Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 15. marts 2006, 11:45

ja Han$en er en nar hat
han vil ikke sige hvad han mener med et svar ang en salgs tråd i en pm til mig
så jeg mener at han er et stort svin der ikke skal være her på siden efter som han har noget imod en anden bruger ( som måske har gjort ham noget )
men han vil ikke give en grund til at han sviner en anden bruger til af denne side
link til tråd http://www.tweak.dk/forum/thread.php?sid…6623#post696623

sådan kan / bør man ikke opføre sig bare fordi en handel ikke går efter Han$en`s hoved

så pas på den der Han$en han er sikkert en svindler

var det sådan du vil have det Han$en :))

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

2

onsdag, 15. marts 2006, 11:50

LOL...? :ph34r:

Er du ikke lidt for gammel til den slags, eller hva sker der for dig?
Men ja, jeg er sq en svindler. Jeg kan ikke overholde en aftale, jeg snyder folk for penge, truer dem på livet når de har betalt mig og begynder at spørge efter deres ting osv. Var det det du gerne ville høre eller? Klovn mand

Intet system pt.
Bygger Conroe så snart G80 coren er på banen ;)

3

onsdag, 15. marts 2006, 12:03

Er det her en joke, eller?

Jeg synes efterhånden der er nok drama-queen bullshit her på siden. Der er ingen der får en skid skid ud af at høre din mening om en anden bruger her på sitet. Meld ham til en admin istedet.

Jeg fatter seriøst ikke hvordan man kan sidde og hidse sig sådan op over en anden bruger på et internet-forum. Mit bedste bud må være kedsomhed. Christ.

4

onsdag, 15. marts 2006, 12:06

Må nok melde mig under fanen der Carlsen, syntes det her virker temmelig overdrevet og kan på ingen måde se nogen grund til den her tråd.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

5

onsdag, 15. marts 2006, 12:10

håber nu også det er en joke af en art, ellers kan jeg ærlig talt kun se et "barn" her og det er ik lige Han$en

TBA!

6

onsdag, 15. marts 2006, 12:15

Så brug dog Report-knappen - det er det, den er til i sådanne situationer. :roller:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (15.03.2006, 12:16)

8

onsdag, 15. marts 2006, 12:18

Citeret

Originally posted by Bentzin
Så brug dog Report-knappen - det er det, den er til i sådanne situationer. :roller:

har jeg så sandelig også gjort om denne tråd!

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

9

onsdag, 15. marts 2006, 12:19

Jajajaja, tror da kæden er hoppet af et sted ihvertfald :rolleyes:

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

10

onsdag, 15. marts 2006, 12:36

Er der et problem med en bruger, så skriv til en admin eller mod.

Tråd lukket !

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.