21

søndag, 19. marts 2006, 00:20

Citeret

Originally posted by M.Beier
Well, jo ikke alle der gør det på den måde, men en skod tendens, ja...

EDIT: Og armbond, ringe(bortset lige fra vielses?), halskæder, piercinger og al' den slags, det hører piger til, ikke drenge..... :pokey:

Jeg har et kors rundt om halsen, og der er sgu ikk meget pige over mig...

Jeg går med det fordi det fremhæver min ekstremt brune farve, selvom jeg er dansker... Jeg fik det i dåbsgave af mine bedste forældre, som så er døde nu, så det er et fantastisk minde om dem at have..

Jeg har haft den siden jeg blev døbt, 17, snart 18 år siden, og jeg har ikk haft den af mere end 5 gange... synes selv det er ret godt...

Så nej, smykker hører ikk nødvændigvis pigerne til, har en kammi, der lige har fået skudt en pircing i, det må jeg alligevel indrømme er grimt, meget grimt, specielt fordi han gjorde det fordi " alle andre på skolen har en"... han plejede at være en "rock-on-dude" som var ligeglad med hva folk tænkte om ham... Nu er han så blevet forelsket, og nu er han den største pige, hvad angår, udseende og udstråling... whaa a wous....

Mvh.

Rasmus

2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
eVGA Z68 FTW
16 GB 1600mhz G.Skill Ram
3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
2 * 120 GB Vertex 3
2 TB WD
ToughPower 1200 Watt
Logitech G19 + G500 + G930 + G25
Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
3* 1920*1200
2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

22

søndag, 19. marts 2006, 00:42

Citeret

Originally posted by klovnemanden

Citeret

Well, jo ikke alle der gør det på den måde, men en skod tendens, ja...

EDIT: Og armbond, ringe(bortset lige fra vielses?), halskæder, piercinger og al' den slags, det hører piger til, ikke drenge..... :pokey:

Jeg har et kors rundt om halsen, og der er sgu ikk meget pige over mig...

Jeg går med det fordi det fremhæver min ekstremt brune farve, selvom jeg er dansker... Jeg fik det i dåbsgave af mine bedste forældre, som så er døde nu, så det er et fantastisk minde om dem at have..

Jeg har haft den siden jeg blev døbt, 17, snart 18 år siden, og jeg har ikk haft den af mere end 5 gange... synes selv det er ret godt...

Så nej, smykker hører ikk nødvændigvis pigerne til, har en kammi, der lige har fået skudt en pircing i, det må jeg alligevel indrømme er grimt, meget grimt, specielt fordi han gjorde det fordi " alle andre på skolen har en"... han plejede at være en "rock-on-dude" som var ligeglad med hva folk tænkte om ham... Nu er han så blevet forelsket, og nu er han den største pige, hvad angår, udseende og udstråling... whaa a wous....

Mvh.

Rasmus

Jeg synes udsmykning er noget der hører piger til, dit er religiøst symbol, er jeg også imod, men respektere dog folk gør det, jeg kunne aldrig selv finde på at gøre det though.

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

23

søndag, 19. marts 2006, 00:55

Citeret

Du minder mig om min mormor 8o.

Topic: Har sq ikke noget imod folk støtter en god sag, og at de får et armbånd for det, bringer sq ikke mit pis i kog, har dog ikke selv nogle, men min søster har 14-15 stykker tror jeg ;)

24

søndag, 19. marts 2006, 02:02

Citeret

Originally posted by Shak

Citeret

Topic: Har sq ikke noget imod folk støtter en god sag, og at de får et armbånd for det, bringer sq ikke mit pis i kog, har dog ikke selv nogle, men min søster har 14-15 stykker tror jeg ;)

Jah, der er lidt mormor over mig :))

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

25

søndag, 19. marts 2006, 14:08

Citeret

Originally posted by Lecter
er der stadigt nogen der går med de armbånd?? Det er da ikke på mode mere :crazyeyes:

Ikke? 8o , kan godt være vi er et stykke bagud her nede på falster ;)

26

søndag, 19. marts 2006, 15:38

Citeret

Citeret

Originally posted by Shak

Citeret

Jah, der er lidt mormor over mig :))

Ha ha :D

27

søndag, 19. marts 2006, 16:13

Kender i også et link til sådan sider.. ??? Hvor man kan købe dem..

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Meinder" (19.03.2006, 16:13)

28

søndag, 19. marts 2006, 16:31

Citeret

Originally posted by Meinder
Kender i også et link til sådan sider.. ??? Hvor man kan købe dem..

www.gummy.dk
www.abands.dk

Ta' dig i agt for "billige" efterligninger af tvivlsom kvalitet.

29

søndag, 19. marts 2006, 16:34

Tak..

Hvad er så IKKE billigt.. ;)

Ser der står 40.- er det ok..

Det forde min mor har fået fjernet et bryst, forde hun havede fået brystkraft..

Så dem vil jeg stytte, bare lidt irriterende de kun er i lysserøde. :T

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Meinder" (19.03.2006, 16:44)

30

søndag, 19. marts 2006, 16:38

Citeret

Originally posted by Meinder
Tak..

Hvad er så IKKE billigt.. ;)

Sammenlignet med kvaliteten på det LIVESTRONG armbånd jeg købte i USA, så har den mængde af "medløber" armbånd der dukkede op IMO et kvalitetsmæssigt problem, specielt når man ser på prisen.

Jeg ville ikke selv købe sådanne armbånd i DK, da jeg synes priserne er for høje og vil derfor hellere give 50 kr. til f.eks. Kræftens Bekæmpelse end 30 kr. for et armbånd der kun koster 1/5 i USA.

Hvad der er for dyrt er selvfølgelig op til dig selv, men det er en god idé at undersøge hvor mange penge der går til et godt formål. Mht. kvaliteten vil det naturligvis være mest optimalt hvis du kender nogen der har et du kan få lov til at mærke, jeg synes bare nogen af dem der bliver fremstillet nærmest klistrer til folk.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Burger" (19.03.2006, 16:39)

31

søndag, 19. marts 2006, 16:52

quote "Kender i også et link til sådan sider.. ??? Hvor man kan købe dem.."

prøv http://www.redbarnet.dk/ eller http://www.rødekors.dk/ burger.... her kan du støtte en god sag - for det er da det du spørger/søger efter ikke? - en side hvor du kan støtte en sag...

32

søndag, 19. marts 2006, 16:56

Citeret

Originally posted by xenon
burger.... her kan du støtte en god sag - for det er da det du spørger/søger efter ikke? - en side hvor du kan støtte en sag...

Jeg spørger ikke efter noget. Jeg ved godt hvor jeg kan støtte et god sag når det er hvad jeg ønsker.

33

søndag, 19. marts 2006, 17:11

woops...sry burger... det var en besked til Meinder :D

34

søndag, 19. marts 2006, 17:13

Citeret

woops...sry burger... det var en besked til Meinder :D

Tror du skal lære at quote ordentligt.

Tryk på "quote" knappen ved det indlæg du gerne vil quote.

Eller brug:

[*quote*]
blablablabla
[*/quote*]

Naturligvis uden * og blablabla ;)

35

søndag, 19. marts 2006, 17:41

Citeret

lol....jeg prøver her så - håber det dur

hmmm.....duede ikke helt efter hensigten - hvordan får man "originally posted by" med? - anyone?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "xenon" (19.03.2006, 17:43)

36

søndag, 19. marts 2006, 17:52

Citeret

Citeret

hmmm.....duede ikke helt efter hensigten - hvordan får man "originally posted by" med? - anyone?

Det får du hvis du trykker på "quote" knappen, der er placeret i toppen af hvert indlæg sammen med "edit", "report" og "reply".

37

søndag, 19. marts 2006, 19:33

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Citeret

Det får du hvis du trykker på "quote" knappen, der er placeret i toppen af hvert indlæg sammen med "edit", "report" og "reply".

nice...thx

38

mandag, 20. marts 2006, 07:40

Jeg tror ikke det er et spørgsmål man absolut vil "reklamere" med man er barmhjertig... Men når man giver penge til noget, kan man godt lide at man selv får noget ud af det. (derfor jeg ikke kan lide at købe musik over nettet).. Så istedet for man giver penge og aldrig ser dem igen, får man et produkt der 1) husker dig på du har givet penge, så du evt. kan give penge igen eller følge udviklingen med det formål du har givet penge til 2) er en grund til at gå med armbånd..

har selv et livestrong.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.