1

fredag, 17. marts 2006, 09:39

Mig og en ven har aftalt, at vi skal på en lille køretur så snart han får kørekort, og destinationen skal være en større trance fest et eller andet sted i Tyskland eller måske Holland.

I den sammenhæng skal vi lige bruge noget kluns at tage på, bare for at få så meget sjovt ud af det som muligt.

Det skal egentlig helst ikke være det helt overdrevne neon-grønne tøj, men alligevel noget som er passende til sådanne lejligheder. Måske nogle t-shirts med reklamer for forskellige kunstere eller albums, hvad ved jeg.

Den eneste jeg kender er www.deecom.de, men jeg kunne godt bruge alternativer.

På forhånd tak. :ph34r:

2

fredag, 17. marts 2006, 09:52

der findes tøj på dancegrooves.com ...

Men nu går man egentlig ikke i de der vilde farver til trancefester, det er mere ved technofester, imo.

af store events kan foreslåes Sensation White, som nu afholdes både i Tyskland, Belgien og Holland. Holland er blevet meget House-orienteret og kan faktisk kun byde på Ferry Corsten iår af spændende kunstnere. Der er selvf. også Marco V, men han er ego-centreret som dj. I belgien skulle det være langt mere trance-orienteret.

Ellers kan du kigge efter Trance-Energy, og Armin Only. Ved ikke lige om der bliver holdt flere Armin Only's, men det er somregel Armin med få gæste djs og live optræden af artister i en 9-10 timer, non-stop.

3

fredag, 17. marts 2006, 13:30

Trance var egentlig bare sagt for at få et begreb som de fleste kendte til, det kan sgu lige så godt gå hen og blive noget hardstyle. :clap:

Men tak for siden!

4

fredag, 17. marts 2006, 14:44

Citeret

Originally posted by Brition
Trance var egentlig bare sagt for at få et begreb som de fleste kendte til, det kan sgu lige så godt gå hen og blive noget hardstyle. :clap:

Men tak for siden!

Synes dog altid folk mixer det hele sammen og tror han er techno :))

Ellers kan i jo altid tage til Love Parade, hvis den stadig er der.

Ellers er der vidst Street Parade i Schweiz, tror jeg det er !

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (17.03.2006, 14:45)

5

lørdag, 18. marts 2006, 14:03

tag til inQntrol her den 15 april det er i holland og bliver fedt:) jeg var til trance energy her sidst det var her for ikke ret lang tid siden og det var ekstremt fedt:D og kan sige at jeg har købt tøj fra deecom.de og de sender varen:P men det kan godt gå hen og blive dyrt

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.