Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 15. marts 2006, 08:57

Aaarrrgh! Nu skulle jeg rigtig ind og hente den nye Battlefield 2: Euro Force booster pack via EA Downloader (den er jo kommet i dag). Weee tænker jeg, de tager Dankort kan jeg se, så min lykke er bare gjort.

Jeg skynder mig nedenunder for at hente min kærestes Dankort, og begynder at oprette konto og taste Dankort oplysninger ind, som man skal. Efter ca. 10 min. febrilsk tasteri med oprettelse af EA konto og andre oplysninger kommer jeg så endelig til selve købet. Jeg får udfyldt alle de optional felter, og skal så til at vælge, at jeg vil betale med Dankort, men hov...

Der kan kun vælges Visa og Mastercard, selvom Både Visa, Mastercard og Dankort logo'et er nede i det ene hjørne. Samtidig med at jeg i starten valgte, at jeg gerne ville betale med Dankort. Hvad er det for noget fuskeri? Her havde jeg glædet mig som et lille barn til den udgivelse, og så snyder de én på det groveste. Det syntes jeg er for dårligt, så skal de sku ikke sige, at de tager Dankort, når de ikke gør! :boxed:

Lige et surt opstød herfra. :D (blev bare så skuffet) :(

2

onsdag, 15. marts 2006, 08:58

Trist....måske er deres dankort support ikke helt oppe endnu? Kan jo være det kommer. :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

3

onsdag, 15. marts 2006, 09:00

Citeret

Originally posted by JuiCe
Trist....måske er deres dankort support ikke helt oppe endnu? Kan jo være det kommer. :)

Jeg håber du har ret. :D Har sådan set frem til den udgivelse. Jeg må bare prøve igen i eftermiddag.

4

onsdag, 15. marts 2006, 09:09

er det ikke meget sjældent at man kan købe sådanne ting med dankort? Syntes da nprmalen er visa mastercard påkrævet! #1 link tak!

5

onsdag, 15. marts 2006, 09:32

Kan desværre ikke linke, da det er under min EA account, men her er et billede.

http://graf-users.edu.ats.dk/henn111/dankort.jpg

6

onsdag, 15. marts 2006, 09:42

De fleste dankort er jo også visa......men det er din kærestes så ikke, eller...?

7

onsdag, 15. marts 2006, 09:48

Nej desværre. Men i rullemenuen under "Select Card Type", som jeg har markeret på billedet, står der henholdsvis:

Visa
Mastercard
American Express
Electron
Dankort
Eurocard
Delta

Så jeg vil mene, at der ikke er så meget at tage fejl af. :D

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Expendable" (15.03.2006, 09:50)

8

onsdag, 15. marts 2006, 11:07

personlig, har jeg et VISA-DANKORT! måske er det det de mener..

Btw. hvad koster euroforce og hvor kan det købes? :clap:

9

onsdag, 15. marts 2006, 11:26

kan fortælle at selvom du har european forces våbnene i din BFHQ menu kan de ikke unlockes uden spillet....vi har prøvet.

men den slags plejer jeg altid at købe fysisk. så er der altid bevis for man har spillet.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

10

onsdag, 15. marts 2006, 12:39

Citeret

Originally posted by S.STAACK

Har du slet ikke læst tråden..?

11

onsdag, 15. marts 2006, 12:47

Citeret

Originally posted by Fragman
kan fortælle at selvom du har european forces våbnene i din BFHQ menu kan de ikke unlockes uden spillet....vi har prøvet.

men den slags plejer jeg altid at købe fysisk. så er der altid bevis for man har spillet.

??? Hvad mener du? ang unlockes???

Og european forces kan ikke købes "fysisk". ;)

Intel I7 3930K Cooled by Phanteks PH-TC14PE
MSI X79 Big Bang Xpower II
16GB Samsung Green DDR3 PC3-12800 1600MHz
1x120GB Corsair Force Series 3 +1x250GB Samsung EVO 840 + 1x640GB Samsung SpinPoint F1
MSI GTX980ti 6G - Asus ROG SWIFT PG278Q
Asus Xonar Phoebus - Logitech Z4 - Sennheiser PC 360
Cooltek W2 - Corsair HX 1050W
L-S-P on Deviantart

12

onsdag, 15. marts 2006, 12:55

Citeret

Originally posted by Happy^

Citeret

Har du slet ikke læst tråden..?

Jov, men kan ikke finde noget link til hvor man kan købe det... altså på EA games :boxed:

jeg skal lige have det helt på det rene.

Man kan købe speciel forces i butikkerne, og derved også få unlock nogle af de nye våben.

Med euro forces køber man online, som en patch, og der kan man ikke unlock de nye våben, men der er nye banner osv. ikke?

13

onsdag, 15. marts 2006, 17:00

Jo lige præcis, du kan kun hente Euro Forces på EA's hjemmeside for BF2, der er et link her. :D

https://account.ea.com/commerce/main.jsp…ce&app=homepage

14

onsdag, 15. marts 2006, 17:12

Ikke for noget men jeg er lidt intra?
er det noget værd det der Euro forces eller er det bare en billig extra pakke`?

Noget med X :clap:

15

onsdag, 15. marts 2006, 17:23

Citeret

Originally posted by Pyro22
Ikke for noget men jeg er lidt intra?
er det noget værd det der Euro forces eller er det bare en billig extra pakke`?

Jeg har ingen anelse, da jeg ikke har fået hentet pakken endnu, da det ser ud til, at de har tekniske problemer på deres side, får bare en fejlmeddelelse, hver gang jeg taster Dankort dataene ind, om at siden ikke er tilgængelig. :boxed: Men tror den er cool nok, da der er nye våben, baner og køretøjer/fly med. :D

16

onsdag, 15. marts 2006, 19:14

Har hentet euro forces og det er rigtig fedt, elsker de nye våben og tanks, er specielt vild med medic franske fa-mas :clap:

Eneste minus, er at når man siger noget fx: roger, that, så bliver det sagt på engelsk men med en tysk accent (stav) lyder ret irreterende, men ellers er banner og det andet rigtig fedt...

Bare fedt at løbe rundt på den kinesiske mur og plaffe flok, desværre var der ikke så mange på de servere jeg var på, måske fordi der ikke er helt så mange endnu der har downloaded det.

Men jeg står fuld og fast inde for det :D

17

onsdag, 15. marts 2006, 19:29

Lyder rigtig godt. :D Havde du også problemer under bestillingen, at du fik at vide, at betalingssiden ikke er tilgængelig?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Expendable" (15.03.2006, 19:29)

18

onsdag, 15. marts 2006, 19:41

Hmmm, hvad gør jeg galt? Jeg får samme fejlmeddelelse hver gang. Jeg har udfyldt alle felter med * (æsterisk), samt valgt korttype, skrevet kontonr. ned og alt det pjat, men når jeg trykker på OK, får jeg følgende fejlmeddelelse, som kan ses på billedet.

http://graf-users.edu.ats.dk/henn111/huh.jpg

Hvad pokker er problemet. Havde jeg glemt at udfylde et felt, så havde jeg jo fået det at vide.

19

onsdag, 15. marts 2006, 20:12

Havde ingen problemmer med mit visa-dankort :D

20

onsdag, 15. marts 2006, 20:13

Citeret

Havde ingen problemmer med mit visa-dankort :D

OK, så må det være Dankort funktionen der ikke er oppe at køre endnu... ØV! ;(

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.