Newtons Fluxion teori

  • tja, har om det i skolen nu - ville bare høre om der var et eller andet geni derude der kunne forklare mig det på en forståelig måde:D??

    HP dv et eller andet?
    Zepto=helldell hvornår er der egentlig nogen der tager sig sammen og laver en blog imod dem?

  • eller også er det den anden ende af røret der er inkompatibelt.......spørg google så

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    eller også er det den anden ende af røret der er inkompatibelt.......spørg google så


    Nu er det jo heller ikk alle som er god til fysik ikk? Og lære kan altså også godt være dårlige...!

  • tjae det er de bedste sidend e er uddannet til at lære fra sig...man skal bare huske at turde stille dem spørgsmål....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    tjae det er de bedste sidend e er uddannet til at lære fra sig...man skal bare huske at turde stille dem spørgsmål....


    Nu er alle der underviser ikke uddannede lærere - slet ikke på gymnasie m.v. - så på det niveau - og højere - møder man rent faktisk folk der er knap så gode til at lære fra sig som aldrig.


    Ikke sagt, at jeg bifalder denne tråd.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Nu er alle der underviser ikke uddannede lærere - slet ikke på gymnasie m.v. - så på det niveau - og højere - møder man rent faktisk folk der er knap så gode til at lære fra sig som aldrig.


    Ikke sagt, at jeg bifalder denne tråd.


    Det kan jeg også godt skrive under på ;)


    Undervisere er faktisk ikke nødvendigvis god til sin titel :))

  • næh....en der underviser i det vil da være bedre end nogen af os herinde til den slags......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Nej, læs nu det vi skriver ;)


    DU skriver jo intet ???? du kører bare med som ja-siger og nikkedukke.....burger derimod havde en pointe, som jeg synes regeringen burde tage fat om hvis det er rigtigt....men stadig er en der underviser i det til dagligt bedre at spørge end nogen af os herinde.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    DU skriver jo intet ???? du kører bare med som ja-siger og nikkedukke.....burger derimod havde en pointe, som jeg synes regeringen burde tage fat om hvis det er rigtigt....men stadig er en der underviser i det til dagligt bedre at spørge end nogen af os herinde.


    Jeg har haft en underviser siden folkeskolen der var uddannet som lærer. Alle andre har egentlig "bare" været cand.etellerandet.


    Der er utallige eksempler på folk der ikke er i stand til at lære fra sig, bare fordi man er klog indenfor et område, betyder det ikke, at man har de pædagogiske evner til at lære andre det samme. Jeg har så til gengæld også undervisere der er så stor en inspiration, at det nærmest er en "ære" at blive undervist af dem.


    Så længe der er tale om uddannelser efter folkeskolen, så er der ikke noget krav om, at dem der underviser skal have gennemgået en pædagogisk uddannelse som læreruddannelsen på mange områder er. En kandidatgrad er nok.