Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

61

torsdag, 16. marts 2006, 16:05

Citeret

Originally posted by chippen
FlexQ

der er dokumantert for det du men det er der ikke nogen der tror på så hele postdk lyver
Track & Trace

Forespørgsel udført 15. marts 2006 kl. 9:54

Forsendelsens nummer: CU651460342DK
Vægt: 3,05 kg

Vær opmærksom på, at den angivne vægt er forsendelsens vejede vægt og vil derfor kunne afvige fra den fakturerede vægt.

Dato Kl. Registrering
12. oktober 2005 19:19 Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter
13. oktober 2005 07:58 Ankommet til omdeling 9670 Løgstør
13. oktober 2005 10:01 Udleveret til privat

Vær opmærksom på, at der ikke umiddelbart kan søges oplysninger om forsendelser, hvor afsendelsesdatoen er ældre end 6 måneder.
Har du spørgsmål til registreringerne, så kontakt kundeservice.

Som sagt, savner jeg, og for den sags skyld også andre, en forklaring på hbvad det TT nummer har af sammenhæng med den sag fra EB.

Er spørgsmålet for svært?

Citeret

Sajmon

kommer du med din knalrter og gør det du har lovet eller lyver du bare

Som sagt - du startede med at true mig - og du har min adresse, så det er vel dig der lyver?
Hvor bliver det sagsanlæg af som du også har lovet gentagne gange?

http://sajmon.dk/filer1/Cobra[NSA]DK-.txt

http://sajmon.dk/filer1/chippen_igen_igen.txt

http://sajmon.dk/filer1/chippen_igen_igen_igen.txt

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Sajmon" (16.03.2006, 16:08)

62

torsdag, 16. marts 2006, 16:06

HuleFanden

jada det er jeg og der er jeg i tv med og være pædrofil ogjeg ved ikke hvad flot så

hm det er virklig gæmmen kloge mensker der sider på HOL i sær thomas gay

der inde

63

torsdag, 16. marts 2006, 16:07

Sajmon

chek navn på den mand der påstår han er blevet snydt der efter chek underskrift

slut og være mere dum ind du er

65

torsdag, 16. marts 2006, 16:11

...

Chippen, prøv at læs:
ABIT:
http://www.xtremesystems.org/forums/forumdisplay.php?f=134

G.Skill
http://www.xtremesystems.org/forums/forumdisplay.php?f=185

OCZ
http://www.xtremesystems.org/forums/forumdisplay.php?f=138

TeamGroup
http://www.xtremesystems.org/forums/forumdisplay.php?f=196

Bemærk hvorledes de tager sig af sager som denne.
At prøve at tale ned til folk er ikke vejen frem, du nævner jo selv Sajmon i denne sammenhæng, og der kan du jo se hvor galt det kan gå.
- Det hindre ens muligheder for at komme videre... - Begrænser enormt..
Sidst men ikke mindst, husk at læse inden du poster, især hvis du repræsentere en virksomhed, så er det sq vigtigt der ikke er stavehatte undervejs..

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

66

torsdag, 16. marts 2006, 16:11

:D

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

67

torsdag, 16. marts 2006, 16:14

Citeret

Sajmon

chek navn på den mand der påstår han er blevet snydt der efter chek underskrift

slut og være mere dum ind du er

Check navnet - inklusive fornavnet på den person som har skrevet under, uffemand.

Det kunne være hvem som helst - og desuden er det jo ikke kun den sag folk griner af - men dig i det hele taget.

68

torsdag, 16. marts 2006, 16:14

LOL vis der fandts seriøse folk på de her iser hade tone vært en ande du

men det er ikke tilfældet det er de samme idioter der har sidet her i 7 år nu
de skulle tag og få sig et arbejde så vi kan få laver skat i danmark

er træt af og betale ders bistand

69

torsdag, 16. marts 2006, 16:15

Sajmon

LOL hvem tror du der griner mest efter som jeg er her i nu ???

er det grundet i spilder tiden på luftkasteller

og jeg skider det et stykke

70

torsdag, 16. marts 2006, 16:17

skynd jer og skriv til eb LOL

og fyre noget mere løj af

LOL

71

torsdag, 16. marts 2006, 16:18

Skynd dig at tage røven på flere kunder. :finger:

72

Citeret

LOL! nok det sidste jeg troede man skulle høre fra dig. Hvis du snyder alle folk, betaler du så også fuld skat? :))

73

Sajmon

hm hvor meget bistand har jeg betalt til dig nu

de sidst 5 år eller

74

torsdag, 16. marts 2006, 16:20

Citeret

Chippen, sådanne kommentare fremmer ikke dit salg...

