Bush afsløret med bukserne nede...

  • Hej allesammen :)


    Jeg ved ikke om I har hørt eller set om det, men det er nu blevet offentligt afsløret hvor slem en bommert Bush virkelig lavede, ved at tage en "slapper" under orkanen 'Cathrina's rasen...


    Læs om det her


    Og se videoen her


    (Tryk på 'Gratis', hvis du ikke er Sputnik-abonnent)

  • Quote

    Originally posted by Angelus
    man skal være logget ind for at se det, også selv om man trykker gratis, det skulle jeg...


    Me to :rolleyes:


    EDIT: Okay og jeg siger undskyld :rolleyes:

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

    Rettet 2 gange, sidst af momonoa ().

  • Quote

    Originally posted by Angelus
    man skal være logget ind for at se det, også selv om man trykker gratis, det skulle jeg...


    Okay, det var så en detalje jeg ikke lige havde overvejet... :boxed:


    Quote

    Originally posted by momonoa
    Me to :rolleyes:


    EDIT: her er et klip med Bush. Det er nok bare ikke ment så seriøst, som dit klip ;) http://video.craveonline.com/video/?showVideo=1779 Drunk Bush :crazyeyes:


    Drop nu det pjat :roller: - Det er jo ikke for sjov det her...

  • Selvom man ikk ka vælte en præsident, så syns jeg godt nok det er underligt der ikk er blevet sagt mere om den mand 8o


    I starten af hans indsættelse syns jeg bare, han var blevet pladseret i søgelyset og bevidst gjort til syndebuk, men de ting man har set efterhånden er dog hårrejsende :boxed: :boxed:

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Selvom man ikk ka vælte en præsident, så syns jeg godt nok det er underligt der ikk er blevet sagt mere om den mand 8o


    I starten af hans indsættelse syns jeg bare, han var blevet pladseret i søgelyset og bevidst gjort til syndebuk, men de ting man har set efterhånden er dog hårrejsende :boxed: :boxed:


    Ja sådan havde jeg det også lidt ... "Ah, gi' ham lige en chance hva'?"


    Men hans dumme-kvote er sq snart ved at være opbrugt X(

  • Quote

    Originally posted by SGN_X
    Manden må da snart stoppes 8o


    Men hvad kan man forvente af et folk som vælger en bodybuilder som guvernør? :))


    Jeg har snakket meget med min søster omkring netop det emne, da hun er bosat i Californien, og han blev kun valgt, fordi ham der sad på posten før var så ekstremt ringe, at det halve egentlig havde været nok.


    Bush har jeg aldrig kunne lide. Han er et eksempel på, at man godt kan blive statsleder, selvom det er de folk omkring en der gør alt det hårde arbejde. Han har efterhånden været med til at nedbryde det USA der eksisterende før han kom til magten, og det amerikanske folk trænger efterhånden til, at der kommer en fornuftig demokrat på banen igen.

  • #burger, ham der sad på posten før? Clinton? han har da været en af amerikas bedste præsidenter, han fik israel og palastina til at snakke sammen, han fik den amerikanske økonomi op, tror ikke du finder mange ligeså gode som Clinton, og det er helt sikkert Bush når ikke Clinton til sokkeholderne :P når det kommer til at være en god præsident.. fatter ikke en mand som Bush kan blive valgt 2 gange 8o


    [edit] medmindre du snakkede om guvernøren? he he:P ham kender jeg nemlig intet til :P..

    A64 - 3200+@2.2GHz (1.5V, 1Mb L2 cache)
    MSI - K8N Neo P.(s754)
    2X512 PC3200 g.Skill
    Tyan - Radeon 9800Pro-m

    Rettet en gang, sidst af Medallish ().

  • Quote

    Originally posted by Medallish
    #burger, ham der sad på posten før? Clinton? han har da været en af amerikas bedste præsidenter, han fik israel og palastina til at snakke sammen, han fik den amerikanske økonomi op, tror ikke du finder mange ligeså gode som Clinton, og det er helt sikkert Bush når ikke Clinton til sokkeholderne :P når det kommer til at være en god præsident.. fatter ikke en mand som Bush kan blive valgt 2 gange 8o


    [edit] medmindre du snakkede om guvernøren? he he:P ham kender jeg nemlig intet til :P..


    Nu taler Burger da også posititvt for Clinton ifølge hvad jeg kan læse mellem linjerne.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Jeg har snakket meget med min søster omkring netop det emne, da hun er bosat i Californien, og han blev kun valgt, fordi ham der sad på posten før var så ekstremt ringe, at det halve egentlig havde været nok.


    Bush har jeg aldrig kunne lide. Han er et eksempel på, at man godt kan blive statsleder, selvom det er de folk omkring en der gør alt det hårde arbejde. Han har efterhånden været med til at nedbryde det USA der eksisterende før han kom til magten, og det amerikanske folk trænger efterhånden til, at der kommer en fornuftig demokrat på banen igen.


    Ved ikke om du så den der Hot Doks om hans valg?
    Det var fandeme gennemtænkt 8o
    Hans kampagne havde en debat mod andre andre kandidater.
    Han fortalte den samme tale hver gang han kørte rundt til vælgerne, gav trøjer og kørte så igen. Svarede aldrig på reportenes spørgsmål.
    Han snakkede kun med en reporter da sagen om hans holdning til Hitler var ved at brænde over, men da kunne man da også se at alt hvad han sagde var utrolig meget indøvet :roller:


    Har kun respekt for hans spindoktore som virkelig lavede en god kampagne for ham.
    Men som borger havde jeg da været sur, for alt var tilrettelagt så man intet fik at vide. :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by Medallish
    #burger, ham der sad på posten før? Clinton? han har da været en af amerikas bedste præsidenter, han fik israel og palastina til at snakke sammen, han fik den amerikanske økonomi op, tror ikke du finder mange ligeså gode som Clinton, og det er helt sikkert Bush når ikke Clinton til sokkeholderne :P når det kommer til at være en god præsident.. fatter ikke en mand som Bush kan blive valgt 2 gange 8o


    [edit] medmindre du snakkede om guvernøren? he he:P ham kender jeg nemlig intet til :P..


    Synes det er ret tydeligt jeg snakker om Californiens guvernør. Clinton var en rigtig god præsident på mange områder, og havde en hel anden karisma end den Bush har. Den mand må på en eller anden måde have taget skade under sin tid som alkoholiker.

  • LAD OS FÅ HILLERY TIL MAGTEN!!!


    Jeg er normalt ikke meget for at kvinderne har magten, men i USA vil det være meget sundt at få en demokrat som faktisk vil landet det bedste.

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    LAD OS FÅ HILLERY TIL MAGTEN!!!


    Jeg er normalt ikke meget for at kvinderne har magten, men i USA vil det være meget sundt at få en demokrat som faktisk vil landet det bedste.


    Og Bush vil ikke landet det bedste? Han vil selvfølgelig gøre alt der står i hans magt for at køre det i sænk..

  • Quote

    Originally posted by learner


    Og Bush vil ikke landet det bedste? Han vil selvfølgelig gøre alt der står i hans magt for at køre det i sænk..


    tjaaa... ud fra MIT synspunkt vil han ikke ;) ... hehe, hvis man lige må twiste det jeg lige skrve lidt ;)