Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 14. marts 2006, 18:20

Hejsa, så er den gal igen, skal bruge jeres hjælp til det med webhotel osv.

Pt. har jeg et gratis webhotel fra frac.dk så er blevet for lille, og jeg har købt et domæne hos www.gratisdns.dk

Og vil nu gerne have et større webhotel men med det domæne jeg har købt..

Hvad koster det og hvor man få flyttet sine ting og samtiget bruge det købte domæne?

På forhånd tak :D

2

tirsdag, 14. marts 2006, 18:22

Bruger selv www.Web10.dk som jeg er godt tilfreds med.

3

tirsdag, 14. marts 2006, 19:23

Hvorfor dælen købte du så domænet ved gratisdns.dk når du alligevel vil have hosting med? Der findes rent faktisk firmaer der ta'r penge for at flytte .dk domæner.

4

tirsdag, 14. marts 2006, 20:21

Citeret

Originally posted by Burger
Hvorfor dælen købte du så domænet ved gratisdns.dk når du alligevel vil have hosting med? Der findes rent faktisk firmaer der ta'r penge for at flytte .dk domæner.

fordi, jeg først nu har fundet ud af, ja jeg SKAL bruge mere plads :))

tak til dig grill

er der andre muligheder?

5

tirsdag, 14. marts 2006, 20:22

Citeret

Originally posted by GrillRotten
Bruger selv www.Web10.dk som jeg er godt tilfreds med.

Det samme her ! :9xo

6

tirsdag, 14. marts 2006, 20:28

Citeret

Originally posted by S.STAACK

Citeret

Originally posted by Burger

fordi, jeg først nu har fundet ud af, ja jeg SKAL bruge mere plads :))

tak til dig grill

er der andre muligheder?

www.webhostpriser.dk - så kan du finde dem der tilbyder det du har brug for. Men tænk nu lidt over det, så du ikke køber den forkerte løsning.

Vil så samtidlig sige, at du skal holde dig fra danskewww.com (som har købt tablix systems) og needhost.dk. Ingen af firmaerne aner hvad kundeservice er.

7

tirsdag, 14. marts 2006, 21:06

Okey til alle 3, det vil jeg kigge nemmere på, og ja skal nok tænke igennem nu, hvad jeg vælger ;)

8

tirsdag, 14. marts 2006, 23:43

skal det være danske hosts?

9

onsdag, 15. marts 2006, 07:10

www.powerhosting.dk som jeg altid anbefaler bedre service findes ikke :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

10

onsdag, 15. marts 2006, 11:05

Citeret

Originally posted by GiZzZa
skal det være danske hosts?

:D

_WHAT_ tak, men synes det ser dyrt ud, 400 exkl moms :ohmy:

11

onsdag, 15. marts 2006, 11:32

Tjaa man for hvad man betaler for andet kan jeg ikke sige :)

Har 4gb liggende 4 mysql databaser kørende support inden for 10min i 99% af tilfældene og en oppe tid på 100% så vidt jeg ved, har ikke oplevet det har været nede.

Men kommer jo an på hvad man har brug for :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

12

onsdag, 15. marts 2006, 12:51

Citeret

Originally posted by _WHAT_
Tjaa man for hvad man betaler for andet kan jeg ikke sige :)

Har 4gb liggende 4 mysql databaser kørende support inden for 10min i 99% af tilfældene og en oppe tid på 100% så vidt jeg ved, har ikke oplevet det har været nede.

Men kommer jo an på hvad man har brug for :)

okey det lyder da meget godt, så må jeg lige tjekke en ekstra gang, hvad jeg har brug for :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.