EasyShopping.dk

  • hey, har får 8 dage siden bestilt en film og et spil derinde fra og har betalt med dankort.. nu er problemet så bare at jeg ENDNU ikke har fået en ordre bekræftigelse på det! kan heller ikke komme i kontakt med dem over mail eller tlf da den bare går på telefon svare med det samme og de ringer ikke tilbage! nogen der har erfarringer med den butik?

  • Kender ikk den butik, men min erfaring med sådanne butikker er at de bare ska på blacklisten og så bestiller man et andet sted fra sammen med at man sender en mail til dem, hvor der står man ikk vil ha varen alligevel...

  • fik ENDELIG fat på dem! og så kommer de med en eller anden lam undskyldning om at varen var kommet i restlager LIGE da jeg havde bestilt selvom der stod de havde 32på lager!! og det havde de lige undladt at sende en mail om! BLACKLISTET herfra ihvertfald!

  • Har det samme problem med http://www.pc-huset.dk , har betalt og hævet pengene på dk kortet , har skrevet flere mails , men intet svar , så har været i banken og bede om tilbageførsel af pengene og overvejer om jeg også skal anmelde dem for bedrageri.



    The_Unforgiven

  • Jeg har købt mange spil og film hos easyshopping, og jeg har aldrig haft problemer mht betaling og levering... Måske er jeg bare heldig... :boxed:

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Jeg har købt mit 40" LCD tv og min DVD med HDMI udgang hos dem.
    Ingen problemer og varerne var der, som aftalt, da jeg hentede dem.
    Underligt at de ikke tager tlf. De har taget den hver gang jeg har ringet til dem. 8o


    At det 40" tv ikke kunne være i min bil, var så ikke deres fejl.
    Jeg stod på fortovet og pakkede det ud og så kunne det være der. ;)
    Det var for øvrigt ret svært at finde deres biks, som ligger på anden sal og er proppet med diverse hardware. 8o


    -->The_Unforgiven
    PC-huset har det åbenbart generelt med at hæve pengene og så vente pænt lang tid med at sende varen. Det gjorde de også ved den eneste handel jeg har fortaget der.
    Noget forb..... svineri IMO. X(

  • Jeg ville melde dem for bedrageri hvis de har hævet pengene uden at sende dig varen. De skal ikke tro de kan tage deres kunder i røven på nogen måde.




    hva i alverden går du og laver?... syns ik vi hører så meget fra dig her inde mere..

  • Quote

    Originally posted by The_Unforgiven
    Har det samme problem med http://www.pc-huset.dk , har betalt og hævet pengene på dk kortet , har skrevet flere mails , men intet svar , så har været i banken og bede om tilbageførsel af pengene og overvejer om jeg også skal anmelde dem for bedrageri.



    The_Unforgiven


    Shit, har lige bestilt et Club3D 7800GT fra dem, har lige fået en mail om den er afsendt, men nu må vi se om den kommer :( damn det lyder ikk så godt.. håber da virkelig for dem at den er afsendt..!


    /Grau

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    Jeg ville melde dem for bedrageri hvis de har hævet pengene uden at sende dig varen. De skal ikke tro de kan tage deres kunder i røven på nogen måde.




    hva i alverden går du og laver?... syns ik vi hører så meget fra dig her inde mere..


    Ser på hans 40" tv :)

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    hva i alverden går du og laver?... syns ik vi hører så meget fra dig her inde mere..


    Jeg er ved at knokle mit projekt færdigt. :boxed:
    Det skulle oprindeligt afleveres i morgen, men vores forslag om aflevering onsdag i stedet for, blev godkendt. Vi har rent undtagelsesvis ikke skema timer mandag og tirsdag. :9xo
    Spørgsmålet er så om jeg når det. Det er godt nok nogle tidskrævende opgaver, der er involveret i det her. :boxed:
    Jeg har boykottet skolen hele ugen, for at få det færdigt.
    Jeg mangler stadig CE mærkning, layout af virksomheden, hensigtsmæssig produktionsstyring, organisationsplan, driftbudget, likviditetsbudget og resten af min rapport. :boxed:



  • puuuh det lyder fandme som om der er nogen der har slappet for meget af de første 2 mdr af projekt tiden ;) ... men kender det udemærket godt.


    FIGHT ON!

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Jeg er ved at knokle mit projekt færdigt. :boxed:
    Det skulle oprindeligt afleveres i morgen, men vores forslag om aflevering onsdag i stedet for, blev godkendt. Vi har rent undtagelsesvis ikke skema timer mandag og tirsdag. :9xo
    Spørgsmålet er så om jeg når det. Det er godt nok nogle tidskrævende opgaver, der er involveret i det her. :boxed:
    Jeg har boykottet skolen hele ugen, for at få det færdigt.
    Jeg mangler stadig CE mærkning, layout af virksomheden, hensigtsmæssig produktionsstyring, organisationsplan, driftbudget, likviditetsbudget og resten af min rapport. :boxed:


    hold da op, du har da også fået noget at se til så 8o Men jeg synes det er fedt at du knokler og holder ud ;) :9xo Thumbs up herfra!

  • Quote

    Originally posted by Burger


    De må slet ikke trække pengene før varen er afsendt.


    det må de godt jo, dette er kun emærket der forbyder dem i det, men da de ikke betaler for dette, så er der ikke noget i at de hæver pengene før.

  • Quote

    Originally posted by mrflashbag


    det må de godt jo, dette er kun emærket der forbyder dem i det, men da de ikke betaler for dette, så er der ikke noget i at de hæver pengene før.


    Troede ellers det gjaldt ifølge købeloben ?

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Troede ellers det gjaldt ifølge købeloben ?


    Kilde: emaerket.dk


    Quote


    Må netbutikken hæve pengene fra din konto, før de har afsendt varen?
    Hvis du betaler med Dankort kan du være sikker på at netbutikken har en såkaldt indløsningsaftale med PBS. Her er en del af aftalen, at netbutikken ikke må trække pengene fra din konto, før de har sendt varen afsted. Dette er også et af kriterierne for at opnå retten til at bruge e-mærket. Betaler du med andre kort f.eks. Visa eller Mastercard, gælder de samme regler.


    Netbutikken må dog gerne hæve pengene før varen sendes, hvis det sker som led i en abonnementsaftale. Dette princip følger af e-mærkets regler. Det gælder uanset hvilken betalingsform der er benyttet.

  • Quote

    Originally posted by Happy^


    Ja det synes jeg at du skal !!


    Ja regner med at gøre det mandag , er pissetræls , skal bruge det til en pc jeg har solgt , så må nu købe andet sted , så pengene er ude 2 gange .
    PS: Pc-huset , mangler på jeres liste over forhandlere.



    The_Unforgiven