Hvem henvender bemærkningen sig til lige pt.?

Som du nok er bekendt med, er majoriteten af hardware fanatikere unge mellem 16 og 30, blandt denne målgruppe er de fleste studerende, hvilket i mine øjne er helt acceptabelt, da en længervarrende uddannelse er påkrævet for de erhverv som mange, deriblandt mig selv, har interesse for.

Uden at appellere til at drage økonomi ind i det, kan jeg garantere dig for jeg ikke er dyr for samfundet.

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

75

torsdag, 16. marts 2006, 16:20

Der må jeg desværre skuffe dig - jeg har aldrig været på bistand, eller anden form for offentlig ydelse.

men det har jeg jo sagt til dig flere gange uden din lille grønært fattede det... :roller:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Sajmon" (16.03.2006, 16:21)

76

torsdag, 16. marts 2006, 16:23

Citeret

Sajmon

hm hvor meget bistand har jeg betalt til dig nu

de sidst 5 år eller

Utroligt at du ikke kan komme med noget bedre end kalde folk for bistandsklienter. det er jo for helvede ikke nedladende og folk som er på bistand eller anden form for kontanthjælp er det jo nok af en grund. som f.eks psykisk handikappede. Og Jeg er også ved at være meget sikker på at du får tilskud i hoved og røv siden du kan drive en såkaldt virksomhed som chippen.dk.

Og at du udtaler dig sådan om Sajmon viser jo bare at du INTET ved om noget som helst. Derfor vil jeg råde dig til at smutte på det lokale bibliotek og låne alle de bøger du kan om at drive en virksomhed. Og selvfølgelig skal du også læse OG forstå dem. hvilket åbentbart kan være et problem for dig da du har så travlt med at svine folk.

/Ash

77

torsdag, 16. marts 2006, 16:23

M.Beier

der forfindes ikke kunder til os her inde og kommer aldrig til det jo flere vi skræmmer væk her inde fra jo minder bøvl

det er helt top

samme gælder HOL

de sutter røv

78

torsdag, 16. marts 2006, 16:25

Ash

du kender så til sagrne i mellem mig og sjammon de sidst 5 år ikke det er der for du er høj inlektul og udtaler dig om det med din store IQ LOL

get a life

79

torsdag, 16. marts 2006, 16:25

Citeret

M.Beier

der forfindes ikke kunder til os her inde og kommer aldrig til det jo flere vi skræmmer væk her inde fra jo minder bøvl

det er helt top

samme gælder HOL

de sutter røv

Ja helt sikkert, men du gør ikke. Du betaler nemlig 90% i skat, og er den eneste grund til at vi kan klare os.

Tak UFFE! :cheers:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "HuleFanden" (16.03.2006, 16:25)

80

torsdag, 16. marts 2006, 16:26

Citeret

CU651460342DK

chek trac nr og vuder selv om ders historie er fake eller ej gider ikke komenter det på nogen måder vi har beviser og kvitering for det modsatte

så ved i det

vis i ikke ved hvor man chekker det så er det let www.post.dk smid pakke nr ind og se hvems underskrift der er på pakken

Ifølge den artikel der beskriver Guncity´s uheldige opførsel, er der tale om en ordre fra den 19. Oktober, dit link er til en pakke som er leveret til en person med samme efternavn d. 13. Oktober, det virker ikke særligt overbevisende.

Jeg føler heller ikke at hverken Chippen eller Guncity har tilbage vist noget som helst med denne dialog og må igen undres over, at voksne mennesker opfører sig på en sådan vis.

Chieftec DragonMidi 580W PSU E5200@3,1GHzZalman s9500
4GB KingstonHyperX PC8500, 2x320GB 7200.10, 2x500GB 7200.10, NEC 4571A, , HIS HD5850 1024MB, Asus P5QL-EM
Chieftec DragonMidi 500W PSU E8400@3,6GHz Zalman s9500
8GB KingstonHyperX PC8500, 200GB 7200.7, 1x320GB BaracudaES, 1xRaptor 1 , NEC4551A, Sapphire Vapor-X HD4890 1024MB, Asus P5QL-E
Antec 300, 1000W PSU E8600@4GHzZalman s9500
8GB KingstonHyperX PC8500, 1x320GB 7200.12, 1x250GB 7200.11, NEC 4571A, Crossfire Asus HD4870EAX 512MB+Sapphire HD4870 512MB, Asus P5Q-Deluxe
Acer4651LMI,2GB DDR2,6600Go
AcerAspireOne, A150@1,5GB ram og 500GB HD. 2xSamsung 940B,2xAcer24"

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.