Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 18. marts 2006, 15:18

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Originally posted by Martin

Citeret

Originally posted by M.Beier
Aye Martin, kan du ikke vælge et andet sted? - En reklame der kind'a suX

Så fortæk hvor en 140x350 reklame passer bedre ind i forumet i stedet for bare at skrive det sux.

Det var principielt også nok hvis det ikke var fordi flere og flere benytter reklame blokere.

Og jo flere der går det, jo flere banner reklamer skal der så til for at dække de manglende visninger ind.

22

lørdag, 18. marts 2006, 15:18

Citeret

Citeret

Originally posted by Tigerplayer
hvorfor skal der da være en reklame der?

martin: i bunden eller i toppen

En reklame der er 350 pixel høj i toppen eller i bunden??? Hmmmm . . . tænker lige . . . ;)

Den er bare ivejen der :( - Det er for åbenlyst den er der... De fleste af os synes jo at reklamerne er pisse irriterende, selvom de selvfølgelig skal være der... - Men er lige lovlig provokerende pladsering..

EDIT: Jeg har ikke sat reklameblocker på... - Men heller aldrig trykket på en reklame uden det var en fejl.

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "M.Beier" (18.03.2006, 15:19)

23

lørdag, 18. marts 2006, 15:20

Citeret

Det var principielt også nok hvis det ikke var fordi flere og flere benytter reklame blokere.

Og jo flere der går det, jo flere banner reklamer skal der så til for at dække de manglende visninger ind.

Bruger selv ad-block. Af den grund at reklamerne var der hvor de var belastende. Hvis de var i bunden som på det screenshot jeg har lavet, så ville jeg IKKE bruge ad-block.

På det gamle design hvor de lå i toppen gjorde det at jeg skulle scrolle for at se hele forumet. Det gjorde jeg smed ad-block på for at få det hele på skærmen da det "trak" det hele lidt sammen.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (18.03.2006, 15:21)

24

lørdag, 18. marts 2006, 15:21

Citeret

Citeret

Bruger selv ad-block. Af den grund at reklamerne var der hvor de var belastende. Hvis de var i bunden som på det screenshot jeg har lavet, så ville jeg IKKE bruge ad-block.

Gjorde du jo allerede ud fra dine tidliger screen shots fra Tweak.dk.

Men selv om det er svært at tro på, så er der også andre brugere der i større og større omfang benytter reklame blokere.

25

lørdag, 18. marts 2006, 15:22

Citeret

Gjorde du jo allerede ud fra dine tidliger screen shots fra Tweak.dk.

Tilføjede lige noget ... ;)

" På det gamle design hvor de lå i toppen gjorde det at jeg skulle scrolle for at se hele forumet. Det gjorde jeg smed ad-block på for at få det hele på skærmen da det "trak" det hele lidt sammen "

26

lørdag, 18. marts 2006, 15:28

Men Martin, hvor mange flere tror du vil bruge reklameblockere efter den reklame? :S

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

27

lørdag, 18. marts 2006, 15:31

Syntes problemet med reklamer er når de går ind og ødelægger brugervenligheden som det eksempel jeg skrev. Eller hvis de går ind og smadre designet. Derfor ville være trist hvis der kom reklamer i toppen af tweak-forumet .

Går ud fra det er pr visning du får penge ikke ? Tror de fleste brugere vil syntes det var ok der var reklamer i bunden af det hele da de ikke vil have en stor generende effekt der. Det er ihvertfald sådan jeg har det.

Vil gerne støtte tweak i form af reklamer, men ikke på bekostning af brugervenlighed. Det er trods alt en hel del der skal scrolles hvis man sidder og kigger forumet meget igennem på en forholdvis lille skærm ... :O

Det er jo ikke alle der har en 24" skærm :T

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (18.03.2006, 15:31)

28

lørdag, 18. marts 2006, 15:32

Citeret

Originally posted by M.Beier
Men Martin, hvor mange flere tror du vil bruge reklameblockere efter den reklame? :S

Ved jeg ikke.

Men faka er at antallet af sidevisninger og trafikken generelt er stigende, ikke mindst på grund af det nye design, men også fordi folk ser flere og flere sider når de benytter Tweak.dk hvilket jo er positivt.

Desværre bliver der mindre og mindre banner visninger.

Og i takt med mere trafik stiger udgifterne, og mindre banner visninger betyder mindre i kassen til at dække dem.

Vi har ikke en sponsor aftale med en leverandør eller grosist der ud over at lavere hardware til test også sponsorerer siden som man oftere ser i dag end tidligere. Her vil vi gerne være uafhængige, men det koster.

