Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 13. marts 2006, 13:51

Jeg går på HTX i Odense, på Dalum UddannelsesCenter, i 3g. Jeg er igang med mit eksamensprojekt i teknikfaget Service og Kommunikation, og jeg har brug for netop DIN hjælp!

For at dokumentere behovet for det produkt jeg vil fremstille, er jeg igang med en målgruppeanalyse, og du kan hjælpe mig ved at svare på et lille hurtigt spørgeskema.

Spørgeskemaet kan findes her: http://www.askpeople.dk?i2=763f294eb2649c7

På forhånd mange tak!

// Søren Vind

2

mandag, 13. marts 2006, 13:58

Så er der indsendt svar =)

Ikke for at være fræk, men skal i ikke have en række flere spørgsmål til målgruppeanalyse?? - Så i kan placere svarene bedre..?

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

3

mandag, 13. marts 2006, 14:00

De få spørgsmål som jeg har lavet der er efter sigende nok - så det satser jeg da kraftigt på :)

Takker for hjælpen til dig - og på forhånd til alle der hjælper!

4

mandag, 13. marts 2006, 14:03

Så er der også svar herfra. :)

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
- Albert Einstein

5

mandag, 13. marts 2006, 14:25

Øhm, mig der lavede noget forkert... oder was?

Jeg tastede min alder, og så var jeg færdig? :boxed:

(\__/)
(O.o )
(#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

6

mandag, 13. marts 2006, 14:29

Citeret

Originally posted by TheSnake

Jeg lavede samme fejl... Du skal ikke trykke enter, men derimod trykke næste indtil den siger du er færdig

7

mandag, 13. marts 2006, 14:31

Citeret

Originally posted by KarGa

Citeret

Jeg lavede samme fejl... Du skal ikke trykke enter, men derimod trykke næste indtil den siger du er færdig

Oh... På den måde :D

Tak, udfylder det lige så :))

(\__/)
(O.o )
(#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

8

mandag, 13. marts 2006, 14:33

I øvrigt.. til folk der vil hjælpe!

Der skal ikke trykkes enter når du har svaret på første spørgsmål, i stedet skal du trykke næste indtil du er færdig.

9

mandag, 13. marts 2006, 14:33

Citeret

Originally posted by PeeCee
I øvrigt.. til folk der vil hjælpe!

Der skal ikke trykkes enter når du har svaret på første spørgsmål, i stedet skal du trykke næste indtil du er færdig.

Citeret

Citeret

Originally posted by KarGa

Citeret

Oh... På den måde :D

Tak, udfylder det lige så :))

;)

10

mandag, 13. marts 2006, 15:13

Sendt :)

Altid godt at hjælpe en med-HTX'er :cheers:

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

11

mandag, 13. marts 2006, 21:20

Jeg vil bare lige skrive tak til alle der har hjulpet - har modtaget næsten 120 svar på nuværende tidspunkt, og det er imponerende - rigeligt til dokumentation i mit projekt. Mange tak for hjælpen!

13

mandag, 13. marts 2006, 22:12

Har udfyldt :)

Men er også lidt i tvivl om hvordan de få spørgsmål kan underbygge en målgruppe analyse ?

14

mandag, 13. marts 2006, 22:19

Så der svaret :9xo

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

15

mandag, 13. marts 2006, 23:03

Så er der os svaret herfra :)

CPU i7-4790k
MB ASRock Z97 Pro4
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 840 Evo 250GB
PSU Corsair RM550
Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.