Leder efter en insider hos en telefonproducent

  • Til min projekt opgave, vil jeg gerne have kontakt med en insider mand i et firma, der producerer telefoner - helst af nyere modeller...


    Jeg har prøvet at kontakte diverse firmaer med mine spørgsmål, men de holder alle deres kort meget tæt på hånden...


    Jeg vil høre hvad et sådan firma ville sige til vores produktmodel..


    Projektet går ud på at vi udvikler 4g telefonen og vi vil gerne have lidt feedback på vores løsningsmodel og høre om vi er på rette spor ang. funktionalitet

  • Tror ikke du skal regne med folk der virkelig kan hjælpe siger noget. De har for det meste underskrevet en ansættelses kontrakt hvor der meget kort fortalt står HOLD KÆFT :))

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Hehe ja, men det er jo som sådan ikk skidt for de firmaer at svare os på disse ting...


    Specielt ikk når vi kan dokumentere at vi kommer fra en uddannelses institution


    Men ved godt det er lidt af et skud i tågen... men hvis vi ikk forsøger, får vi jo med garanti ingen hjælp :)

  • Jeg mener at Zulu herfra er i praktik hos Nokia, i forbindelse med sin uddannelse. Du kan prøve at skrive til ham, og så håbe at han måske må hjælpe Jer.

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing