kender i det.

  • Kender i det, man køber et brugt grafikkort her på sitet, man sender pengene endda så pakken kan sendes som forsigtig pakke 135kr. i porto, når man så modtager pakken er den bare blevet sendt som almindelig pakke og vedkommende har scoret de 85kr. der blev tilovers, jeg har sendt mails men manden svarer ikke selvom jeg kan se at han har læst mailen.
    Nå skulle bare af med noget galde.

  • Nej, det kender jeg ikke :)


    Men det er sgu træls at betale for noget man ikke får. Ligner mere noget som kunne ske på hol.dk.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Desværre er ikke alle lige ærlige, hvilket er trist.


    Ja meget trist, at nogle er så smålige, at de ta'r r.... på andre !


    Til Daltona: Vil da meget gerne har navnet på brugeren, så jeg ikke kommer i samme situation.
    Hvis det ikke er tilladt her i tråden, så må du gerne sende en PM med navnet.

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Til Daltona: Vil da meget gerne har navnet på brugeren, så jeg ikke kommer i samme situation.
    Hvis det ikke er tilladt her i tråden, så må du gerne sende en PM med navnet.


    Ditto her.
    Det er direkte på min sorte liste sådan noget fusk.

  • Quote

    Originally posted by daltona
    Kender i det, man køber et brugt grafikkort her på sitet, man sender pengene endda så pakken kan sendes som forsigtig pakke 135kr. i porto, når man så modtager pakken er den bare blevet sendt som almindelig pakke og vedkommende har scoret de 85kr. der blev tilovers, jeg har sendt mails men manden svarer ikke selvom jeg kan se at han har læst mailen.
    Nå skulle bare af med noget galde.


    Jeg undrer mig lidt over hvordan du kan se personen har læst sin mail.


    Men klart du skal have hvad du har betalt for. Det er jo ikke for sjov skyld og narrestreger, at du har betalt ekstra for porto.

  • Quote

    Originally posted by daltona
    Kender i det, man køber et brugt grafikkort her på sitet, man sender pengene endda så pakken kan sendes som forsigtig pakke 135kr. i porto, når man så modtager pakken er den bare blevet sendt som almindelig pakke og vedkommende har scoret de 85kr. der blev tilovers, jeg har sendt mails men manden svarer ikke selvom jeg kan se at han har læst mailen.
    Nå skulle bare af med noget galde.


    Vil da også gerne vide navnet på sådan en fusker, gerne over PM

  • Quote

    Originally posted by S.STAACK
    Kunne være dejligt med et erfarings forum, som på airsoftzone..
    http://www.airsoftzone.dk/forum/viewforum.php?f=17&sid=


    så kan man måske undgå sådanne personer... så kunne faktisk også godt tænke mig navnet i en pm, hvis det ikke er muligt at poste det i tråden!


    Har vist også været oppe flere gange og også hvorfor det ikke kommer her på siden. For det mener jeg da det blev til :)
    Du må meget gerne sende brugernavnet på personen til mig i PM også.
    Burger en mulighed kunne være kvitteringer for læste meddelser, men ved ikke om det er det der tænkes på i dette tilfælde :)

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Ja meget trist, at nogle er så smålige, at de ta'r r.... på andre !


    Til Daltona: Vil da meget gerne har navnet på brugeren, så jeg ikke kommer i samme situation.
    Hvis det ikke er tilladt her i tråden, så må du gerne sende en PM med navnet.


    Ja, kunne jeg også være intra i! :)

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Jeg undrer mig lidt over hvordan du kan se personen har læst sin mail.


    Men klart du skal have hvad du har betalt for. Det er jo ikke for sjov skyld og narrestreger, at du har betalt ekstra for porto.


    Nogle mails-programmer har sådan en smart ting indbygget så man kan se når mailen er blevet læst ;) Den sender altså automatisk svar tilbage.



    Daltona --> Smid mig pm med navn på brugeren, så vil jeg se om jeg kan finde ud af noget.

  • Quote

    Originally posted by Happy^


    Nogle mails-programmer har sådan en smart ting indbygget så man kan se når mailen er blevet læst ;) Den sender altså automatisk svar tilbage.



    Daltona --> Smid mig pm med navn på brugeren, så vil jeg se om jeg kan finde ud af noget.


    Det er da ikk så meget en funktion i mailklienten er det? Så vidt jeg ved er det bare ligesom at man kan sætte prioritet til høj eller sådan noget, så kan man bede modtager klienten at sende kvittering for læsning af mailen..


    Man ka sikkert komme udenom det, men normalt kan man ikke få adgang til mailen, før man har trykket ok og der sendes kvittering

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Det er da ikk så meget en funktion i mailklienten er det? Så vidt jeg ved er det bare ligesom at man kan sætte prioritet til høj eller sådan noget, så kan man bede modtager klienten at sende kvittering for læsning af mailen..


    Man ka sikkert komme udenom det, men normalt kan man ikke få adgang til mailen, før man har trykket ok og der sendes kvittering


    Hvis du bruger Outlook, findes denne funktion. Jeg bruger den ofte, når jeg vil hente oplysninger om at mine kolleger har læst de mails jeg sender. Jeg ved så dog ikke, om det kun er internt sådan en tingest virker?

  • Quote

    Originally posted by sam
    Hvis du bruger Outlook, findes denne funktion. Jeg bruger den ofte, når jeg vil hente oplysninger om at mine kolleger har læst de mails jeg sender. Jeg ved så dog ikke, om det kun er internt sådan en tingest virker?


    Tror nok det virker eksternt også, da jeg normalt modtager en kvittering, når jeg sender noget til skolen, og den pågældende ikke er der i de pågældende dage.

  • Det du modtager når du sender til skole er bare out of office reply de har sat til den svarer det samme tilbage til alle hvis personen ikke er der.


    Det andet er kvitering for modtagelse/læsning når jeg åbner mail i outlook som er sendt på den måde spørger den om jeg vil sende kvitering.


    Hvis du bruger oulook kan du bede om kvitering når du afsender en mail.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Nogle mails-programmer har sådan en smart ting indbygget så man kan se når mailen er blevet læst ;) Den sender altså automatisk svar tilbage.


    Det ved jeg godt, men man kan nemt annullere det svar, så det ikke bliver sendt. Altså som den person der har modtaget mailen.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Det ved jeg godt, men man kan nemt annullere det svar, så det ikke bliver sendt. Altså som den person der har modtaget mailen.


    Ja det er ingen problem, men det har han jo åbenbart ikke gjort. Grunden til han kan se de er blevet læst er vel netop fordi han har fået faktureringen tilbage om at den er læst. Vedkommende der prøvet at scamme ham burde nok ha sagt at den ikke skulle sende svar tilbage.