Sommertid, brrrrr....

  • Uha, er ved at pakke flyttekasser og var lige ude og hente et læs mere, da det slog mig - det er sgu da sommertid i aften, ikke at man kan se det - heroppe i Aalborg kunne det ligeså godt hedde vintertid.


    Hvad med jer, har I fået stillet det indre ur til lysere tider eller har I det ligesom mig >>det er sgu for koldt til at være andet end vinter<<.


    Totalt OT, ingen sure miner tak - men gerne nogle gode sommertids historier tak, så går pakningen meget nemmere. :D


    Sommertids links:


    http://www.dmi.dk/dmi/tid_til_sommertid
    http://www.spies.dk/frontpage/frontpage.aspx

    Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

    Rettet en gang, sidst af jesdals ().


  • OMG!! jeg skal op tidligere i morgen.. omfg.

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    OMG!! jeg skal op tidligere i morgen.. omfg.


    Det tager jeg personligt ikke så tungt, jeg er nemlig alligevel blevet så gammel at jeg skal op og tisse kl. 7, LOL - just kidding ;)

    Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

  • Quote

    Originally posted by jesdals


    Det tager jeg personligt ikke så tungt, jeg er nemlig alligevel blevet så gammel at jeg skal op og tisse kl. 7, LOL - just kidding ;)


    nice 1 :D :9xo :9xo


    Dejligt at have tweak.dk når man sidder og stener de sidste 20 min på work...

  • Det er et must at jeg skal stille urene. Jeg skal nemlig op og spille en meget vigtig kamp i morgen. :boxed:

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • Jeg er ligeglad.. Jeg har alligevel tømmermænd imorn, så om klokken er 7 eller 15 rager mig en bønne..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra