Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 15. marts 2006, 18:01

Har i set den her også: http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=338253

Guncity: "Du er en paparazi-fisse
Der er ikke noget at sige til, at Leo har haft svært ved at få en konstruktiv dialog med Guncity. Da Ekstra Bladet ringer for at konfrontere Guncity med Leos manglende varer, går det således:

- Jeg ringer fra Ekstra Bladet. Guncity har en kunde, som har købt haglgevær i oktober. Han har aldrig modtaget sine varer eller fået pengene tilbage. Hvordan kan det være?

- Hvem er du? Jeg vil have dit navn og adresse, så hvis du skriver det mindste forkert, så har du et helvede resten af livet. Og det kan du tage som en trussel.

Manden går hernæst amok i et vredesudbrud, og når til sidst frem til:

- Du er en paparazzi-fisse!

Herefter opgiver Ekstra Bladets journalist at få et svar ud af manden og lægger på.

Manden vil ikke ud med sit navn, men vi går ud fra, det er ejer af Guncity, Uffe Pedersen, vi taler med.

Fandme dumt at gå sådan amok på en journalist hehe. Idiot mand. Nåh ja og så får han også lige truet med vold. Flot flot :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Lecter" (15.03.2006, 18:01)

22

onsdag, 15. marts 2006, 18:05

Pisser mig godt nok af at der er sådan nogen snydepelse som bare kan blive ved og ved..

-Det må da kunne stoppes.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

23

onsdag, 15. marts 2006, 18:07

hold da op - den mand er uintelligent! :boxed:

24

onsdag, 15. marts 2006, 19:03

Citeret

Er det bare mig eller er de anmeldelser forsvundet?

25

onsdag, 15. marts 2006, 19:05

Citeret

Originally posted by Bubbi

Citeret

Det er ikke kun dig.. Vi bliver aflyttet!!

:ohmy:

(\__/)
(O.o )
(#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

26

onsdag, 15. marts 2006, 19:07

Hva kan man forvente af sådan en som ham?:)

Citeret

Originally posted by TheSnake

Pas på jeres kommentarer så, han tager en riffel og plaffer hovedet af jer hvis i ikke taler pænt om hans ellers så utrolig seriøse "firma"

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "FlexQ" (15.03.2006, 19:10)

27

onsdag, 15. marts 2006, 19:53

Citeret

Originally posted by FlexQ
Hva kan man forvente af sådan en som ham?:)

Citeret

Pas på jeres kommentarer så, han tager en riffel og plaffer hovedet af jer hvis i ikke taler pænt om hans ellers så utrolig seriøse "firma"

Endnu en Good One :boxing:

28

onsdag, 15. marts 2006, 19:58

Jamen, så det jo bare at få skrevet en masse andmeldelser :D

EDIT: Hov, man skal så lave en bruger.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "urbananen" (15.03.2006, 20:00)

29

onsdag, 15. marts 2006, 21:05

Citeret

Citeret

Originally posted by Bubbi

Citeret

Jeg tror snare de er blevet censureret væk, de var ikke ret pæne :))

30

onsdag, 15. marts 2006, 21:46

Citeret

Pas på ikke at blive uvenner med ham, for så kommer han her og vil give dusør for din adresse.
Det er set før. :roller:

31

onsdag, 15. marts 2006, 21:58

Han kan sq få min gratis - bare han selv henvender sig. ;)

Jeg skal med glæde bukke enderne sammen på den snotskovl da...

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Sajmon" (15.03.2006, 21:59)

32

onsdag, 15. marts 2006, 22:02

Citeret

Originally posted by The Hans

Citeret

Pas på ikke at blive uvenner med ham, for så kommer han her og vil give dusør for din adresse.
Det er set før. :roller:

Han lyder lidt som en psycho 8o

(\__/)
(O.o )
(#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

33

torsdag, 16. marts 2006, 15:35

CU651460342DK

chek trac nr og vuder selv om ders historie er fake eller ej gider ikke komenter det på nogen måder vi har beviser og kvitering for det modsatte

så ved i det

vis i ikke ved hvor man chekker det så er det let www.post.dk smid pakke nr ind og se hvems underskrift der er på pakken

34

torsdag, 16. marts 2006, 15:42

gud hvor er det fedt og dele en papnæse ud til jer kvaulanter i starter noget i abselut ikke ved en skid om

PAP næse til jer tror på alt der skrive 'LOL det er fandme ikke nogen af jer der har opfundet den dybe talerken det er sikkert og vist

LOLOLOLLOLLOLLOOLLOOLLOOLOL

tenager der er til grin igen og igen og igen

35

torsdag, 16. marts 2006, 15:44

Hvad er det lige du mener det TT nummer beviser?

Der står jo f.eks ikke hvor pakken er udleveret henne?

Jeg tror du bliver nødt til at fortælle din del af historien, uffe - for folk her tror bare ikke på at du rent faktisk for en gangs skyld har overholdt en aftale.

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

36

torsdag, 16. marts 2006, 15:45

guncity.dk og chippen.dk er nogle lorte sider

aldrig handel derinde!! :pokey:

37

torsdag, 16. marts 2006, 15:45

Citeret

Originally posted by chippen
gud hvor er det fedt og dele en papnæse ud til jer kvaulanter i starter noget i abselut ikke ved en skid om

PAP næse til jer tror på alt der skrive 'LOL det er fandme ikke nogen af jer der har opfundet den dybe talerken det er sikkert og vist

LOLOLOLLOLLOLLOOLLOOLLOOLOL

tenager der er til grin igen og igen og igen

Wow - hvor modenheden dog bare lyser ud af det du skriver. ;)

Du håndterer virkelig det her meget professionelt...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Sajmon" (16.03.2006, 15:46)

38

torsdag, 16. marts 2006, 15:46

shampo

chek underskriften og hvem den er uddelt til

og hvor i landet der efter kan i jo selv rette hendvendlse til postdk

samt i kan jo ringe til eb og spøre dem om de har ders dokumentasjon i orden i dan sag

og om de kan bevise det

39

torsdag, 16. marts 2006, 15:46

andersm

sage du at du var en fisse

40

torsdag, 16. marts 2006, 15:47

Sajmon

har stadig logs af din moden hed fra overklokking også vider shampo

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.