Jesper Nielsen død i Irak

  • Det er ærgeligt, men det er den slags der kan ske dernede. Det ved ALLE soldater der vælger at tage derned.


    Og hvis du skal skyde skylden på nogen, så må det være Anders Fogh der tog beslutningen om at sende danske styrker derned, foruden hans egen skyld, da det som sagt er logik for burhøns at der er tab i en krig af en eller anden størrelsesgrad...


    ...Og ja, jeg ved godt det er nemt at være bagklog. Men ikke desto mindre synes jeg bare det er ret ligegyldigt at skyde skylden på alle mulige... Det får man ham jo ikke tilbage af...og der er jo ikke nogen som direkte har skylden.

  • Ja det er ikke rart, lad mig kondolere og sende en tanke til familien.


    Hvad dig angår, så nytter det ikke noget at gå og tænke det værste, men jeg håber du har mulighed for at chatte med din bror, når de har lidt fritid dernede - han trænger sikkert ligeså meget til at tale om tingene og det kan sikkert hjælpe at høre lidt hjemmefra.


    Men vi må håbe, at vi snart kan få vores drenge hjem.

    Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

  • Ja, vil også kondolere til familien


    Men man ved hvad man går ind til når man går i krig.
    Anders Fough havde vist bare ingen situationsfornemmelse da han sendte os i krig mod Irak.


    Der er tab på begge sider i en krig.

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Det er ærgeligt, men det er den slags der kan ske dernede. Det ved ALLE soldater der vælger at tage derned.


    Og hvis du skal skyde skylden på nogen, så må det være Anders Fogh der tog beslutningen om at sende danske styrker derned, foruden hans egen skyld, da det som sagt er logik for burhøns at der er tab i en krig af en eller anden størrelsesgrad...


    ...Og ja, jeg ved godt det er nemt at være bagklog. Men ikke desto mindre synes jeg bare det er ret ligegyldigt at skyde skylden på alle mulige... Det får man ham jo ikke tilbage af...og der er jo ikke nogen som direkte har skylden.


    Nej, men nu er det sådan at danskerne er dernede for at hjælpe til med landet. Amerikanerne er skyld i at landet er så ustabilt nu, og det er det der pisser mig af. Jeg har aldrig været så vred over noget.


    Danskerne ved godt på forhånd hvad de tager ned til og er os trænet til det, men uheld sker desværre. Jeg føler med familien, for det må være hårdt at miste ham!

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

    Rettet en gang, sidst af Malone ().

  • Kender en, hvis storebror er dernede. Han var i en anden bil, et kort stykke bag den der blev ramt af bomben, og her den anden dag, var den jeep han og et par fra hans trop kørte i, en ½meter fra at blive ramt af en mindre raket (bazooka?).


    Forstår ikke at han vil blive dernede. efter en måned har han været i 2 situationer (dem ovenfor), hvor han ligeså godt kunne have fået turen hjem i en sort plastic pose. Han har en dejlig kæresten, en god familie og gode venner her i Danmark. Hvorfor sætte det hele på spil?

  • Vælger at slette tråden, da jeg bare gør det meget værre for familien ved at hele tiden bringe dem ind i rampelyset!


    En fejltagelse af mig


    Jeg lukker tråden nu, admins må gerne slette den

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

    Rettet 2 gange, sidst af Malone ().