Det er mandag i dag ... Der er nisser i min mobil

  • Whoooot ... 8o


    I morges omkring kl 6:50 stilte jeg min mobil´s alarm-funktion til kl 7:01 fordi jeg lige skulle huske på at jeg skulle ud af døren der.
    Tiden kan jo gå hurtigt når man sidder foran computeren.


    Nå, men det virkede fint som altid og den "bibbede" ... trykkede "ok" og så smuttede jeg ud af døren.


    Nede i bilen ville jeg lige sætte den på lydløs da jeg var på vej til et møde. Skulle så indtaste min sikkerhedskode for at få adgang til telefonen. Har brugt den samme sikkerhedskode siden tidernes morgen, så det burde jo ikke tage mere end et par sekunder da jeg kan den kode på rygraden. Men hvad skete der ? ... Telefonen sagde "forkert kode" ... WTF ... Var 100% sikker på at koden VAR rigtig, men prøvede igen. Lige lidt hjalp det at gøre det i super-ultra-slow-motion ... Telefonen sagde at koden var forkert. :boxed:


    Koden virkede fint kl 6:50 da jeg stilte alarmen på telefonen ... :boxed:


    Er det mandag i dag ? ... :roller:

  • Prøv at sætte tiden korrekt igen ? Maybe sparker det "nisserne" ud af phonen ;)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    Prøv at sætte tiden korrekt igen ? Maybe sparker det "nisserne" ud af phonen ;)


    Tiden står helt fint som altid ... men ud over det, så er det jo svært at stille uret når man ikke har adgang til telefonen :boxed: