LAN reklame, [GNU]

  • Kære Tweakere,


    Den 13. 14. 15. og 16. april begiver Clan [GNU], Gale Nudisters Udflugt sig til SLKS (Slap LAN Kom Sammen) #9 i Herning messecenter.


    Ved denne lejlighed vil vi, ikke kun ved at storme forvildet, støjende, nørdede og ikke mindst godt beruset rundt i hallen gerne promovere det danske CS:S og BF2 community med noget flot reklame.


    Hertil mangler vi en herlig leverandør af alt tænkeligt billig reklame; T-shirts, skilte, reklamesøjler, frække modeller og ikke mindst neon!


    Har du idéer eller andet konstruktiv behjælpelighed til ovennævnte herrer, så lad ikke denne tråd løbe dig forbi, men svar prompte!


    I kan læse mere om SLKS på følgende hjemmeside, hvor I også vil kunne følge tilmeldingen af GNUer.


    På vegne af Clan [GNU],
    lahma@clan-gnu.dk
    www.clan-gnu.dk

  • Tsk tsk med CS:S og BF2 som det i vil lave reklame for finder i da aldrig nogen der vil hjælpe jer :) Prøv med CS1.6 bare spørg gnuen han ved godt det er det der tæller :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Argh, lav dog en mindre CS-Afdeling. Så gør vi alt for at komme.


    Det er ikke dem der afholder det lan de kommer bare til det. Jeg kan garentere dig for at der er CS1.6 turnering til det lan. Bliver den primære turnering.


    Håber da der kommer nogle tweakers til det lan så jeg kan se hvem der gemmer sig bag nicks :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Temmelig sikker på der står et sted det koster 300,- er faktisk 100% sikker da jeg lige har tjekket :))


    Samt info om turneringer, priser og alt andet relevant.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Temmelig sikker på der står et sted det koster 300,- er faktisk 100% sikker da jeg lige har tjekket :))


    Samt info om turneringer, priser og alt andet relevant.


    Okay, vil gerne med. Jeg har dog også lidt kørende med en clan men de er lidt sløve, derfor skal jeg finde en anden eller stene FFA.


    Kunne dog være sjovt hvis vi kunne få et Tweak.dk Team op at stå.

  • Jeg kan nok ikke game for tweak da min egen klan nok skal med plus jeg skal små dække det hele for xpn.


    Men kunne da være fedt hvis der kunne samles en lille tweak lejer :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • nej vi skal ikke være med i slap ligaen..det er et almindeligt lan bortset fra regler om drikkevarer og indtagelse af div flydende midler :)


    Det sker i påsken 13-17 april i messecenter herning i jylland.


    det koster 300 kr og der er mulighed for at komme med en slap bus fra kbh derover og hjem igen..d.et er dog ganske dyrt imo...


    der er CS 1.6, Source og BF2 turneringer.


    Vi ville gerne have lidt feedback på hvor man nemmest skaffer noget lan udstyr til rimelige penge........



    sådan!

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.