Anders Matthesen vs. Uffe Holm.

  • [Blocked Image: http://www.musiker-boersen.dk/Komikere/images/uffe_holm.jpg]


    VS.


    [Blocked Image: http://www.musiker-boersen.dk/Komikere/IMAGES/anders_matthesen.jpg]


    Ved godt at det er en lidt lame tråd men jeg er simpelhten nødt til at høre hvem i syntes der er sjovest.


    Mig og en af mine venner begyndte nemlig at diskutere hvem af de to der er sjovest og jeg hader simpelthen Uffe Holm.
    Grunden til jeg hader ham er sikkert fordi han næsten kun laver "underlivs vitser" og dem kan jeg virkelig ikke se det sjove i.
    Jeg har faktisk aldrig set ham lave noget jeg syntes var det mindste sjovt.


    Når jeg siger Anders Matthesen mener jeg hans show: 'Tal for dig selv'
    Det er nemlig noget af det eneste 'rigtig' sjove han nogensinde har lavet.


    Nå men hvem syntes i så der er sjovest?


    - Aagaard.


    P.S. Håber virkelig ikke denne tråd hverken bliver lukket eller totalt flamet.
    Jeg vil meget gerne høre hvad andre syntes.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

    Rettet 2 gange, sidst af Aagaard1000 ().

  • Kan slet ikke sammenlignes anden er flere klasser over hvad uffe nogen sinde kommer op på. Eneste uffe kan er at stå og råbe og skrige og sige tissemand og fisse, hvilket ikke holder !

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg må sige Anders. Hans standup shows er for fede og jul på vesterbro sparker røv. Har billetter til Anden på coke hængende på køleskabet og glæder mig :T

    (\__/)Intel C2D E6320/Scythe Ninja Gigabyte 965P-DS3
    (='.'=)2x1024 Mb Corsair PC6400 GeForce 8800 320mb
    (")_(")Antec Super Lanboy 160+250Gb SATA
    Corsair 520HX Samsung SyncMaster 206bw

  • Jeg mener helt klart at Anden er bedst, faktisk en af mine yndlings stand-uppere :) Har du set 9 Års Jubilæum, eller Den Ægte Vare? Det er også gode shows, efter min mening. ;)


    Uffe Holm kan godt få mig til at trække på smilebåndet nu og da, men i længden er han meget trættende, fordi -som du siger- at han har mange "sjofle" jokes, og det der er værre, og det bliver hurtigt belastende, når der ikke er andet end det... :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Jeg mener helt klart at Anden er bedst, faktisk en af mine yndlings stand-uppere :) Har du set 9 Års Jubilæum, eller Den Ægte Vare? Det er også gode shows, efter min mening. ;)


    Uffe Holm kan godt få mig til at trække på smilebåndet nu og da, men i længden er han meget trættende, fordi -som du siger- at han har mange "sjofle" jokes, og det der er værre, og det bliver hurtigt belastende, når der ikke er andet end det... :rolleyes:


    Synger han egentlig ikke kun i Den Ægte Vare eller er det et andet show?

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Jeg mener helt klart at Anden er bedst, faktisk en af mine yndlings stand-uppere :) Har du set 9 Års Jubilæum, eller Den Ægte Vare? Det er også gode shows, efter min mening. ;)


    Uffe Holm kan godt få mig til at trække på smilebåndet nu og da, men i længden er han meget trættende, fordi -som du siger- at han har mange "sjofle" jokes, og det der er værre, og det bliver hurtigt belastende, når der ikke er andet end det... :rolleyes:


    Det er satme også godt :))


    Er det ikke den med flod - ulve joken? Det eneste jeg rigtig kan huske, har den dog liggende på DVD :D

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Quote

    Originally posted by Aagaard1000


    Synger han egentlig ikke kun i Den Ægte Vare eller er det et andet show?


    Nej nej. Det er i talegaver til børn. I Den ægte vare har han klart det fedeste set ud af det frem :D


    Må også helt klart sige Anden, men Uffe Holm Show 1 var meget sjovt IMO. 2'eren var for plat

  • Uffe har kun 1 kort på hånden: sjofle vitser...og det slet ikk sjov i længden...


    Anders har derimod mange forskellige ting, og forskellige karaktere han kan spille. Har selv tal for dig selv og den er bare klasse :cheers:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Anden :D

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra