81

torsdag, 16. marts 2006, 16:32

jesdals
pakken er sendt der længer er den ikke

ordren lå i over en måneden før betaling så den burde ha vært slættet

da manden ikke betaler den vare han bestiler

og den skal vi så lige ha op i røven flot

sidst indlæg her fra gider ikke spilde min tid på jer

82

torsdag, 16. marts 2006, 16:33

Tak.

Er det så noget man kan stole på, for en gangs skyld?

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

83

torsdag, 16. marts 2006, 16:35

Citeret

Originally posted by Sajmon
Tak.

For du ikke at vide, for han svare jo ikke. :razz:

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
- Albert Einstein

84

torsdag, 16. marts 2006, 16:38

Det skal man ikke tage for givet.

Han har jo tidligere bevist hvor uendeligt lav IQ han besidder... :razz:

Jeg sætter mere lid til en pose fugtig muldjord end den klaphat...

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

85

torsdag, 16. marts 2006, 16:39

Citeret

Originally posted by momonoa

Citeret

Originally posted by Sajmon
Tak.

For du ikke at vide, for han svare jo ikke. :razz:

Hvilket er fint med mig. Man finder ingen person som kan lukke så meget lort ud, på så kort tid.

Oh god, en dør!

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

86

torsdag, 16. marts 2006, 16:55

Citeret

Originally posted by chippen
jesdals
pakken er sendt der længer er den ikke

ordren lå i over en måneden før betaling så den burde ha vært slættet

da manden ikke betaler den vare han bestiler

og den skal vi så lige ha op i røven flot

sidst indlæg her fra gider ikke spilde min tid på jer

Er jeg den eneste som ikke kan tyde hvad der han skriver? Skal det forståes sådan at han indrømmer, at det pakkenr. der henvises til i et forrigt indlæg er til en anden ordre og at den levering som EkstraBladet skriver om, reelt aldrig blev leveret pga. at kunden til sidst nægtede at modtage ordren? Eller?

Det er altså meget uheldig, når man skriver så usammenhængende i sine indlæg.

Men jeg tror, at min anbefaling fremover må blive, at man handler andre steder - kan ikke se nogen grund til andet.

Chieftec DragonMidi 580W PSU E5200@3,1GHzZalman s9500
4GB KingstonHyperX PC8500, 2x320GB 7200.10, 2x500GB 7200.10, NEC 4571A, , HIS HD5850 1024MB, Asus P5QL-EM
Chieftec DragonMidi 500W PSU E8400@3,6GHz Zalman s9500
8GB KingstonHyperX PC8500, 200GB 7200.7, 1x320GB BaracudaES, 1xRaptor 1 , NEC4551A, Sapphire Vapor-X HD4890 1024MB, Asus P5QL-E
Antec 300, 1000W PSU E8600@4GHzZalman s9500
8GB KingstonHyperX PC8500, 1x320GB 7200.12, 1x250GB 7200.11, NEC 4571A, Crossfire Asus HD4870EAX 512MB+Sapphire HD4870 512MB, Asus P5Q-Deluxe
Acer4651LMI,2GB DDR2,6600Go
AcerAspireOne, A150@1,5GB ram og 500GB HD. 2xSamsung 940B,2xAcer24"

87

torsdag, 16. marts 2006, 16:58

Hvis jeg ikke ta' r helt fejl, var der så ikke noget om, at vi ikke måtte snakke om den der yderst mærkværdige butik eller hvad den slags kaldes ?

Synes jeg kan mindes der blev lukket en hel masse tråde, for det altid endte i en masse "lort og lagkage".

Andre tråde med direkte svinen til er også blevet lukket.
Ikke fordi jeg holder med den klaphat, men syn's ikke det klæ'r tweak.dk med den slags ubrugelige tråde.

Bare lige et lille grynt fra den , som synes der er rart at være fra Vestegnen for tiden ! :cheers:

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Bentzin" (16.03.2006, 17:00)

88

torsdag, 16. marts 2006, 17:03

Citeret

Originally posted by Bentzin
Hvis jeg ikke ta' r helt fejl, var der så ikke noget om, at vi ikke måtte snakke om den der yderst mærkværdige butik eller hvad den slags kaldes ?

Synes jeg kan mindes der blev lukket en hel masse tråde, for det altid endte i en masse "lort og lagkage".

Ikke fordi jeg holder med den klaphat, men syn's ikke det klæ'r tweak.dk med den slags ubrugelige tråde.

Bare lige et lille grynt fra den , som synes der er rart at være fra Vestegnen for tiden ! :cheers:

Det var jo ikke en ubrugelig tråd til at starte med. Og "manden" har jo fuldt ud fortjent det. Alle skal høre at han snyder og bedrager en hvis man handler hos ham. Og der er jo så meget du ikke synes "klæ'r" tweak efterhånden.

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

89

torsdag, 16. marts 2006, 17:05

Uffe - jeg må bare spekulere på, hvad det er der i din opvækst har forskruet dig på sådan en måde.
Man korser sig 7 gange når man læser hvad det er du skriver, hvordan kan du have så lidt respekt for dine medmennesker? :|

90

torsdag, 16. marts 2006, 17:10

Citeret

Du har fuldstændig ret, men du må have mig undskyldt - jeg forstår bare ikke hvad det er manden skriver i hans sidste indlæg, eller rettere er i tvivl om at jeg læser det korrekt. Jeg læser det således, at han slutter af med at sige, at det EkstraBladet skriver er korrekt, nemlig at ordren aldrig blev leveret - givet evt. fordi kunden ikke ønskede at modtagen varen i den sidste ende. Men skal det forståes på den måde, så siger han jo også inddirekte at hans indlæg omkring pakkenr. ikke har noget at gøre med EkstraBladets historie og det er det, som jeg må undre mig over.

Men ja, der er vidst malket rigeligt på den her tråd.

Chieftec DragonMidi 580W PSU E5200@3,1GHzZalman s9500
4GB KingstonHyperX PC8500, 2x320GB 7200.10, 2x500GB 7200.10, NEC 4571A, , HIS HD5850 1024MB, Asus P5QL-EM
Chieftec DragonMidi 500W PSU E8400@3,6GHz Zalman s9500
8GB KingstonHyperX PC8500, 200GB 7200.7, 1x320GB BaracudaES, 1xRaptor 1 , NEC4551A, Sapphire Vapor-X HD4890 1024MB, Asus P5QL-E
Antec 300, 1000W PSU E8600@4GHzZalman s9500
8GB KingstonHyperX PC8500, 1x320GB 7200.12, 1x250GB 7200.11, NEC 4571A, Crossfire Asus HD4870EAX 512MB+Sapphire HD4870 512MB, Asus P5Q-Deluxe
Acer4651LMI,2GB DDR2,6600Go
AcerAspireOne, A150@1,5GB ram og 500GB HD. 2xSamsung 940B,2xAcer24"

Dette indlæg er blevet redigeret 6 gange, senest redigeret af "jesdals" (16.03.2006, 17:13)

91

torsdag, 16. marts 2006, 17:14

Citeret

Originally posted by Ramaskriget

Citeret

Det var jo ikke en ubrugelig tråd til at starte med. Og "manden" har jo fuldt ud fortjent det. Alle skal høre at han snyder og bedrager en hvis man handler hos ham. Og der er jo så meget du ikke synes "klæ'r" tweak efterhånden.

Men de ender altid sådan her. Og den form for sprog, er ikke hvad der foreskrives i tweak.dk's regler.
Og til det vås du skriver om mig og "klæ'r", så holder jeg mig bare til hvad der er står i disse regler, som jo er lavet for, at tweak.dk skal være et ordentligt samlingssted på nettet.
Længere er den ikke !

Hvis nu flere tænkte lidt længere end til deres egen næse, så ville alting se meget bedre ud. Men det er jo lidt svært for nogle herinde - desværre.
Folk la' sig rive med - når chancen kommer - og det gavner imo ikke et sted som dette !

92

torsdag, 16. marts 2006, 17:18

Hold da op det går stærkt herinde.

Chippen får lige en uges pause fra Tweak.dk

samtidig vil jeg bede jeg andre om IKKE at falde ned på hans niveau. Det er nok at vi har 1 bruger herinde, der slet ikke kan finde ud af at argumentere for sin sag.

93

torsdag, 16. marts 2006, 17:22

Chippen skal have opgraderet sin firmware ... Enough said ... :))

Aerial ... KrøkkenGrødMedDyr ... :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (16.03.2006, 17:22)

94

torsdag, 16. marts 2006, 17:32

Har lige læst tråden igennem.. Hvor gammel er det egentlig han er? Det var dog det barnligste menneske jeg længe har set. Han opfører sig som en 12 årig 8o

(IKKE AT ALLE 12 ÅRIGE ER NOGLE DÅRLIGE BØRN :)))

(\__/)
(O.o )
(#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "TheSnake" (16.03.2006, 17:32)

95

torsdag, 16. marts 2006, 18:03

Ha ha... Det er bare typisk Uffe det her.

Grineren tråd med en pauseklovn, nøjagtigt som i de gode gamle dage på Tweak. :9xo

96

torsdag, 16. marts 2006, 18:19

Citeret

Originally posted by Aerial
Hold da op det går stærkt herinde.

Chippen får lige en uges pause fra Tweak.dk

samtidig vil jeg bede jeg andre om IKKE at falde ned på hans niveau. Det er nok at vi har 1 bruger herinde, der slet ikke kan finde ud af at argumentere for sin sag.

Endnu mere ubegribeligt hvorledes 2 personer har bidraget til den har fået thumbs up... :pokey:

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

97

torsdag, 16. marts 2006, 18:23

weeeeeee!!! Jeg ELSKER chippen tråde på Tweak, det føles som gamle dage!
Selvom man ikke kan forstå hvad der bliver skrevet i tråden, så giver det noget udfordring at stykke det sammen til noget brugbart. Lad os kalde det for en Tweak-soduko

98

torsdag, 16. marts 2006, 18:35

Citeret

Originally posted by Ramaskriget

Ramaskriget hvis du har sagt det du ville sige så luk venligst gabet. Vi gider virkelig ikke ha' flere spoiler tråde!! Tak...

(og ja dit indlæg er starten på noget shit)

99

torsdag, 16. marts 2006, 18:35

Citeret

Originally posted by Falsk
weeeeeee!!! Jeg ELSKER chippen tråde på Tweak, det føles som gamle dage!
Selvom man ikke kan forstå hvad der bliver skrevet i tråden, så giver det noget udfordring at stykke det sammen til noget brugbart. Lad os kalde det for en Tweak-soduko

Jeg synes mere det minder om puslespil... :))

Et puslespil med en masse mærkelige brikker, og som ikke forestiller noget, når det bliver samlet :crazyeyes:

100

torsdag, 16. marts 2006, 18:42

Er jeg den eneste der ikke kan læse og forstå hvad han skriver

Packard Bell Laptop
AMD TURION 64 2X TL50
2GB DDR2 / 160 GB DISK
15,4" WXGA SKÆRM
ATI RADEON X2400
DVD BRÆNDER
INTEGRERET WEBCAM
VISTA HOME PREMIUM

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.