Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

61

tirsdag, 14. marts 2006, 14:26

Citeret

Originally posted by Fragman

Citeret

Originally posted by HuleFanden

Citeret

Originally posted by momonoa
Der har også lige været en episode på min skole. En dreng fra 8. klasse var blevet truet med en kniv, af en 13-årig. Så politiet var lige forbi en gang, til afhøring.

Hehe.

Det var en fra min lillebrors klasse..

Han havde kastet sne på en dreng også have den ældre dreng langt ham ned og slået ham..

Hvad gør man så?

Trækker sin butterfly kniv.. :D

Bakkeskolen @ Seest rox! :D

(PS. Joke)

hvad laver man med en butterflykniv i skole ???? folk der går med kniv ender med at ende sommordere, spørgsmålet er hvornår.

(jægere, fiskere og schweizerknive undtaget)

Ja det ser jo ikke ligefrem godt ud på længere sigt. Men jeg som person kan jo heller ikke gøre andet, end at se på. Og det er ikke altid lige rart, når ens lillebror nemt kunne havde været der. :rolleyes:

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
- Albert Einstein

62

tirsdag, 14. marts 2006, 14:32

Der har os foregået noget Happy Slapping der hvor jeg går, men altså de børn der blev smadret, ville blive smadret uanset hvad, så det der med filmeriet var bare en ekstra bonus. Jeg er sådan set ligeglad for dem der blev smadret har os vold provokeret dem, og desuden så improviserer lokal avisen os lidt her..

This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

63

tirsdag, 14. marts 2006, 15:36

Citeret

Originally posted by Fragman

Citeret

Originally posted by HuleFanden

Citeret

Originally posted by momonoa
Der har også lige været en episode på min skole. En dreng fra 8. klasse var blevet truet med en kniv, af en 13-årig. Så politiet var lige forbi en gang, til afhøring.

Hehe.

Det var en fra min lillebrors klasse..

Han havde kastet sne på en dreng også have den ældre dreng langt ham ned og slået ham..

Hvad gør man så?

Trækker sin butterfly kniv.. :D

Bakkeskolen @ Seest rox! :D

(PS. Joke)

hvad laver man med en butterflykniv i skole ???? folk der går med kniv ender med at ende sommordere, spørgsmålet er hvornår.

(jægere, fiskere og schweizerknive undtaget)

Ja eller bare sociale tabere. Folk der bliver nødttil at have kniv på sig for at føle sig sikker eller sej har I mine øjne et problem..

#Malone - En bonus ? Det lyder ligefrem somom at du synes det er fedt ? Men ja, vil godt tro på at aviserne overdriver det.

64

onsdag, 15. marts 2006, 13:53

De er jo sindssyge!

CPU i5-6600
MB Asus H110M-Plus
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
PSU EVGA GQ 750
Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.