YES! Min første muhammed mail!

  • Jeg har ikke fået en :(


    Ville ellers også gerne sende en tilbage :))


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • JEg har sq os fået den:




    On 3/18/06, Flex Q <gmail.com> wrote:


    There is no such thing as a god!


    "God" is made by humans for humans.


    All bibels are written by men for men. Every word describes words from men.


    Stop that hipocritic bullsh*t and grow up, we live in a scientific society.


    GET IT!


    And for the sake of every free man on this planet, stop mailing me about this.



    On 3/18/06, Muslim < prophetmohammadguide@gmail.com> wrote:


    In the name of God the Most Gracious, the Most Merciful




    Why Muslims where offended by Danish cartoons?


    Prophet Mohamad is the prophet of Islam (the fastest growing religion) the last religion god had sent. Muslims who follow and extremely love prophet Mohamad are more than 1.2 billion world wide. prophet Mohamad image was distorted for a long time ( intentionally and unintentionally ) and that happened because we (Muslims) didn't show his true great image, after the last dispute (the Denmark case ) which really bothered us a lot I decided to make an active action to show the real image of prophet Mohamad by creating an E-mail list.


    This e-mail has been sent to you to invite you to the "mGuide" E-mail list, if you agree to subscribe you will be sent a weekly e-mail containing (true): articles, links, quotes, presentations about prophet Mohamad.


    WANT TO SUBSCRIBE: just reply to this message (empty or any subject and body)


    DON'T WANT TO SUBSCRIBE: just ignore this message


    I got your e-mail randomly from the internet, you will not receive any message unless you subscribe.


    Muslim from Egypt

  • Quote

    Originally posted by Simon Bay
    Fucking muslimer :finger:


    Pas på med sådanne udtalelser, så får du helt sikkert en bestemt bruger på nakken. (Er vist heller ikke lige det, som vores regler foreskriver !)


    Men nogle af dem er da dygtige til, at gøre deres tro til grin + de får folk til at blive pissed of. Men det siger jo så lidt om, hvor kvikke de er, dem som er så tåbelige, at sende sådan noget. :roller:

  • Quote

    Originally posted by Simon Bay
    Fucking muslimer :finger:


    Så tror jeg vi holder der...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Simon Bay
    Fucking muslimer :finger:


    Viser bare hvor dum du selv er...




    Til Topic. Det er da en fornuftig måde at fortælle interesserede folk om hvad Islam egentligt går ud på istedet for at lade folk høre på osamas version af Islam. Kan ikke se hvad der er slemt i det, og hvis du jo ikke vil høre mere fra dem, så undlader du da bare at svare.

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Til Topic. Det er da en fornuftig måde at fortælle interesserede folk om hvad Islam egentligt går ud på istedet for at lade folk høre på osamas version af Islam. Kan ikke se hvad der er slemt i det, og hvis du jo ikke vil høre mere fra dem, så undlader du da bare at svare.


    Spam kan vel aldrig være fornuftigt :boxed:


    Er det noget du vil kalde fornuftigt, så kan jeg jo kun undrer mig over det. Han får mere negativ effekt ud af det end positiv. Men det er jo ikke første gang det er sket med den pågældende religion.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Spam kan vel aldrig være fornuftigt :boxed:


    Er det noget du vil kalde fornuftigt, så kan jeg jo kun undrer mig over det. Han får mere negativ effekt ud af det end positiv. Men det er jo ikke første gang det er sket med den pågældende religion.


    SPAM står jeg ikke indefor nej. I den henseende så er det jo en dårlig mail og man kan se bort fra den.


    Han får noget negativt ud af det, mens han prøvede at få noget godt ud af det.
    Han prøver at formidle viden, så folk der feks. har fordomme mod Islam og undre sig over sagen med tegningerne også finder ud af hvorfor nogen muslimer ikke var glade for dem.
    Det dårlige han får ud af den er så hvis folk begynder at skrive "fuck u" og lign. beskeder tilbage, og det jo heller ikke fordi han opfordrer til boycott eller noget andet.


  • Aha, og spam er så i orden fordi han taler for.. ja.. en god sag?


    Anyways, så jeg tror hele verden er klar over hvorfor muslimerne er så pissed, der har trods alt ikke været andet end det mobbe-flæberi i æteren de sidste måneder.


    Jeg så hellere at man forklarede hvorfor man er så hysterisk og fortsat skaber sig åndsvage, på trods af at der er kommet to stærke udtalelser fra DK der forklarer hensigten med tegningerne.


    Jeg er ikke interesseret i at vide mere om Islam. Har hørt så rigeligt.
    Så hellere at primaterne spændte hjelmen og gjorde mere for at tage del i det vi kalder civilisationen - istedet for gang på gang at profilere sig selv som en flok hulemænd der render rundt og brænder alting af, og bare leder efter endnu en undskyldning for at pisse op af det store stygge vesten.


    Ak ja. Olie og snabelsko. Desværre er vi afhænging af en af dem.


  • 100% Enig :9xo

  • Læs lige starten af den post jeg postede lige før.



    Du skulle måske selv spærrer øjnene op og finde ud af om det virkelig passer hvad du skriver.


    Jeg er så træt af gang på gang prøve at få en del folk her på forummet til at fatte at de har fat i noget helt forkert. Koranen er ikke en terrorhåndbog. Muslimer går ikke rundt og brænder alt af og forlanger undskyldninger. Der findes analfabeter i hvert folkeslag og tro.
    Ligeledes ved jeg at det kun er en håndfuld mennesker her på tweak som tror på at Islam er en trussel mod verdenfreden.
    Jeg ved at folk ude ikke alle deler de uvidne holdninger som andre har.
    Ligeledes er der muslimer der er sindssyge, men kun lige så sindsyge som nogle danskere også er.


    Når muslimske unge siger "fucking dansker" så vræler alle op, og med god grund endda. For det er kun en håndfuld (muslim, som alle andre) uvidne folk der deler disse holdninger.
    Når Simon Bay her kommer med udtalelser som "fucking muslimer", så vræler mange også op, og med god grund. Det jo kun en minoritet der deler denne holdning.


    Jeg er så træt af at garvede og erfarne folk stadig kan synke så lavt og udråbe muslimer som dumme, jøder som pengegriske og kristne som korsfare . Jeg springer ud af denne diskussion igen, for jeg gider ikke at få ødelagt min dag ved at endnu en smartass her på sitet springer frem og kommer med endnu en fordom.


  • Jeg tror nu heller ikke koranen er en terrorhåndbog, og at alle muslimer helst ser vesten brænde i en stor syndflod. Men de udtalelser man har hørt, både fra folk på gaden (hvor kun de mest fremtrædende klip er vist, det er jeg klar over) og fra nogle regeringer, er intet mindre end foruroligende.
    Min pointe var, at de fleste af os nok ved nok om Islam og muslimers forhold til profeten Muhammed til at forstå hvorfor man blev så fornærmet over hele sagen. Istedet for at fortælle det hele igen, burde man måske prøve at mægle ved at give "os" et indblik i hvorfor man ikke er kommet videre, og hvorfor der stadig eksisterer et boykot. Vi har gjort vores del og meldt ud. Nu må der ligesom gøres noget fra den anden side af lejren. Eller det er måske bare mig.
    Ingen over én kam, men der står stadig et nationalt boykot på spil, og det må være signal nok.
    Man har udtalt sig fra både kilden og regeringen at man beklager den måde tegningerne er blevet opfattet. Og så burde det jo sætte punktum. Men som før nævnt, så er det ikke tilfældet.


    Dét er ihvertfald det jeg går og tænker på. Hvorfor kommer man ikke videre, istedet for låse sig fast.


    Men vi kommer nok ikke videre. Så fred med det.