Din værste bommert

  • Hvad er jeres største bommert i livet :boxing:


    Min:


    Skulle efterligne en kammerat, ved at "gynge" i en "slynge" (snor i gren med pin son håndtag) ned af en bakke. Men glemte at holde fast :boxed:, hvilket resulterede i jeg faldte 10meter ned, og landede på begge arme og endte i gips med begge arme en 4uger 8o

  • Kom engang til at gå ind i pigernes omklædningsrum efter noget idræt på skolen... Det var godt nok pinligt :T

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Quote

    Originally posted by Nice2u
    Kom engang til at gå ind i pigernes omklædningsrum efter noget idræt på skolen... Det var godt nok pinligt :T


    Pinligt?


    Jeg ville nyde det (hvis de så godt ud)

  • Ja jeg vågnede op hos underboen, en gang for længe siden, hvor jeg kom hjem fra en fest ! Var vist gået ind af den forkerte dør. :O - eller havde nok ikke kræfter til, at gå op på den sidste etage. :rolleyes:
    Fandt ud af det, da jeg hen på morgenen blev dårlig. Kiggede ud af toilet vinduet og fandt ud af at "det her vist var for lavt" :$
    På med klunset og op til mig selv. UPS !! Pinligt. :O

  • 3 dag på htx, foran 50 elever og blive taget ud af "djævlen selv", og så få mit livs skidebalde... bagefter komme ind... total rød i roen.. lukker døren (troede jeg), og siger bare "for helvede et røvhul", og gæt - det røvhul stod lige bag mig... doh

  • Quote

    Originally posted by Han$en
    Må nok være efter en lørdag aften i byen for et par mdr siden hvor man har en dame med hjem, og ens mor så kommer brasende ind af døren :O :))


    hmm jaah, det nok også min :O , dog bare efter en fredag i byen :D

  • På en ferie... - Troede det var en familie der var afsted, var det såmændt også... - Tøsen begyndte at flirte lidt, og jeg var da ikke passiv hellere... - Så spørg jeg havde jeg tror er broren om aftenen imens vi sidder med en pils hver og har det hyggeligt... Spørg jeg så lidt om hvad hun ka' li' så jeg ved tilfælde kan ramme det :P - Så finder jeg så ud af de er et par, og hun var på kanten af at være utro, og det var så med mig... :pokey:


    EDIT: Fortalte om hun var rimlig hot osv... :$


    ---


    Og så den klassiske, tilbage da jeg var 13, faldt isøvn med tændt TV, PB-TV som jo var det "fede" dengang... - Måtte forældrene så slukek for mig om morgenen da jeg blev vækket... :S

  • Jeg elsker tråde som dem her, keep em comming! :cheers:


    Synes ikke rigtig selv jeg har gjort noget rigtig åndsvagt.. Kommer nok på det senere :))

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • blev vækket af de samme sammeritter på roskilde 4 gange på samme aften var lidt pinligt til sidst... og så var jeg min kæreste utro for et par mdr siden var sku nok den største, ikke noget man er helt stolt af :boxed:

  • Det var nok for snart 3 år siden, da mig og nogle gutter "legede" med en vogn som var bagpå en eller anden dims. Jeg stod alene på vognen mens de gav fart. Vognen faldt af, jeg faldt forover. Min højre arm satte sig i en 90 graders vinkel = begge knogler brækket. Jeg gik med gips i godt 12 eller 13 uger. Jeg har nu en godt 10 grader skæv arm pga. de ikke ville skifte min gips.


    Men det værste var fandme at dette skete 3 dage før sommerferien. :D


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Det var nok for snart 3 år siden, da mig og nogle gutter "legede" med en vogn som var bagpå en eller anden dims. Jeg stod alene på vognen mens de gav fart. Vognen faldt af, jeg faldt forover. Min højre arm satte sig i en 90 graders vinkel = begge knogler brækket. Jeg gik med gips i godt 12 eller 13 uger. Jeg har nu en godt 10 grader skæv arm pga. de ikke ville skifte min gips.


    Men det værste var fandme at dette skete 3 dage før sommerferien. :D


    Hvordan tror du så at jeg havde det da jeg havnede på intensiv afdelingen i 3 uger, 5 dage før sommerferien? :P

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Hvordan tror du så at jeg havde det da jeg havnede på intensiv afdelingen i 3 uger, 5 dage før sommerferien? :P


    You BETTER tell that story boy !

  • Da jeg var 7 år gammel legede jeg på en rutsjebane sammen med nogen andre jeg røg ned brækkede armen en time før min far skulle hente mig og så skulle jeg holde sommerferie men jeg kom til at have min arm i gips i 5 uger..

  • Quote

    Originally posted by Han$en
    Må nok være efter en lørdag aften i byen for et par mdr siden hvor man har en dame med hjem, og ens mor så kommer brasende ind af døren :O :))


    Den har jeg også prøvet et par gange for en del år siden da jeg var en 17 år - her var det bare svigerfar der kom ind af døren.


    Han sagde noget i stil mes "øhh æhhh fwfjwopef" og så gik han igen. Sådan havde han nok ikke set sin datter før. :))

  • Quote

    Originally posted by FlexQ


    You BETTER tell that story boy !


    Jeg faldt såment bare forover på min cykel :)


    Og hver eneste lille tilfældighed var, til mit uheld, ikke i min favør :P
    Styret drejer og lige i det sekund styrets venstre håndtag rammer asfalten får jeg - mildest talt - kontakt med den højre side :))


    Viser sig så at....
    Min blære blev punkteret,
    Min lever flækket og
    Min milt smadret ud over hva der ku repareres...


    Hva mere er at den lærer (skete lige bag min gamle folkeskole), der finder mig, ikke syntes at man sku lave alt for meget påstyr, så det røvhul prøver bare at få mig op på benene og over på skolens kontor (Tværs gennem skolens areal [Blocked Image: http://tweak.dk/forum/images/icons/icon4.gif])
    Der var dog heldigvis en klog sekretær, der fik en ambulance med politikortege og fuld udrykning afsted...


    Senere har jeg fået fortalt at 10 minutter til havde slået mig ihjel :crazyeyes:


    Ydermere - de sarte sjæle skal muligvis ikke læse mere - fik jeg at vide af min far, at lægen, der opererede mig var overfyldt med blod, da jeg simpelthen havde været - atter en gang - så heldig at jeg ingen åbne sår havde fået... Hvilket til sige at mine indre blødninger simpelthen havde skabt et tryk der kom ud så snart jeg fik kniven i mig :))


    Det var en gang i 8. klasse, og jeg render dags dato stadig rundt med et ar der går fra min venstre side til min højre side... Lægerne kaldte mig mercedes aret, da der bare lige mangler en lodret streg og så... you get the picture

  • Jeg var lige taget på skiferie i Norge med noget familie. Vi havde været ca. 15 timer undervejs. Vi får så lejet ski og kommer igang med det samme. Dog ender min skitur brat efter 30 minutter da jeg pludselig tror jeg er blevet skiekspert efter en vellykket første tur :D Jeg racer lige ud over banen og lander nede i nogle klipper. Brækker mit venstre håndled og bliver slået bevidstløs. Har fået mig et lille minde fra den tur i form af et ar i panden, som jeg også pådrog mig. F**k det var nedern


  • Damn hvor sygt! 8o


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina