Originally posted by Bjørn B
Ja linket virkede ikke, men længre nede linkede jeg til der hvor jeg fant baggrunden, det første link var åbentbart for langt eller sådan noget....
ok hved siger du til min sad lige og lavet lidt i photo shop
Nice, men vil ikke af med min baggrund, af Christina A. glæder mig til at tænde min maskine og bare sidde og savle...(JA jeg ved godt det er sørgeligt)
Intel Core2Duo E8400
Asus P5E - Deluxe
Corsair XMS2 4GB PC6400CL4
XFX ATI Radeon 4890/1024gddr5 X2
Seagate 500gb / 32mb SATA2
OZC 850W
Scythe Ninja +
Zalman GS1000 Black
Asus 24" TFT
Originally posted by Bjørn B
Ja linket virkede ikke, men længre nede linkede jeg til der hvor jeg fant baggrunden, det første link var åbentbart for langt eller sådan noget....
ok hved siger du til min sad lige og lavet lidt i photo shop
Nice, men vil ikke af med min baggrund, af Christina A. glæder mig til at tænde min maskine og bare sidde og savle...(JA jeg ved godt det er sørgeligt)
må jeg spørge hvorfor du gerne vil lave til den kæmpe side (OC-Central) (no offense)
fordi det er min side og som du hved er vi ikke bedste venner
Må jeg spørge hvad vi har gjort?....
Eller nååå nej, det hedder vist hvad I IKKE har gjort
hvis det er det med de blæser har jeg ikke noget med det at gøre!!!! og hvis du bliver sur over jeg ikke gider lave en baggrund til tweak så kan jeg sq da godt lave en...
Bare rolig, jeg bliver ikke sur over sådan små ting,
Og jeg kræver da heller ikke af dig du laver en, jeg synes bare det var Lame i snakkede om OCC bagrunde i en Thread som hanlede om baggrunde til Tweak.dk
Jo den er lidt gammel...
Men jeg bragte den lige tilbage på banen igen.
Da jeg MEGET godt kunne bruge nogle baggrunde. af den simple orsag at jeg er ved at teste en TFT skærm og mangler nogle billeder, på den. Når jeg skal tage billeder af den..
Så kom i gang drenge. kunne være jeres baggrund kom ud på diverse hjemmesider ( skærmen er ikke testet ret meget nemlig)