helt klar en af de mest perfekte reklamer. Det er virkelig unikt, og dette giver en steminng som man aldrig ser normalt. Jeg er helt vild med musikken i bagrunden og "scene"opsætningen, hvor man ser en kedelig grå dag, som så bliver fyldt ud med disse hoppebolde :)


    måske er det også fordi sony kan det der med advertising.

  • Quote

    Originally posted by tAshDa


    Jeps.. José's album hedder "Veneer".. Virkelig godt afslapningsmusik, mange flotte numre..


    Der er også nogle optagelser på nettet af nogle der står i deres lejlighed da hoppeboldene bliver affyret, og står og filmer det.. Ser virkelig galt ud! Mon ikke bilerne har taget skade af så mange hoppebolde??


    Der var indtil flere biler der tog skade under optagelserne jo men det erstattede de selvfølgelig. Den verision der kører i reklamen er rigtigt nok José men det er faktisk et cover han har lavet på et andet ban... kan sgu ikke lige huske hva det hedder.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Første gang jeg så den, troede jeg egentlig det var rigtige bolde, men igen synes jeg det var voldsomt nok at sende så mange bolde løs i San Francisco.


    Men det er da pænt cool, at det rent faktisk er rigtige bolde. :9xo

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Det er en genial reklame, og nok en af de bedste jeg har set, men om det er den bedste i verden, er jo ret svært at bedømme med mindre man har set alle reklamer ;)


    Jajajajaja!! Så mener jeg bare "af alle de reklamer jeg har set i mit liv, er det den fedeste reklame" ;)

  • Ja, jeg synes jo også det er en god reklame. Specielt efter jeg så "making-of" videoen...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • På den side som Link 1 går til er der også noget om hvordan den er lavet bare lige så folk ikke glipper det :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy