41

lørdag, 18. marts 2006, 18:35

Fyld gerne siden med reklamer for min skyld.

Jeg har skam fuld forståelse for, at man benytter reklamer for at betale dele af sidens omkostninger. Den reklame i højre side tror jeg ikke engang jeg opdagede de første par gange.

42

lørdag, 18. marts 2006, 21:37

Citeret

Originally posted by Martin
I er sku snot forkælede.

Prøv at brokke jer over det samme på Jubii. :finger:

Nu er Jubii jo en skrammelside som jeg ikke vil tilbringe så meget tid på, at jeg kunne nå at brokke mig *G*

Har fulgt GrillRottens eksempel og blokerer ikke længere reklamer her på siden, sådan vil det blive ved fremover, medmindre der kommer problemer med reklamerne som der har været tidligere.

Og forresten. Tak fordi "Mark All Forums as Read" er blevet tilføjet i toppen :9xo

43

lørdag, 18. marts 2006, 22:26

Kanon at Mark all bla bla er blevet flyttet.

En reklame i siden vil jeg godt nok ikke være stor fan af. :/ Men smid da to i toppen igen som du har gjort i bunden, så får du 2 mere pr side visning. De skal bare ikke være højere end det der allerede er der :)) - og hvis du ikke kan få i den størrelse, så skal jeg nok give dig to som du må få ganske gratis (skal nok også hoste dem selv så du ikke får trafikken smidt på dig :P)

Har også disabled min Ad-Block, og har lige fundet ud af at den ikke virkede en skid... der var nogen der gik igennem, det var fint nok, men det var altså alle sammen :))

Så længe du ikke laver pop-ups, så må du kyle alle de reklamer ind du vil - bare de ikke er så store i toppen.

Hvad med at smide den høje ind her:

? :D

44

lørdag, 18. marts 2006, 22:37

Fandt lige en lille fejl

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

45

lørdag, 18. marts 2006, 22:47

Citeret

Originally posted by AnDeN_DK
Fandt lige en lille fejl

http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=62197&sid=
;)

46

søndag, 19. marts 2006, 18:35

Citeret

Fandt lige en lille fejl

Rettet

Men en ting der altid har undret mig er, at i ikke siger til på anden vis end ved at oprette en tråd når i opdager fejl på siden ?!?

Jeg ser ikke alle tråde i forumet, og der er en stor chance for at jeg aldrig opdager det med mindre i sender en pm eller mail

47

søndag, 19. marts 2006, 18:55

Citeret

Men en ting der altid har undret mig er, at i ikke siger til på anden vis end ved at oprette en tråd når i opdager fejl på siden ?!?

Jeg ser ikke alle tråde i forumet, og der er en stor chance for at jeg aldrig opdager det med mindre i sender en pm eller mail

True, men inden vi alle begynder og sende en helvedes masse PM eller emails til dig f.eks. med det samme problem, så er det jo en god idé at finde ud af om der rent faktisk ER et problem. Eller om problemet måske sidder 40 cm fra skærmen ( :$ ) ... eller det måske er et lille software-problem på personens computer.

Når vi har fundet ud af at der rent faktisk er et problem med Tweak, så skal der jo nok være nogen fra teamet der får det at vide. Enten ved at de ser tråden og fortæller det videre. Eller ved at en bruger lige "pifter" efter en team-mate ( funny word :)) ) og fortæller ham om tråden/problemet.

48

søndag, 19. marts 2006, 19:18

Jeg kan ikke huske hvor, men jeg har set et fora hvor der ingen reklamer var. Der var bare en automatisk textgenkendelse på foraet, så når nogle bestemte ord blev skrevet i et post i forum, så genkendte et system ordet, og lavede det om til et link til et bestemt produkt...

På den måde skulle ingen se på dumme reklamer, der var mange hits på de reklame ord der var, da folk tit brugte de genveje til forskellige produkter.

Det er nok et stort arbejde at få det op og køre. Men tror sq det vil være meget bedre end det andet "fis".

Jeg har ikke reklamebloker på, men jeg trykker så utroligt sjældent på de forskellige bannere.

49

søndag, 19. marts 2006, 20:13

Citeret

Citeret

Fandt lige en lille fejl

Rettet

Tvivler på at du vil have en pm fra os hver :D Det kommer også an på hvad fejlen er, hvis det er en følsom fejl, så skal den selvfølgelig ikke skrives public.

Tror måske at folk tror at siden du er "Mr. Tweak", så sidder og du og glor hver evig eneste tråd igennem. Desuden er der jo også nogen fejl som er direkte komiske. ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.