closed

  • 1) sqda......du har ingen ret til at bringe andres liv i fare .

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Hamret speederen i bund, selv om det nok ikke er det rigtige at gøre.


    Eskorte? Satme nej - hurtigere uden.


    Sat noget hvidt i vinduet? Kun ved ambulance kørsel, og politiet skal kontaktes først. - Må i øvrigt kun bruges hvis det er steder hvor man er sikker på at ambulancen ikke kan finde hen.


    Men det hvide stof giver nok mere plads på vejen. ;)


    Egentligt burde man have kørt stille og roligt, men hvem ville have gjort det?


  • En der ikke havde sin mor kær eller bare havde hård hud i røven..


    Eller måske en ''regelrytter''..


    Hvem ved :))

  • eller en der ved at ens mor helt sikkert ikke ville ønske at man stod i retten 6 mdr efter tiltalt for drab.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • I dette tilfælde, hvor hun jo var i de sikreste hænder, der ville jeg nok køre stille og roligt... men i tilfælde hvor f.eks. man havde en forgiftet person på passagersædet, så ville jeg muligvis træde til, hvis ikk jeg boede i et byområde...


    Kort sagt, ville jeg nok kun gøre det, hvis jeg så det nødvendigt og ikk bare fordi jeg havde mistet hovedet...


    Quote

    Originally posted by Fragman
    eller en der ved at ens mor helt sikkert ikke ville ønske at man stod i retten 6 mdr efter tiltalt for drab.....


    Eller havnede på nabostuen...

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    I dette tilfælde, hvor hun jo var i de sikreste hænder, der ville jeg nok køre stille og roligt... men i tilfælde hvor f.eks. man havde en forgiftet person på passagersædet, så ville jeg muligvis træde til, hvis ikk jeg boede i et byområde...


    Kort sagt, ville jeg nok kun gøre det, hvis jeg så det nødvendigt og ikk bare fordi jeg havde mistet hovedet...



    Eller havnede på nabostuen...


    Tvivler på at I ville tænke sådan I sådan en situation - har I nogensiden prøvet det?

  • Quote

    Originally posted by Zlinky


    Tvivler på at I ville tænke sådan I sådan en situation - har I nogensiden prøvet det?


    Heldigvis da ikk endnu, men i sådan et tilfælde, hva nytter det så at træde speederen helt i bund?



    Quote

    Originally posted by M.Beier
    Holdt mig påpasselig i byen, var dog kort vej ned til motorvejen, Lyngby vejen... Kan godt godt være den har været oppe på 75-80km/t... Men var først på motorvej den røg op på 170-190km/t, og ikke uforsvarlig kørsel (zigzag, manglende bremselængde osv.), bortset lige fra mine øjne var en anelse våde..


    Retfærdiggøre helt sikkert ikke noget, jeg handlede irrationelt... Jeg er altid høflig, jeg stormede ind på skadestuen da jeg kom frem, og fortalte jeg skulle hen til min mor som var akut indlagt, de sagde så jeg måtte sende mig ud i venteværelset, jeg sagde at de skulle sørge for at gøre det "tjep", og de bar da også over med mig, men jeg skammede mig senere hen over min manglende respekt.


    Hvordan har hun det da? Noget alvorligt?

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Heldigvis da ikk endnu, men i sådan et tilfælde, hva nytter det så at træde speederen helt i bund?


    Du lyder ekstrem fornuftig men som Zlinky skriver tror jeg ikke den holder ..

  • Quote

    Originally posted by Zlinky


    Tvivler på at I ville tænke sådan I sådan en situation - har I nogensiden prøvet det?


    rent faktisk ja.......og det ER da så grim en situation at man faktisk ikke er egnet til at køre....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman


    rent faktisk ja.......og det ER da så grim en situation at man faktisk ikke er egnet til at køre....


    Er man nok ikke nej, men tror det er de færreste der tænker sådan når det er ens kære det drejer sig om.