29

lørdag, 18. marts 2006, 15:34

Citeret

Syntes problemet med reklamer er når de går ind og ødelægger brugervenligheden som det eksempel jeg skrev. Eller hvis de går ind og smadre designet. Derfor ville være trist hvis der kom reklamer i toppen af tweak-forumet .

Går ud fra det er pr visning du får penge ikke ? Tror de fleste brugere vil syntes det var ok der var reklamer i bunden af det hele da de ikke vil have en stor generende effekt der. Det er ihvertfald sådan jeg har det.

Vil gerne støtte tweak i form af reklamer, men ikke på bekostning af brugervenlighed. Det er trods alt en hel del der skal scrolles hvis man sidder og kigger forumet meget igennem på en forholdvis lille skærm ... :O

Det er jo ikke alle der har en 24" skærm :T

De "nye" reklamer giver vel ikke ekstra scrolling som sådan?

30

lørdag, 18. marts 2006, 15:44

I er sku snot forkælede.

Prøv at brokke jer over det samme på Jubii. :finger:

31

lørdag, 18. marts 2006, 15:53

Jeg er ligeglad med reklamer, bare det ikke er popups.

32

lørdag, 18. marts 2006, 15:56

Også her.. :$

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

33

lørdag, 18. marts 2006, 16:09

Citeret

Har prøvet at fjerne Tweak.dk fra min adblock. Som det ser ud nu, så er udgør reklamerne ikke en gene.

Men brugervenligheden er ikke lige så god igen da jeg skal scrolle ned for at få "Mark All Forums as Read" med. Ville være lækkert hvis den kom op her :

... som den vist var engang.

Det med at skulle scrolle ned hele tiden for at få alt det med som folk bruger meget er måske også være én ting der får folk til at blokke det øverste banner.

... Bare en tanke.

Personligt syntes jeg dog det ville være pænere for designet hvis alle reklamerne lå nede i bunden.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (18.03.2006, 16:11)

34

lørdag, 18. marts 2006, 16:16

Citeret

Citeret

Har prøvet at fjerne Tweak.dk fra min adblock. Som det ser ud nu, så er udgør reklamerne ikke en gene.

Men brugervenligheden er ikke lige så god igen da jeg skal scrolle ned for at få "Mark All Forums as Read" med. Ville være lækkert hvis den kom op her :

... som den vist var engang.

Det med at skulle scrolle ned hele tiden for at få alt det med som folk bruger meget er måske også være én ting der får folk til at blokke det øverste banner.

... Bare en tanke.

Personligt syntes jeg dog det ville være pænere for designet hvis alle reklamerne lå nede i bunden.

"Mark All Forums as Read" funktionen ligger faktisk i bunden som standard. Den er bare ikke flyttet op i toppen efter forum opdateringen der skete i december eller januar.

Vil prøve at kigge på det.

35

lørdag, 18. marts 2006, 16:18

Citeret

"Mark All Forums as Read" funktionen ligger faktisk i bunden som standard. Den er bare ikke flyttet op i toppen efter forum opdateringen der skete i december eller januar.

Okey cool :9xo

btw. Bare så folk ikke undrer sig over hvor den er blevet af ligesom sidst, så kunne den jo måske være begge steder :))

36

lørdag, 18. marts 2006, 16:25

Citeret

Citeret

Okey cool :9xo

btw. Bare så folk ikke undrer sig over hvor den er blevet af ligesom sidst, så kunne den jo måske være begge steder :))

Så er det på plads. Er i både top og bund.

37

lørdag, 18. marts 2006, 16:33

Citeret

Så er det på plads. Er i både top og bund.

Lækkert :9xo Takker :D

38

lørdag, 18. marts 2006, 16:38

Erm.. forstår ikke lige folk brokker sig over reklamer...
Hvis alternativet til reklamer er lukning af tweak, så er der squ da ingen diskussion... Desuden er det da vist ikk vores valg om der ska være reklamer :) Fair nok, man ka komme med sin mening om dem, men den fremtoning der kom fra nogle brugere signalerer ligefrem at de bare ikke VIL ha flere reklamer :boxed:

Syns en reklame der er okay, men jeg kører også 1600x1200... ved ikk lige hvordan det vil se ud i 1024x768?

39

lørdag, 18. marts 2006, 16:57

jeg klikker bare aldrig på sådanne reklamer.....derfor irriterer de mig normalt og sløver siden. og er der så animationer i irriterer de mig rigtig meget....derfor blocker jeg dem generelt...

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

40

lørdag, 18. marts 2006, 17:05

De få reklamer som er på siden generer ikke mig overhovedet. Sålænge det ikke bliver værre, er det okay. :9xo

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.