21

torsdag, 16. marts 2006, 18:57

Eller tjek DKBN ud og se hvilke mennesker der som tiltaler dig mest? Synes jeg i hvert fald godt man kan :roller:

H A R S M A D R E T M I N C O M P U T E R

22

torsdag, 16. marts 2006, 19:39

København er altså ikke meget værre end så mange andre store byer i DK. Men et godt råd når man er ude i byen et fremmed sted, er at holde sig sammen i grupper, især når man befinder sig uden for på offentlige steder.

23

torsdag, 16. marts 2006, 19:44

Jeg går hver eneste dag rundt i byen, og har vidst ikke så mange skudhuller i jakken endnu.. Ved heller ikke med knivstik.. Har ikke tjekket for nylig :crazyeyes: .

-Ej, det er sgu ikke så slemt.. Bare man ikke generer de forkerte personer.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

24

torsdag, 16. marts 2006, 19:55

Hvis I er 40 der skal ind kan i vidst godt glemme alt om de steder jeg ihvertfald har nævnt.

Der plejer at være en stabil kø udenfor

Men mine gamle ben skal på Krasnapolski på lørdag da en af mine ansatte har lejet det til føldselsdagsfest - så det skal nok blive hyggeligt :D

25

torsdag, 16. marts 2006, 19:58

Jeg vil lige tilføje at i skal holde jer fra store grupper med alu bat:)) Ej ellers skal man bare opføre sig pænt så skulle man ikk kunne komme i klammeriere!

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

26

torsdag, 16. marts 2006, 20:53

Tag det nu roligt, det er sku ikke farligt, man kan sku da gå fit over alt, og der findes ikke noget kryds mellem istedgade og vesterbrogade så vidt jeg ved, de to gader mødes da slet ikke? Eller er jeg bare lidt forviret i daag. Nej der er sku ikke noget kryds der forbinder de to, mener du ved hovedbanen eller enghavevej?

SØGER OPTERON 185 til s. 939

Dont hate tha playa, hate tha game
CPU: Athlon64 3500+ winny@2200mhz
Bundkort: A8N-SLI deluxe, nVidia nForce4
Grafikkort: MSI NX6800-TD256E GeForce 6800 PCI-E 256MB GDDR3.@415/881 cooled by ac cooling5 rev.2
Ram: 2x1GB kingston Value pc3200, 400mhz ddr
PSU: 450watt, 14A på 12'ern
CD/DVD drev: NEC DVD-ROM DV-5700A
DVD brænder: NEC DVD_RW ND-3540A

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "tomaszo" (16.03.2006, 20:54)

27

torsdag, 16. marts 2006, 20:54

Ok dejligt med nogle brugbare indlæg :D

Hvis jeg ser en person i en tweak t-shirt i byen derover så giver jeg en kande øl til personen... For grinets skyld :))

28

torsdag, 16. marts 2006, 21:21

Citeret

Originally posted by BukkeMand
Ok dejligt med nogle brugbare indlæg :D

Hvis jeg ser en person i en tweak t-shirt i byen derover så giver jeg en kande øl til personen... For grinets skyld :))

Ha ha, surt jeg ikke drikker, for så var jeg sgu kommet forbi en smut :cheers: :crazyeyes:

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

29

torsdag, 16. marts 2006, 21:31

Citeret

Originally posted by tomaszo
Tag det nu roligt, det er sku ikke farligt, man kan sku da gå fit over alt, og der findes ikke noget kryds mellem istedgade og vesterbrogade så vidt jeg ved, de to gader mødes da slet ikke? Eller er jeg bare lidt forviret i daag. Nej der er sku ikke noget kryds der forbinder de to, mener du ved hovedbanen eller enghavevej?

Jo gør de :S

- Det er helt oppe ved AF, vesterbrogade er lidt længere end et stenkast, remember ? :P

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

30

torsdag, 16. marts 2006, 21:54

af? Og istedgade går jo kun fra enghaveplads til hovedbanen, og vesterbrogade slutter ved rådhuspladsen, men deler da ikke kryds med istedgade

Grafikkort: MSI NX6800-TD256E GeForce 6800 PCI-E 256MB GDDR3.@415/881 cooled by ac cooling5 rev.2

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "tomaszo" (16.03.2006, 21:55)

31

torsdag, 16. marts 2006, 22:10

Citeret

Originally posted by tomaszo
af? Og istedgade går jo kun fra enghaveplads til hovedbanen, og vesterbrogade slutter ved rådhuspladsen, men deler da ikke kryds med istedgade

Hmm, kan være det er mig der rodder rundt i gaderne, er selv fra en forstad...

Anyhow, så hut jeg hvisker, har man Maxim & Kakkadue(stavehat) i den ene ende, og vesterbrogade i den anden ende, husker jeg helt galt? :pokey:

take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

32

torsdag, 16. marts 2006, 22:24

33

torsdag, 16. marts 2006, 22:38

Amerikavej, eller en af dem en tand længere i retningen af tivoli / hovedbanegården.. - En af dem på venstre hånd ihvertilfælde... Hvor der er mange skumle typer.... :S

Nok nærmere Valdemarsgade Enghavevej eller noget deromkring..

take your next paycheck.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "M.Beier" (16.03.2006, 22:42)

34

torsdag, 16. marts 2006, 22:57

Husk nu hvis i skal ind på de hotte steder om lørdagen er det bedst at komme før midnat, ellers er der som regel kø :rolleyes:

35

torsdag, 16. marts 2006, 23:28

Citeret

Originally posted by M.Beier
Amerikavej, eller en af dem en tand længere i retningen af tivoli / hovedbanegården.. - En af dem på venstre hånd ihvertilfælde... Hvor der er mange skumle typer.... :S

Har du set for mange filme? Amerikavej og alle de andre steder er jo fuldstændige okay... Der ligger en moske på amerikavej.... danmarks største mener jeg... men det betyder jo ikke at der er skumle typer som befinder sig der... tværtimod... og hvad fanden skulle de iøvrigt lave der...?

bukkemand:

Jeg vil da meget gerne guide dig rundt i kbh. incl nørrebro, vesterbro... blågårdspladsen, mjølnerparken, enghave plads istedgade osv... :cheers:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GiZzZa" (16.03.2006, 23:29)

36

torsdag, 16. marts 2006, 23:36

Citeret

Originally posted by GiZzZa
bukkemand:

Jeg vil da meget gerne guide dig rundt i kbh. incl nørrebro, vesterbro... blågårdspladsen, mjølnerparken, enghave plads istedgade osv... :cheers:

Tak for det GiZzZa :D

Håber da lidt på en bytur... Kunne da være underholdende at se nogle frække KBH piger fyre den af på dansegulvet :9xo

37

torsdag, 16. marts 2006, 23:40

Citeret

Citeret

Har du set for mange filme? Amerikavej og alle de andre steder er jo fuldstændige okay... Der ligger en moske på amerikavej.... danmarks største mener jeg... men det betyder jo ikke at der er skumle typer som befinder sig der... tværtimod... og hvad fanden skulle de iøvrigt lave der...?

bukkemand:

Ehm...
Kan være jeg husker galt af stedet, men jeg kom lidt på vildspor efter en del sprut tilbage da jeg havde blå mandag for... hmm, er vel 5 års tid siden, og der var jeg nær blevet overfaldet på et af de steder der... :S - At jeg ikke lige kan huske hva' det hedder sårn skråsikkert er en anden sag... - Men er mange narkomaner og drankerbumser der.. :boxed:

take your next paycheck.

38

torsdag, 16. marts 2006, 23:40

Citeret

Originally posted by BukkeMand

Citeret

bukkemand:

Tak for det GiZzZa :D

Håber da lidt på en bytur... Kunne da være underholdende at se nogle frække KBH piger fyre den af på dansegulvet :9xo

bytur eller hvad det end er... så skriver du bare pm hvis du har brug for lidt hjælp rundt omkring. :cheers:

39

torsdag, 16. marts 2006, 23:44

Citeret

Citeret

Citeret

bukkemand:

Ehm...
Kan være jeg husker galt af stedet, men jeg kom lidt på vildspor efter en del sprut tilbage da jeg havde blå mandag for... hmm, er vel 5 års tid siden, og der var jeg nær blevet overfaldet på et af de steder der... :S - At jeg ikke lige kan huske hva' det hedder sårn skråsikkert er en anden sag... - Men er mange narkomaner og drankerbumser der.. :boxed:

narkomaner og dranker.... tjaa de er der hele vejen fra istedgade og op til enghaveplads... dog er de meget fredelige... opfør man sig pæn så sker der intet.... i øvrigt ligger station city lige ved siden af... så ingen problemer der.

40

torsdag, 16. marts 2006, 23:53

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

bukkemand:

Ehm...

narkomaner og dranker.... tjaa de er der hele vejen fra istedgade og op til enghaveplads... dog er de meget fredelige... opfør man sig pæn så sker der intet.... i øvrigt ligger station city lige ved siden af... så ingen problemer der.

Hmm, nu ligner jeg sjældent en der er ved at gå bankerot, så personen har nok tænkt der var mulighed for at score penge..
Anyhow, ellers har jeg ikke oplevet nogle problemer nogle steder i KBH by night, ovrehovedet... :S - Har oplevet bander omkring Jagtvej (spørg mig ikke hva jeg lavede der :P ), men ingen problemer, heller ikke i de parkerne osv...

EDIT: My point being, ikke der du går hen i dyrt outfit, da du udsender signaler til de forkerte personer, however, i den anden ende, med de 2 steder, thats more like it :razz:

take your next paycheck.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "M.Beier" (16.03.2006, 23:55)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.