Anbefaling: Batteribyen!

  • Hej Tweak.


    Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle placere denne, men valgte her i off-topic, så håber jeg det går :)


    Jeg vil egentlig bare fortælle jer om min positive oplevelse med Batteribyen.dk. For et par mdr. siden købte jeg en Uniross Sprint Photo oplader hos batteribyen. Jeg har så brugt den 1 enkelt gang, men valgte dog at tage den med på min skiferie her for 1 uge siden. Desværre er der så åbenbart sket et eller andet med laderen, for den ville hvertfald ikke lade længere når man satte den i stikkontakten, der var ingen liv overhovedet. Jeg kontakter så batteribyen med det samme over mail, og efter en mail, har Lars V. Hansen fra batteribyen sendt en pakke afsted med en ny lader til mig + porto til at sende den defekte tilbage. Udover det, har Lars så åbenbart valgt at sende en noget dyrere, og hurtigere lader til mig i bytte, en Sprint photo ( 1-2h ) , og jeg gør ham opmærksom på dette. Han skriver tilbage at det skal jeg ikke tænke på, han håber bare jeg vil bruge ham en anden gang :D Det kalder jeg tip-top service batteribyen! :9xo Så nu sidder jeg med en lader, der formåer at oplade batterierne på 2, istedet for 9 timer, og samtidig har jeg nu også 8stk. 2300mAh batterier, for han synes også ligeså godt jeg kunne beholde de batterier der fulgte med den første :)


    5 - ***** - stjerner til batteribyen og Lars V. Hansen 8)


    Ps. Til jer der spiller golf, de har også billige tees, i skal bare betale for portoen :)) Bestilte selv 100 for 20,-

  • Nice med fin service, samt info om billige tees - måske skulle man satse på sneen snart forsvinder så man kan komme afsted igen :9xo

    Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

  • Quote

    Originally posted by jesdals
    Nice med fin service, samt info om billige tees - måske skulle man satse på sneen snart forsvinder så man kan komme afsted igen :9xo


    Hehe ja det forbandede sne :S Begyndte godtnok først sidste sommer med golf, men har trods alt det grønne kort så jeg kan komme på 18 hullers, glæder jeg mig til at prøve lidt mere af :D Kan se du bor i Aalborg, hvor spiller du henne ? :)

  • Quote

    Originally posted by Marquis


    Hehe ja det forbandede sne :S Begyndte godtnok først sidste sommer med golf, men har trods alt det grønne kort så jeg kan komme på 18 hullers, glæder jeg mig til at prøve lidt mere af :D Kan se du bor i Aalborg, hvor spiller du henne ? :)


    Bor nær Golfparken, ikke optimalt - men så slipper jeg for at belaste min 0 økonomi, samtidigt med at man kan spille golf med den bedste udsigt i Aalborg :D

    Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

  • Jeg har også handlet hos batteribyen. Sidste gang bestilte jeg på nettet om søndagen og fik leveret mandag. Så bliver det sku ikke bedre.

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

  • Har også kun lutter af positive oplevelser med den butik. Simpelthen super service de har.
    Har oplevet nogle batterier, som efter et styk tids brug, begyndte at svulme lidt op. Sendte en mail med et billede af dem.
    Næste dag kom der en helt ny pakke batterier - inden jeg havde sendt de deforme tilbage. :9xo


    Har også forslået ham Lars, at de skulle få hukommelskort på "spisesedlen", da der er mange som savner, at kunne købe det sammen med deres batterier og oplader. Det ville han da kraftigt overveje, da der selvfølgelig var et marked der.