Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 15. marts 2006, 22:40

Sker der, Joes? ;D

Nogen som ved om man kan købe en billet til Langelandsfestivalen hvor du får en campingvogn til rådighed med i købet? Gider ikke kube :) Det er fandeme for dyrt ;b

H A R S M A D R E T M I N C O M P U T E R

2

torsdag, 16. marts 2006, 05:50

Synes ikke jeg kan finde nogen hvor man får en campingvogn med i prisen...

Men kan finde en med en MultiCube..

MultiCube bolig inkl. partout voksen (fyldt 13 år) inkl. depositum på kr. 1000,-:

Kr 5.900,00

http://adm.llf.dk/default.asp?m=100&id=2

MultiCube bolig

Giver adgang til en MultiCube med 3 sovepladser. Giver ligeledes adgang til en voksen på samme vilkår som en partout voksen billet. Dette er en kuponbillet dvs. billetten består af 2 dele en for dig og en for MultiCuben.

3

torsdag, 16. marts 2006, 08:51

Der er umiddelbart kun billetter til folk der selv medbringer campingvogn. Men hvad med at kigge på en af dem gennem eb.dk eller dansk folkeferie?

http://www.langelandsfestival.dk/?m=100&id=2

4

torsdag, 16. marts 2006, 12:05

Som jeg sagde, synes jeg det er lige lovlig mange penge for sådan en multi-cube :ohmy:

5

torsdag, 16. marts 2006, 12:15

Citeret

Originally posted by SGN_X
Som jeg sagde, synes jeg det er lige lovlig mange penge for sådan en multi-cube :ohmy:

Ekstra Bladets Igloland billet, partout voksen + opslået iglotelt kr 1.495,00

Folkeferie.dk - partout voksen inkl. opslået telt kr 1.895,00

Kombibillet, campingvognsplads inkl. partout voksen kr 1.595,00

Det er disse tre jeg snakker om. Ved de to første får du et opslået telt med i prisen og det er væsentlig billigere end en multi-cube (hvad så end det er). Den sidste billet er kun inkl. campingvognsplads. Det fremgår ikke af deres side, at der findes andre løsninger med en campingvogn.

6

torsdag, 16. marts 2006, 17:18

Læs mere om MultiCube HER

Ja, men tænkte på om der var nogle som solgte det uden om langelandsfestivalen. Altså hvor man købte en billet til campingpladsen og så havde de den bare fremme til dig :idea:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.