Nyt hjemmesideforum?

  • Hej allesammen ;)


    I forbindelse med at jeg selv er begyndt at eksperimentere lidt med hjemmesider, har jeg efterhånden lagt mærke til at her er en del tråde eller blot almen snak, der handler om hjemmesider og alt hvad som dertil hører. :D


    Derfor fik jeg idéen at det ville være ret fedt med en hjemmeside-sektion her på tweak, hvor der kan diskuteres og udveksles erfaringer, lige fra gratis webhosting til vurderinger af folks egne hjemmesider. :)


    Hvad synes I? :9xo


    EDIT: I må gerne fortælle hvad I har stemt. :)



    PS. Jeg har allerede fremlagt idéen for Martin, der indtil videre vil tænke over det. :)

  • Jeg har stemt fuldstændig ligeglad.


    Synes selv at det kunne være rart, men hvor mange tråde omhandler lige hjemmesider? 2 om ugen? Max 4 i travlheder.


    Synes ikke der er grundlag for det, selv om det kunne være nice.


    Men det er op til Martin... men så kommer der garanteret flere hyklere der brokker sig over at der er for mange forums i "Jump to".... der var satme mange der pev da WoW sektionen kom.

  • Jeg synes det lyder som en god ting. Det er også en ting som jeg selv vil kunne bruge ;)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Tjaaa, jeg synes da jævnligt her er tråde om hjemmesider, og et evt. nyt forum vil jo nok kunne danne grundlag for en del flere af disse tråde.


    Mht. hykleriet - hvis vi skal sørge for at undgå det, så kan vi jo ikke gøre noget som helst, for der vil altid være nogen der er utilfredse.
    Relevansen er da efter min mening på plads, de har fx også webdesign-fora på både Tweakup og HOL ... ;)

  • Quote

    Originally posted by AtoM!C
    Synes ikke det er nødvændigt. Det skulle nødigt blive mere uoverskueligt end det er i forvejen synes jeg.


    Uoverskueligt? Hvis man ikke vil snakke om hjemmesider, lader man bare vær med at gå derind ;) Hvad skulle gøre forummet mindre overskueligt?

  • Quote

    Originally posted by PaW^
    Det der med hykleri, det var nok fordi at wow har mange links i jump to.


    Ja, det tror jeg også, og desuden virkede det lidt underligt, når der bare var tale om ét spil - dvs. et forum for tråde der lige så godt kunne ligge i Software-sektionen. ;)

  • Quote

    Originally posted by PaW^
    Det der med hykleri, det var nok fordi at wow har mange links i jump to.


    Det er jo under forumer, så de har da lige så meget ret til at være der. ;)


    Mikkel: Det var jo i et samarbejde med WoW Danmark, for at gøre Tweak.dk større og med flere brugere... hvilket så ikke rigtigt lykkedes. ;)

  • Quote

    Originally posted by Zlinky
    Mikkel: Det var jo i et samarbejde med WoW Danmark, for at gøre Tweak.dk større og med flere brugere... hvilket så ikke rigtigt lykkedes. ;)


    Det ved jeg godt ;) Jeg fortæller bare hvad jeg at tror folk mente var problemet.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Synes det er en rigtig god ide. Så vil der måske også være mulighed for at få lidt hjælp til os ''n00b l33t g33kz'' :))


    Mvh. Christian | HuleFanden.


    Du skal lige fjerne "l33t g33kz" og sætte et "5" på ... så har du ret i hvad du er :P

  • Syntes det er fint nok som det er. Hvordan det laves kan tages under software.


    Udsenet, design og det grafiske under foto og grafik, hvis der er spørgsmål om hosting syntes jeg de smutter fint under offtopic.


    Så imo ikke flere tilføjelser vi har hvad vi skal bruge.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Syntes det er fint nok som det er. Hvordan det laves kan tages under software.


    Udsenet, design og det grafiske under foto og grafik, hvis der er spørgsmål om hosting syntes jeg de smutter fint under offtopic.


    Så imo ikke flere tilføjelser vi har hvad vi skal bruge.


    Helt enig :9xo


    Håber Martin har samme mening og at tingene forbliver som de er nu 8)

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    For mig er det egentlig lidt ligemeget, da det i bund og grund fungere fint nok som det er nu. Synes heller ikke der er så forfærdelige mange tråde herom.


    Der var heller ikke vildt mange tråde om Foto & Grafik, men det kører da meget godt nu. :)

  • For min skyld ingen alarm - om der var en undersektion i SW, som hed hjemmesider.
    Jeg vil lige så gerne ha', at nogle folk tog sig lidt sammen og fik postet i det korrekte fora. Godt nok nogle, som har svært ved det. :rolleyes: