Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 15. marts 2006, 17:58

Hej allesammen :)

:idea:Jeg har lige fundet det her helt fantastiske tilbud på nettet, hvor man kan blive hjemme foran pc'en og blive lækkert sommerbrun - på samme tid! - og helt gratis! :))

Klik ind på Netsolarium.dk

Men pas nu på at I ikke sidder for længe ;) :9xo

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (15.03.2006, 17:58)

2

onsdag, 15. marts 2006, 18:00

det er sku da total til grin, håber da virkelig ikke der er nogen der tror på det virker :crazyeyes:

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

3

onsdag, 15. marts 2006, 18:01

Æv... det virker ikke! Tror jeg skriver en mail til dem..

(\__/)
(O.o )
(#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

4

onsdag, 15. marts 2006, 18:02

Den har været herinde for nylig :) Men den er stadig griner

Det er vist TV2's værk... Penis Lægensværksted der har lavet det

5

onsdag, 15. marts 2006, 18:04

Ja den har næsten lige været her jo..

Nåh men er jeg den eneste, der kan huske Banjo's Likørstue radio-sketchen med Simon Juul? Han ringer til et solcenterfirma og bilder receptionisten ind at man kan få internetsol, hvor man bare lige stikker en diskette ind hehe. Og hun tror sgu på ham :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Lecter" (15.03.2006, 18:05)

6

onsdag, 15. marts 2006, 18:05

Citeret

Originally posted by KarGa

Øv - du har ret - det er vist hva' der sker når man er for lidt på Tweak ;)

7

onsdag, 15. marts 2006, 18:07

Citeret

Originally posted by Lecter

Nåh men er jeg den eneste, der kan huske Banjo's Likørstue radio-sketchen med Simon Juul? Han ringer til et solcenterfirma og bilder receptionisten ind at man kan få internetsol, hvor man bare lige stikker en diskette ind hehe. Og hun tror sgu på ham :))

Er det noget der ligger på nettet et sted? :D
Lyder sgu skægt :))

(\__/)
(O.o )
(#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

8

onsdag, 15. marts 2006, 18:12

Citeret

Originally posted by Mikkel

Citeret

Originally posted by KarGa

Øv - du har ret - det er vist hva' der sker når man er for lidt på Tweak ;)

Ka du SÅ se at være her noget oftere! :))

9

onsdag, 15. marts 2006, 18:16

Citeret

Originally posted by TheSnake

Citeret

Er det noget der ligger på nettet et sted? :D
Lyder sgu skægt :))

http://dr.dk/satire <<< Kig selv efter ;)

10

onsdag, 15. marts 2006, 18:17

Jeg hentede den i sin tid fra deres egen hjemmeside, men jeg kan sgu ikke finde den mere. Men jeg kan ikke lige se et problem i at smide den op. Så her er den:

Banjo's Likørstue - Internetsolarie

EDIT: @Mikkel: Det er kun deres tv-episoder der ligger på DR Satire så vidt jeg kan se.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Lecter" (15.03.2006, 18:18)

11

onsdag, 15. marts 2006, 18:21

Citeret

Jeg hentede den i sin tid fra deres egen hjemmeside, men jeg kan sgu ikke finde den mere. Men jeg kan ikke lige se et problem i at smide den op. Så her er den:

Banjo's Likørstue - Internetsolarie

EDIT: @Mikkel: Det er kun deres tv-episoder der ligger på DR Satire så vidt jeg kan se.

Mange tak :cheers:

Den er sgu grinern :))

Hun fatter bare ikke en skid af hvad han siger :))

(\__/)
(O.o )

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.